KLOMIPRAMINA (Anafranil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy klomipramina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
59
62%

Nie
18
19%

Zaszkodziła
18
19%

 
Liczba głosów : 95

Re: Anafranil

przez savior 09 cze 2010, 21:18
gorsza pamięć to skutek hamowania przez klomipramine receptorów muskarynowych przez co zaburzona jest gospodarka acetylocholiny a ona odpowiada za jasność umysłu i pamieć... z czasem powinny skutki uboczne istotnie sie zmniejszyc zas pozytywne wywindowac w góre na co niecierpliwie czekam ...
savior
Offline

Re: Anafranil

przez okularnica 09 cze 2010, 22:02
Muszę przyznać, że dzisiaj pisałam egzamin. Miałam czasem zaćmienia;) i czasem mnie nachodziły natręctwa, ale dałam radę i mam nadzieję, że zdam:)
Offline
Posty
315
Dołączył(a)
31 paź 2009, 16:54

Re: Anafranil

przez depresyjny098 10 cze 2010, 09:52
okularnica napisał(a):Od wczoraj biorę znowu mniejszą dawkę.
U mnie jest tak, że zawsze rano mam lęki, trzęsę się w środku(i trochę na zewnątrz;)), a od południa wszystkie te objawy się zmniejszają. Ogólnie zawsze byłam spokojniejsza wieczorem, nie wiem jak to przełożyć na dawkę- może powinnam nie brać lekarstwa wieczorem tylko po południu...? \




No właśnie ja mam tak samo. Wogóle od samego początku moje objawy skupiały się rano. A wieczorej miałem luz i tak w koło macieju.
Tak wogóle to ja biorę effectin(velafax). To jest lek podobno bardzo podobny do anafranilu. Profil działania jest ten sam. Tyle, że trochę nowsza wersją. Stiuningowany trochę..;). Swojego czasu brałem również Anafranil..Na moim leku nikt już nie chce ze mną gadac. Może przeniosę się tutaj, bo widzę , że dyskusja wrze ..;)
Myślę, że to wszystko jedno kiedy bierzesz lek. Wieczorem może uderzac w sen, ale jak nie uderza to luz...
Ważne, żeby ta pora była stała....
Z tym zwiększaniem dawki to trzeba bardzo uważac , żeby się nie zapędzic. Jak możesz to od momentu zwiększenia dawki odczekaj z 2 tyg(tydzień z górką) i wtedy decyduj, czy to dobry wybór, czy wręcz przeciwnie.
A jak jeszcze nie upłynęło 2-3 tygodnie od momentu rozpoczęcia brania, to wogóle bez sensu wypływac na głębokie wody.
W owym czasie 75 to max moim zdaniem..
depresyjny098
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Anafranil

przez okularnica 10 cze 2010, 14:50
Cieszę się, że ktoś podobnie odczuwa z porami dnia;)
Oprócz tego, że w nerwicy mam większe lęki rano to nawet przed jej wystąpieniem zawsze lepiej czułam się wieczorem.

Dzięki za radę jeśli chodzi o dawkę. Tak też biorę mniejszą. Nie mam już raczej skutków ubocznych, tylko w nocy dzisiaj gorzej spałam(wcześniej wyjątkowo dobrze spałam przez Anafranil;))
Myślę, że jutro mogę już zwiększyć dawkę(tydzień i 5 dni będzie).
Offline
Posty
315
Dołączył(a)
31 paź 2009, 16:54

Re: Anafranil

przez savior 10 cze 2010, 18:44
kolejny dzien na Anafranilu..dzis boli mnie głowa ale nie wiem czy jest to "zasługa" leku czy upału... po południu musze zdrzemnac sie na godzinke bo nie jestem w stanie normalnie funkcjonowac..nadal mam problemy ze snem...
savior
Offline

Re: Anafranil

przez okularnica 11 cze 2010, 09:07
No pogodę mamy piękną;)
Savior, masz problemy ze snem w sensie, że chce Ci się za bardzo spać, tak? W nocy normalnie śpisz?
No jak wczoraj miałeś 5 dzień brania to jeszcze skutki uboczne są nasilone.
Offline
Posty
315
Dołączył(a)
31 paź 2009, 16:54

Re: Anafranil

przez savior 11 cze 2010, 13:29
okularnica chodzi o to ze w nocy nie moge spać zas w dzien jestem senny :? co za los... poce sie jak dzik a tropikalne upały tylko dolewają oliwy do ognia... ale jak piszesz to dopiero 5 no dzis juz 6 :mrgreen: dzien wiec lek dopiero konfiguruje sie z organizmem..
savior
Offline

Re: Anafranil

przez okularnica 11 cze 2010, 21:17
Teraz to, że się pocisz nie budzi sensacji, bo wszyscy się pocą;)
Ja dzisiaj ogólnie mam nastrój lekko depresyjny, po prostu mi smutno, chociaż nie jest najgorzej. Natręctwa są ogólnie mniejsze. Pomyślałam, że ten mój nastrój jest spowodowany myślami, ale pewnie też lekiem. Postanowiłam więc zwiększyć dawkę- skutków ubocznych już raczej nie odczuwam, jedynie czasem jak gwałtownie wstanę to robią mi się na chwile mroczki przed oczami.
Tak więc rozpoczynam przygodę z nową daweczką;)

[Dodane po edycji:]

Jak dzisiaj samopoczucie?

[Dodane po edycji:]

Też macie koszmary po Anafranilu?
Offline
Posty
315
Dołączył(a)
31 paź 2009, 16:54

Re: Anafranil

przez klaudi 13 cze 2010, 12:09
Dla mnie Anafranil to wspaniały lek min.150mg dawka i zero alkoholu i musi działać. Jedyne skutki uboczne u mnie to nadmierne pocenie się, suchość w ustach i zero libido Pozdrawiam
Escitalopram 10+0+0
Pregabalina 150+0+150
Chlorprothixen 0+0+50
Online
Posty
84
Dołączył(a)
13 cze 2010, 08:19

Re: Anafranil

przez savior 13 cze 2010, 12:24
Czuje takie przyjemne wyluzowanie po tym leku w ciągu dnia pomimo noradrenergicznego działania a moze dzieki niemu??... niestety problemy ze snem jak były tak i są nadal pomimo ze biore 2x25 mg tylko i wyłącznie rano..
savior
Offline

Re: Anafranil

przez okularnica 13 cze 2010, 12:43
Ze skutków ubocznych masz tylko problemy ze snem?
Ja oprócz wymienionych wcześniej skutków ubocznych mam jeszcze większy apetyt, szum w uchu i puls ponad 100, wczoraj na słońcu było mi niedobrze i bolała mnie głowa przez chwilę.
Od dwóch dni biorę 112,5 mg
Offline
Posty
315
Dołączył(a)
31 paź 2009, 16:54

Re: Anafranil

przez savior 13 cze 2010, 13:02
okularnica problemy ze snem to powazna sprawa..nieprzespana jedna noc zapewne wiesz jak fatalnie odbija sie na funkcjonowaniu w ciągu dnia...suchosc w ustach równiez mam,mam tez lekki ucisk w gardle (globusik:)..).. a apetyt lekko mi sie zmniejszył... dodam ze mam problem ze wzwodem..poped zas mam normalny czyli wysoki jak zawsze..
savior
Offline

Re: Anafranil

przez okularnica 13 cze 2010, 13:19
Ile spałeś dzisiaj w nocy mniej więcej?
Ja też mam suchość w ustach, ale już nie tak często jak na początku.
Offline
Posty
315
Dołączył(a)
31 paź 2009, 16:54

Re: Anafranil

przez savior 13 cze 2010, 13:21
Wziąłem 5mg zolpidemu a i tak spałem moze max 3 godziny ...
savior
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: klaudi i 26 gości

Przeskocz do