TIANEPTYNA (Coaxil,Stablon,Tatinol)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy tianeptyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
39
48%

Nie
33
40%

Zaszkodziła
10
12%

 
Liczba głosów : 82

TIANEPTYNA (Coaxil,Stablon,Tatinol)

przez wisnia80 01 lip 2015, 14:49
artur1978 napisał(a):Coz nie jest moja rola Cie pouczac ale ja wyszedlem z picia dzieki psychoterapii i silnej motywacji.
Zadnych lekow przez pierwsze kilka lat nie bralem, bo jak sie pije to i tak glowa rozjebana a wiekszosc depresj i lekow jest od gorzaly.
Ja zaczalem pic jak mialem 17 lat w 95 roku przestalem na ostatnim roku studiow w 2002, niby krotko ale mialem wiele ciagow do 10 dni i troche mi to glowe rozjebalo, kilka lat dochodzilem do siebie (szczegolnie lęku mialem sporo).-5
Wielu ludzi ktorych znalem z roznych terapii juz gryzie piach albo zal na nich patrzec, ale udaje sie wedlug realnych statystyk okolo 3 do 5%.

Alkoholik moze przestac pic a niektorym to sie udaje nawet za zycia;)


Tak tak. Tylko Kolego drogi ja nie mam 6 miesięcy czy 1 roku abstynencji za sobą, tylko trochę więcej. Pisałem że piję czasem alkohol. Piję kontrolowanie. A chodziło mi o to, że będąc na innym leku, w ogóle nie miało to miejsca, i czy to "rozluźnienie" nie ma czegoś wspólnego z konkretnym lekiem. Czyli chodzi mi m.innymi o zwiększoną drażliwość.

Co do samych leków, to nie brałem i nie biorę niczego na alkoholizm. Na terapię też chodzę już kilka lat. W sumie same leki to jakiś 5% tego co robię i na co liczę, że pomoże.

W sumie to mógłbym napisać też tak: że jak człowiek 6 miesięcy z kija nie spuszczał, to też każdy będzie rozdrażniony, :mrgreen:
Offline
Posty
941
Dołączył(a)
21 lut 2014, 01:07

TIANEPTYNA (Coaxil,Stablon,Tatinol)

przez artur1978 01 lip 2015, 15:02
wisnia80 napisał(a):
artur1978 napisał(a):Coz nie jest moja rola Cie pouczac ale ja wyszedlem z picia dzieki psychoterapii i silnej motywacji.
Zadnych lekow przez pierwsze kilka lat nie bralem, bo jak sie pije to i tak glowa rozjebana a wiekszosc depresj i lekow jest od gorzaly.
Ja zaczalem pic jak mialem 17 lat w 95 roku przestalem na ostatnim roku studiow w 2002, niby krotko ale mialem wiele ciagow do 10 dni i troche mi to glowe rozjebalo, kilka lat dochodzilem do siebie (szczegolnie lęku mialem sporo).-5
Wielu ludzi ktorych znalem z roznych terapii juz gryzie piach albo zal na nich patrzec, ale udaje sie wedlug realnych statystyk okolo 3 do 5%.

Alkoholik moze przestac pic a niektorym to sie udaje nawet za zycia;)


Tak tak. Tylko Kolego drogi ja nie mam 6 miesięcy czy 1 roku abstynencji za sobą, tylko trochę więcej. Pisałem że piję czasem alkohol. Piję kontrolowanie. A chodziło mi o to, że będąc na innym leku, w ogóle nie miało to miejsca, i czy to "rozluźnienie" nie ma czegoś wspólnego z konkretnym lekiem. Czyli chodzi mi m.innymi o zwiększoną drażliwość.

Co do samych leków, to nie brałem i nie biorę niczego na alkoholizm. Na terapię też chodzę już kilka lat. W sumie same leki to jakiś 5% tego co robię i na co liczę, że pomoże.

W sumie to mógłbym napisać też tak: że jak człowiek 6 miesięcy z kija nie spuszczał, to też każdy będzie rozdrażniony, :mrgreen:


A o jakiej abstynencji mowa jak pijesz?Abstynencje to masz od ostatniego uzycia alkoholu i tyle a nie liczyc ze jak wyjebiesz pol litra to nie jest zachowana abstynencja a jak 5 piw to jest.

Ja tez mialem lekko zwiekszona drazliwosc po tianeptynie ale mi to przeszlo pozniej i generalnie jakos nad tym panowalem.Zawsze mozesz odstawic jak nei da sie tego zniesc.
Offline
Posty
663
Dołączył(a)
26 sty 2015, 13:19

TIANEPTYNA (Coaxil,Stablon,Tatinol)

przez wisnia80 01 lip 2015, 19:23
artur1978 napisał(a):
wisnia80 napisał(a):
artur1978 napisał(a):Coz nie jest moja rola Cie pouczac ale ja wyszedlem z picia dzieki psychoterapii i silnej motywacji.
Zadnych lekow przez pierwsze kilka lat nie bralem, bo jak sie pije to i tak glowa rozjebana a wiekszosc depresj i lekow jest od gorzaly.
Ja zaczalem pic jak mialem 17 lat w 95 roku przestalem na ostatnim roku studiow w 2002, niby krotko ale mialem wiele ciagow do 10 dni i troche mi to glowe rozjebalo, kilka lat dochodzilem do siebie (szczegolnie lęku mialem sporo).-5
Wielu ludzi ktorych znalem z roznych terapii juz gryzie piach albo zal na nich patrzec, ale udaje sie wedlug realnych statystyk okolo 3 do 5%.

Alkoholik moze przestac pic a niektorym to sie udaje nawet za zycia;)


Tak tak. Tylko Kolego drogi ja nie mam 6 miesięcy czy 1 roku abstynencji za sobą, tylko trochę więcej. Pisałem że piję czasem alkohol. Piję kontrolowanie. A chodziło mi o to, że będąc na innym leku, w ogóle nie miało to miejsca, i czy to "rozluźnienie" nie ma czegoś wspólnego z konkretnym lekiem. Czyli chodzi mi m.innymi o zwiększoną drażliwość.

Co do samych leków, to nie brałem i nie biorę niczego na alkoholizm. Na terapię też chodzę już kilka lat. W sumie same leki to jakiś 5% tego co robię i na co liczę, że pomoże.

W sumie to mógłbym napisać też tak: że jak człowiek 6 miesięcy z kija nie spuszczał, to też każdy będzie rozdrażniony, :mrgreen:


A o jakiej abstynencji mowa jak pijesz?Abstynencje to masz od ostatniego uzycia alkoholu i tyle a nie liczyc ze jak wyjebiesz pol litra to nie jest zachowana abstynencja a jak 5 piw to jest.

Ja tez mialem lekko zwiekszona drazliwosc po tianeptynie ale mi to przeszlo pozniej i generalnie jakos nad tym panowalem.Zawsze mozesz odstawic jak nei da sie tego zniesc.


-- 01 lip 2015, 18:24 --

artur1978 napisał(a):
wisnia80 napisał(a):
artur1978 napisał(a):Coz nie jest moja rola Cie pouczac ale ja wyszedlem z picia dzieki psychoterapii i silnej motywacji.
Zadnych lekow przez pierwsze kilka lat nie bralem, bo jak sie pije to i tak glowa rozjebana a wiekszosc depresj i lekow jest od gorzaly.
Ja zaczalem pic jak mialem 17 lat w 95 roku przestalem na ostatnim roku studiow w 2002, niby krotko ale mialem wiele ciagow do 10 dni i troche mi to glowe rozjebalo, kilka lat dochodzilem do siebie (szczegolnie lęku mialem sporo).-5
Wielu ludzi ktorych znalem z roznych terapii juz gryzie piach albo zal na nich patrzec, ale udaje sie wedlug realnych statystyk okolo 3 do 5%.

Alkoholik moze przestac pic a niektorym to sie udaje nawet za zycia;)


Tak tak. Tylko Kolego drogi ja nie mam 6 miesięcy czy 1 roku abstynencji za sobą, tylko trochę więcej. Pisałem że piję czasem alkohol. Piję kontrolowanie. A chodziło mi o to, że będąc na innym leku, w ogóle nie miało to miejsca, i czy to "rozluźnienie" nie ma czegoś wspólnego z konkretnym lekiem. Czyli chodzi mi m.innymi o zwiększoną drażliwość.

Co do samych leków, to nie brałem i nie biorę niczego na alkoholizm. Na terapię też chodzę już kilka lat. W sumie same leki to jakiś 5% tego co robię i na co liczę, że pomoże.

W sumie to mógłbym napisać też tak: że jak człowiek 6 miesięcy z kija nie spuszczał, to też każdy będzie rozdrażniony, :mrgreen:


A o jakiej abstynencji mowa jak pijesz?Abstynencje to masz od ostatniego uzycia alkoholu i tyle a nie liczyc ze jak wyjebiesz pol litra to nie jest zachowana abstynencja a jak 5 piw to jest.

Ja tez mialem lekko zwiekszona drazliwosc po tianeptynie ale mi to przeszlo pozniej i generalnie jakos nad tym panowalem.Zawsze mozesz odstawic jak nei da sie tego zniesc.


Ano taka abstynencja że picie piciu nie równe. Bo nie chodzi o alkohol tylko w jakim celu go używasz.
Offline
Posty
941
Dołączył(a)
21 lut 2014, 01:07

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

TIANEPTYNA (Coaxil,Stablon,Tatinol)

przez artur1978 01 lip 2015, 19:50
Nie wtedy kiedy juz przekroczysz granice, jak na razie nie ma sposobu na wyleczenie uzaleznienia. To sa typowe dla picia racjonalizacje, albo nie jestes po prostu jeszcze uzalezniony

-- 01 lip 2015, 21:41 --



-- 01 lip 2015, 21:42 --

Stahl opisuje tianeptyne jako "glutamatergic modulator"
http://www.cambridge.edu.au/downloads/a ... sample.pdf
strona 233
Offline
Posty
663
Dołączył(a)
26 sty 2015, 13:19

TIANEPTYNA (Coaxil,Stablon,Tatinol)

przez wisnia80 02 lip 2015, 13:50
Jakiś koleś na hypereal pisze:

"Biore tianeptyne w dawce 3x12,5mg od prawie 10 dni.Dokuczają mi takie objawy jak silny lęk,pobudzenie,anhedonia,skłonność do irytacji ,nerwowość.Przypuszczam ze doszło do zablokowania receptorów opioidowych przez lek,domniemam ze tianeptyna ma działanie agonistyczno-antagonistyczne na te receptory w zależności od zastosoweanej dawki podobnie jak ma to miejsce w przypadku buprenorfiny.Licze na to ze szybko nastąpi desensytyzacja tych receptorów skutkująca zwiększoną aktywacją endorfin a co za tym idzie takze wzrostem poziomu dopaminy w układzie nagrody."

Ja biorę ponad 60 dni i nadal mam tą irytacje i nerwowość. Chciałem to zrzucić na poczet swojego charakteru, ale jak tyle ludzi opisuje to samo to musi coś w tym być.

-- 02 lip 2015, 13:03 --

A i wie ktoś dlaczego leku nie należy podawać w połączeniu z inhibitorami MAO? :-)
Offline
Posty
941
Dołączył(a)
21 lut 2014, 01:07

TIANEPTYNA (Coaxil,Stablon,Tatinol)

przez artur1978 02 lip 2015, 14:11
zawsze tak pisza dla zasady, niczego chyba razem z IMAO nie mozna brac
Offline
Posty
663
Dołączył(a)
26 sty 2015, 13:19

TIANEPTYNA (Coaxil,Stablon,Tatinol)

przez wisnia80 02 lip 2015, 14:51
artur1978 napisał(a):zawsze tak pisza dla zasady, niczego chyba razem z IMAO nie mozna brac


Pytałem bo mam rhodiolę w tabletkach. Taki suplement diety niby. I to ma właśnie działać jako słaby imao.
Offline
Posty
941
Dołączył(a)
21 lut 2014, 01:07

TIANEPTYNA (Coaxil,Stablon,Tatinol)

przez artur1978 02 lip 2015, 15:14
wisnia80 napisał(a):
artur1978 napisał(a):zawsze tak pisza dla zasady, niczego chyba razem z IMAO nie mozna brac


Pytałem bo mam rhodiolę w tabletkach. Taki suplement diety niby. I to ma właśnie działać jako słaby imao.

te wszystkie rhodiole i kurkumy mozesz smialo brac z tianeptyna, ja selginine bralem i bylo ok wiec roslinne tym bardziej
Offline
Posty
663
Dołączył(a)
26 sty 2015, 13:19

TIANEPTYNA (Coaxil,Stablon,Tatinol)

przez wisnia80 03 lip 2015, 09:34
Mam nadzieje że nie ma takiej możliwości aby ta tianeptyna zaszkodziła, tzn. tak rozlegulowała organizm że już amba fatima.

Się zastanawiam też coby może do 2 tabletek zejść na dobę.
Offline
Posty
941
Dołączył(a)
21 lut 2014, 01:07

TIANEPTYNA (Coaxil,Stablon,Tatinol)

przez lunatic 03 lip 2015, 10:49
mi sie wydaje ze jak u kogos powoduje nasilenie nerwowosci i pobudzenia to już tak zostanie i nie ma nic do tego regulacja jakichś receptorów, brałem kiedyś kilka miesięcy i to mi się tylko nasilało a nie słabło, potem jeszcze próbowałem kilka razy brać i za każdym razem było to samo
Offline
Posty
5377
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

TIANEPTYNA (Coaxil,Stablon,Tatinol)

przez wisnia80 03 lip 2015, 16:00
lunatic napisał(a):mi sie wydaje ze jak u kogos powoduje nasilenie nerwowosci i pobudzenia to już tak zostanie i nie ma nic do tego regulacja jakichś receptorów, brałem kiedyś kilka miesięcy i to mi się tylko nasilało a nie słabło, potem jeszcze próbowałem kilka razy brać i za każdym razem było to samo


Odstawiłem kawę, a piłem 4 razy dziennie, zobaczę jeszcze. No i przechodzę na 2 tabsy dziennie. Jak lepiej nie będzie to adios amigos :mrgreen:
Offline
Posty
941
Dołączył(a)
21 lut 2014, 01:07

TIANEPTYNA (Coaxil,Stablon,Tatinol)

przez artur1978 03 lip 2015, 16:02
wisnia80 napisał(a):
lunatic napisał(a):mi sie wydaje ze jak u kogos powoduje nasilenie nerwowosci i pobudzenia to już tak zostanie i nie ma nic do tego regulacja jakichś receptorów, brałem kiedyś kilka miesięcy i to mi się tylko nasilało a nie słabło, potem jeszcze próbowałem kilka razy brać i za każdym razem było to samo


Odstawiłem kawę, a piłem 4 razy dziennie, zobaczę jeszcze. No i przechodzę na 2 tabsy dziennie. Jak lepiej nie będzie to adios amigos :mrgreen:

Nie no po kawie to na bank nerwowa jest na tym, siostra tez tak miala
Offline
Posty
663
Dołączył(a)
26 sty 2015, 13:19

TIANEPTYNA (Coaxil,Stablon,Tatinol)

przez lunatic 04 lip 2015, 10:34
a ja mowie ze to nie od kawy
Offline
Posty
5377
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

TIANEPTYNA (Coaxil,Stablon,Tatinol)

przez wisnia80 04 lip 2015, 15:59
Ten lek jest trochę dziwny, i najciekawsze że nikt nie poszedł w tą stronę jeśli chodzi o antydepresanty.

Kiedyś obstawiałem że zmniejsza ilość serotoniny i stąd ta irytacja i nerwowość. Co ogólnie by się kupy trzymało. Ale ponoć nie zmniejsza. Ale tak naprawdę to nikt nie wie, bo nawet nie widzą JAK w ogóle ten lek działa.

-- 04 lip 2015, 15:02 --

i jeszcze ten "chwilowy" okres półtrwania. To ja się pytam jak to działa? :-)
Offline
Posty
941
Dołączył(a)
21 lut 2014, 01:07

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości

Przeskocz do