KWAS WALPROINOWY/WAL.SODU(Depakine,Depakine Chrono,Convulex)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy kwas walproinowy/walproinian sodu pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
29
56%

Nie
9
17%

Zaszkodził
14
27%

 
Liczba głosów : 52

Depakine Chromo

Avatar użytkownika
przez madzia669 12 gru 2006, 13:22
mam pytanko czy bierze ktośz Was lek o nazwie Depakine Chromo 300mg jest on przeciw drgawkowy i padaczkowy ja biore jedna tabletke dziennie wieczorem i strasznie chce mi sie po nim spac ale za to wczesnie wstaje bo wczesniej cierpiałam na bezsenność a teraz nie mam z tym problemów
You Shine your light when you forgive I cry
Avatar użytkownika
Offline
Posty
82
Dołączył(a)
11 sie 2006, 14:36
Lokalizacja
Okolice Olsztyna

przez Synio 17 gru 2006, 19:50
Witam. Bralem kiedys to o czym piszesz, lecz wydaje mi sie , ze lek ten nazywa sie depakine chrono i dostawalem to na stabilizacje nastroju. Pozdrawiam.
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
17 gru 2006, 19:36
Lokalizacja
lublin

przez Synio 19 gru 2006, 12:13
Witam. Jest to lek dokladnie na stabilizacje nastroju. Ja nie odczuwalem po nim zadnych skutkow ubocznych, ale juz go nie biore z tego wzgledu, ze przestal dzialac. Teraz dostaje -chlorek litu- tj. Lithum Carbonitum. Pozdrawiam.
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
17 gru 2006, 19:36
Lokalizacja
lublin

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez Swiatelko 20 gru 2006, 13:00
Mi równiez lekarz odstawił Depakine...nie miałam generalnie po tym leku żadnych efektów, nawet wowczas, kiedy, tak jak juz pisałam...lekarz zwiekszył mi dawke do 500 mg. Natomiast teraz biore dwa razy dziennie Spamilan. Lek ten zaczyna działac po 2-3 tyg. Jest to lek typowo przeciwlekowy, ale działa równiez antydepresyjnie a co najwazniejsze...NIE UZALEZNIA!!! Pozdrawiam cieplutko-Światełko :lol:
Swiatelko
Offline
Posty
30
Dołączył(a)
28 wrz 2006, 14:59

Convulex

przez Han Solo 21 gru 2006, 01:22
Chcialem spytac czy ktos zazywal? jak to znosil?
jakie byly tego efekty, samopoczucie?
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
21 gru 2006, 01:10

przez Lukas12 08 lut 2007, 19:28
A czy odczuwal ktos z was zmeczenie przy tym leku ?
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
04 lut 2007, 09:15

Avatar użytkownika
przez dark. 10 lut 2007, 15:32
mi został przypisany DC 300mg. Leży od kilku dni w szafce, jeszcze ani razu nie brałem, nie wiem chyba się boje :roll:

dzisiaj spróbuje go zażyć :P


pozdrawiam





dark.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
60
Dołączył(a)
06 sty 2007, 00:18
Lokalizacja
środkowopomorskie

przez natalia-czerwona 11 lut 2007, 00:05
ejj, nie ma czego się bać! ja biorę ten lek od blisko dwóch miesięcy i nie przytyłam po nim nawet kilograma, nie chodzę ospała, nie ma żadnych skutków ubocznych. bez wątpienia ten lek bardzo mi pomaga, myślę, że Tobie też pomoże
"Z popiołu
Wstanę płomiennowłosa
By połknąć mężczyzn jak powietrze."
Posty
36
Dołączył(a)
16 gru 2006, 00:59

Avatar użytkownika
przez dark. 11 lut 2007, 11:57
dzięki Natalio za relację :smile:





pozdrawiam







dark.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
60
Dołączył(a)
06 sty 2007, 00:18
Lokalizacja
środkowopomorskie

przez Swiatelko 12 lut 2007, 12:07
Witam...Brałam Depakine dosyc długo...nie odczułam skutków ubocznych, nie przytyłam, natomiast nie zauważyłam żadnej poprawy. Lekarz mi go odstawił .... i dobrze pozdrawiam :D
Swiatelko
Offline
Posty
30
Dołączył(a)
28 wrz 2006, 14:59

Avatar użytkownika
przez dark. 12 lut 2007, 13:17
mija już prawie tydzień a ja nie zażyłem ani jednej tabletki. Boje się ale nie o skutki uboczne a że to cały ten stan który mi towarzyszy mi minie. Przyzwyczaiłem się do tego stanu. Ja wiem że rujnuje mi życie, ale ja chyba nie chce być szczęśliwy z życia :roll: . Chyba się "uzależniłem".
Dobrze mi w skorupie.



pozdrawiam




dark.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
60
Dołączył(a)
06 sty 2007, 00:18
Lokalizacja
środkowopomorskie

przez Swiatelko 12 lut 2007, 16:06
D :D epakine to lek wspomagający...mi go lekarz odstawił, bo żadnych efektów nie było..i dobrze-pozdrawiam :D
Swiatelko
Offline
Posty
30
Dołączył(a)
28 wrz 2006, 14:59

Avatar użytkownika
przez alpessik 28 lut 2007, 22:10
Depakina w sumie za wiele nie pomoże. To stabilizator nastroju i to lek wspomagający jak już ktoś wczesniej napisał. Sam w sobie dużo nie daje z wyjątkiem skutków ubocznych. Ale nie zawsze, zalezy u kogo. Ja np. przytyłam. :( Dzięki Bogu zmieniono mi ją.
Endless climb, I am blind, what can I hear? Call a lie...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
20
Dołączył(a)
28 lut 2007, 14:16

przez liquid 08 kwi 2007, 19:17
witam! biore depakine 2x dziennie na stablilizacje nastroju i w sumie mi pomaga... wczesniej bylam bardziej agresywna chociaz teraz i tak zdarza mi sie ze zaczne sie wsciekac z niczego, ale przyjanjmniej nie dochodzi juz do rekoczynow wiec jak dla mnie lek na +
Offline
Posty
8
Dołączył(a)
08 kwi 2007, 19:07

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 23 gości

Przeskocz do