Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

przez qwerty1234 11 sty 2016, 23:25
Psychiatra mówił, że lek nie ma prawa oddziaływać po tak długim czasie od odstawienia. Więc nie wiem co myśleć.
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
14 sie 2015, 18:37

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

Avatar użytkownika
przez Morphine90 11 sty 2016, 23:37
qwerty1234 napisał(a):Psychiatra mówił, że lek nie ma prawa oddziaływać po tak długim czasie od odstawienia. Więc nie wiem co myśleć.


Trudno nazwać to oddziaływaniem leku sensu stricto - w neuronach pochrzaniło się jak go brałeś, a teraz obserwujesz efekt. Chyba, że ten spadek libido jest objawem depresji, której - skoro odstawiłeś nagle - domyślam się, że nie zaleczyłeś. Poproś gościa, żeby przepisał Ci któryś z specyfików "w drugą stronę" - wątek ten pełen jest propozycji, warto popróbować.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
794
Dołączył(a)
25 sie 2015, 15:59
Lokalizacja
Poznań miasto doznań

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

przez Carmelo7 12 sty 2016, 19:31
Chyba pomalutku coś dochodzi w temacie PSSD do naszych lekarzy. Wrzuciłem również też ten artykuł w wątku "Leki a sex.Wątek zbiorczy." http://przeglad-seksuologiczny.pl/numery/50/przeglad_seksuologiczny_43.pdf
Nt PSSD jest na 6 str, chociaż autor pisze o pojedynczych przypadkach z literatury naukowej. Ciekawa jest również Rycina nr 1 na str 5 :shock:
Offline
Posty
22
Dołączył(a)
16 sie 2015, 14:16

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

przez qwerty1234 12 sty 2016, 19:43
To nie jest tak, że te leki na PSSD są szkodliwe na coś innego?
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
14 sie 2015, 18:37

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

Avatar użytkownika
przez chojrak30 12 sty 2016, 22:36
Carmelo7, materiał rewelka dobra robota
Avatar użytkownika
Offline
Posty
127
Dołączył(a)
21 lis 2010, 19:39

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

Avatar użytkownika
przez chojrak30 13 sty 2016, 05:36
Zacząłem testować już DMAE, to chyba będzię u mnie strzał w dziesiątkę :yeah: :yeah: :yeah: pierwsze zażycie gdzieś około 500mg
- człowiek jest lekko pobudzony ale wyluzowany zarazem
- miałem zawsze problemy z wymową po jednej dawce nawijam na każdy temat płynnie
- moszna wieczorem nie wisiała jak u dziadka tylko wróciła do swojej dawnej formy
- środek nocy i eleganckie dymanko
- i co najważniejsze dla mnie objętość spustu się zwiększyła z 1-1,5ml do 3ml co jest dla mnie szokiem bo coś takiego miałem tylko
po welbutrinie+ l.arginina (mega drogie) i po muira puama przy dużych dawkach z ubokami, DMAE podnosi acetyloholinę ale nie wpływa na hormony
jak muira puama co jest dużym plusem
- da się to kupić w aptece ale chyba tylko na receptę substancja aktywna deanol tylko nie wiem czy się opłaca z apteki mi się udało ogarnąć 30g za 40zyka
- cholina lecytyna piracetam to się może przy tym schować
- DMAE deanol zalecany jest nawet przy depresjach nerwicach i schizofreni, wyrównuje poziomy na neuroprzekaznikach przywraca równowagę zachwianą po SSRI
- nie wiem jeszcze jak to będzie z pamięcią krótkotrwałą narazie za szybko żeby cokolwiek powiedzieć
Avatar użytkownika
Offline
Posty
127
Dołączył(a)
21 lis 2010, 19:39

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

przez qwerty1234 13 sty 2016, 16:17
chojrak30 napisał(a):Zacząłem testować już DMAE, to chyba będzię u mnie strzał w dziesiątkę :yeah: :yeah: :yeah: pierwsze zażycie gdzieś około 500mg
- człowiek jest lekko pobudzony ale wyluzowany zarazem
- miałem zawsze problemy z wymową po jednej dawce nawijam na każdy temat płynnie
- moszna wieczorem nie wisiała jak u dziadka tylko wróciła do swojej dawnej formy
- środek nocy i eleganckie dymanko
- i co najważniejsze dla mnie objętość spustu się zwiększyła z 1-1,5ml do 3ml co jest dla mnie szokiem bo coś takiego miałem tylko
po welbutrinie+ l.arginina (mega drogie) i po muira puama przy dużych dawkach z ubokami, DMAE podnosi acetyloholinę ale nie wpływa na hormony
jak muira puama co jest dużym plusem
- da się to kupić w aptece ale chyba tylko na receptę substancja aktywna deanol tylko nie wiem czy się opłaca z apteki mi się udało ogarnąć 30g za 40zyka
- cholina lecytyna piracetam to się może przy tym schować
- DMAE deanol zalecany jest nawet przy depresjach nerwicach i schizofreni, wyrównuje poziomy na neuroprzekaznikach przywraca równowagę zachwianą po SSRI
- nie wiem jeszcze jak to będzie z pamięcią krótkotrwałą narazie za szybko żeby cokolwiek powiedzieć


Ja już się boję czegokolwiek brać. To jest niebezpieczne? To w ogóle jakiś suplement?
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
14 sie 2015, 18:37

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

Avatar użytkownika
przez chojrak30 13 sty 2016, 18:16
Na moje jest bezpieczny to się nawet dzieciom zapisuje, jak dla mnie rewelka póki co uboków nie odczuwam nawet wieczorem nie ma efektu zejścia tak jak po l-dopie, tylko nie można przeginać wg ulotek max się bierze 300mg ja zapodałem 500mg + wit B1 i B6, w Polsce ten związek kiedyś był produkowany pod nazwą Bimanol.

deanol-bimanol-t15397.html
Avatar użytkownika
Offline
Posty
127
Dołączył(a)
21 lis 2010, 19:39

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

Avatar użytkownika
przez chojrak30 13 sty 2016, 18:49
to znaczy na oko 500mg nie mam dokładnej wagi, mi taka dawka styka mam spore rozmiary to się rozejdzie tu i ówdzie :-) przy szczuplejszej budowie ciała polecam stopniowe zwiększanie dawki, ja to trochę z grubej rury zapodałem :-)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
127
Dołączył(a)
21 lis 2010, 19:39

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 13 sty 2016, 19:32
w Polsce ten związek kiedyś był produkowany pod nazwą Bimanol.


brałem , dupy w ogóle nie urywał ,,, jakbym witaminy wcinał .Zero efekta .
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9003
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

przez Pablo5HT1 13 sty 2016, 19:42
Mnie to escitalopram wywołał największą impotencję z wszystkich SSRI, nie biore już około 5-6 tygodni i libido nie wróciło do stanu sprzed brania :) wogóle branie SSRI na dłuższa mete to katastrofa, nie ma sie co oszukiwać biorąc te leki latami można sie nabawić impotencji i powró do stanu sprzed może zając następne lata jeśli wogóle wróci to w przypadku gościa około 40 stki jak ja. Po paroksetynie odeszło mi po 3 tyg, po fevarinie trzymało ale teraz jest najgorzej. Nie załamuje sie jeszcze bo te 5- 6 tygodni to nie jest tak długo znów ale ja ten gówniany esci brąłem tylko około 2 miechy , załamka:( na depreche nie pomógł, jeszcze ja pogłębił.
Offline
Posty
447
Dołączył(a)
28 lut 2014, 02:56

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

Avatar użytkownika
przez chojrak30 16 sty 2016, 17:29
Biorę już kolejny dzień z rzędu DMAE i czuję się po tym świetnie :-)
- dodaje energii czuję się po tym jak samiec alfa
- rozlużnia, gadka się lepiej klei nawet w sytuacjach dla mnie kiedyś stresowych :-)
- libido na pewno zwiększa bo wzrok idzie często nie tam gdzie trzeba :-)
- czuję w końcu że coś mam w portkach
- bardziej intensywny orgazm jest po tym i większa objętość strzału
- szybciej się wysypiam rano bez problemu wstaję
- mniej żrę zbija apetyt i powoduje że jestem bardziej zbity twardsza tak jakby klata dzięki temu
większa ochota na wysiłek fizyczny i dbanie o wygląd
- dużo większa pewność siebie
- praktycznie zero uboków i małe dawki tanio wychodzi nie uzależnia nie ma cyrków po odstawieniu
- wraca mi powoli pamięć coraz łatwiej odkopuje swoje wspomnienia z dawnych lat
- tak jakby uczucie lekkiej euforii mniej zmartwień w głowie
- łatwiejsze podejmowanie decyzji
- przechodzi anhedonia
- łatwiejsze okazywanie czułości do bliskich
jako minus to tylko to że w pracy jakbym miał motorek w dupie i spać nie chciało mi się po przepracowanej nocy :-)
biorę to raz dziennie z wit B1 i B6
Avatar użytkownika
Offline
Posty
127
Dołączył(a)
21 lis 2010, 19:39

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

przez Pablo5HT1 22 sty 2016, 01:41
chojrak30 tak zachwaalsz tak, ze nie wiem czy sam nie spróbuje zamówić, mnie pożądanie średnio interesuje, jakiś wpływ na lęki ma ten deanol?
Offline
Posty
447
Dołączył(a)
28 lut 2014, 02:56

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

Avatar użytkownika
przez chojrak30 22 sty 2016, 08:39
Ze wszystkich wynalazków jakie brałem DMAE jest najlepszy, cały czas czuje jego działanie, przy takich samych dawkach od początku zażywania to jest bardzo silny związek, raz spróbowałem większą dawkę to jako skutek uboczny pojawiła się lekka drażliwość (jak przy piracetamie) ale akurat w ten dzień byłem trochę przemęczony. Na moje wytłumia lęki skutecznie, mi osobiście dodaje dużo pewności siebie szczególnie w pracy to widać, jak np muszę coś załatwić to nie blokują mnie lęki tylko walę prosto z mostu nie jąkam się łatwiej mi mówić co myślę tak jakby umysł jest odblokowany rozlużniony same plusy :-) i dodatkowo mam wrażenie że cojones pracują na właściwych obrotach to też powoduje że człowiek się czuje bardziej męski i pewny siebie, tylko zaczynać trzeba od małych dawek organizm się musi się przyzwyczaić, ja kupowałem na ebay najtaniej wychodzi, zapomniałem dodać że na moje problemy podobne do miasteni też to pomaga bo z przełykaniem już nie mam problemów.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
127
Dołączył(a)
21 lis 2010, 19:39

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Przeskocz do