FLUWOKSAMINA (Fevarin)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy fluwoksamina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
20
63%

Nie
7
22%

Zaszkodziła
5
16%

 
Liczba głosów : 32

FLUWOKSAMINA (Fevarin)

przez n..... 08 sty 2015, 09:06
Jej ja mam pecha anafranil skutki uboczne paroxinor straszne spamilan rowniez i teraz fevarin miesiac i nieznaczna poprawa smutno a czy w ogóle ktos wyleczyl sie z nerwicy natrectw(myśli natretne) i nerwicy lekowej bo ona zawsze powraca jesienią
Offline
Posty
74
Dołączył(a)
29 lis 2014, 16:36

FLUWOKSAMINA (Fevarin)

przez kalikali1 08 sty 2015, 10:51
n..... napisał(a):Jej ja mam pecha anafranil skutki uboczne paroxinor straszne spamilan rowniez i teraz fevarin miesiac i nieznaczna poprawa smutno a czy w ogóle ktos wyleczyl sie z nerwicy natrectw(myśli natretne) i nerwicy lekowej bo ona zawsze powraca jesienią

Ja również czekam na działanie leku a dokładnie anafranilu,już prawie 3 miesiące biorę i dalej dokuczają mi natręctwa i fobia społeczna o depresji nie wspominając.Musisz dac pół roku i spokojnie czekać na poprawe.Nic innego nie pozostaje.
Offline
Posty
421
Dołączył(a)
07 cze 2013, 12:29

FLUWOKSAMINA (Fevarin)

przez n..... 08 sty 2015, 15:23
Kurde to az tyle czasu jak z tym żyć? leki glupie mysli nic mi sie niechcenie jeju mialam dwa lata temu atak nerwicy lekowej po smierci dziadka a teraz wrocila znow ze zdwojona sila po pobycie mamy w szpitalu tez przykra historia mojej mamy :cry:
Offline
Posty
74
Dołączył(a)
29 lis 2014, 16:36

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

FLUWOKSAMINA (Fevarin)

przez kalikali1 09 sty 2015, 09:45
n..... napisał(a):Kurde to az tyle czasu jak z tym żyć? leki glupie mysli nic mi sie niechcenie jeju mialam dwa lata temu atak nerwicy lekowej po smierci dziadka a teraz wrocila znow ze zdwojona sila po pobycie mamy w szpitalu tez przykra historia mojej mamy :cry:

Nie martw się napewno będzie lepiej,ten lek jest dobry na natręctwa powinien ci pomóc ale kiedy to ja ci nie powiem.Może to być 2 tygodnie a mogą to być az 6 miesięcy.Ja też jestem już ostro wkurwiony tym czekaniem a biorę jeden z lepszych leków na ZOK,już prawie 3 miechy.
Kiedys musi nastąpić ta poprawa,nie wierze że lek nie zaskoczy tyle cierpień i katuszy... :(
Offline
Posty
421
Dołączył(a)
07 cze 2013, 12:29

FLUWOKSAMINA (Fevarin)

przez n..... 09 sty 2015, 10:14
Ale te natrectwa powracaja? Czy je sie wyleczy i koniec bo mi nerwica lekowa piwrocila w ciagu 2 lat a jaki lek bierzesz bo ja do tego clonazepam 0,5 3 razy dziennie i 100 mg fevarinu we wtorek mam wizyte. Moze bylo by lepiej gdybym miala prace a tak siedze w domu i przemyslam i dzien dnia to samo jest . Tak chciałabym zeby bylo juz lato zycze zdrowka dużo i znacznej poprawy
Offline
Posty
74
Dołączył(a)
29 lis 2014, 16:36

FLUWOKSAMINA (Fevarin)

przez kalikali1 09 sty 2015, 11:15
Ja myślę że mogą powrócić jak sie lek odstawi,te leki jeśli już zadziałają to działają jeśli sie je bierze cały czas,po odstawce choroba może wrócić.Ja oprucz anafranilu 150mg biorę jeszcze olanzapinę 10mg i na sen mianseryne 30mg.Doraźnie biorę xanax 0.5mg i lorafen 1mg.Już odliczam dni kiedy obudzę się i wszystko będzie normalnie.Napewno lekarz zwiększy ci dawkę bo od 100mg sie zaczyna a max dawka to 300mg tego fevarinu.Również życzę szybkiej i konkretnej poprawy i pisz jak możesz jak sie czujesz od czasu do czasu.pozdrawiam :smile:
Offline
Posty
421
Dołączył(a)
07 cze 2013, 12:29

FLUWOKSAMINA (Fevarin)

przez n..... 10 sty 2015, 17:10
A czy Wy tez rozmawiacie ze soba w myslach ? Teraz mam isc do psychiatry i caly czas mysle co mu powiem czy to sa natrectwa? Juz sama nie wiem co mi jest mam fevarin i clonazepam lekka poprawa bo nie mam lęków ale te myslenie ciagłe no i brak sił i checi do dzialania
Offline
Posty
74
Dołączył(a)
29 lis 2014, 16:36

FLUWOKSAMINA (Fevarin)

przez kalikali1 10 sty 2015, 17:19
Pogadaj z lekarzem o jakimś dobrym neuroleptyku na natręctwa,olanzapina jest bardzo dobra,wiem bo sam biorę i raczej nie tyje po niej bo i dawka nie jest wysoka-10mg,polecam tez rispolept ale przy nim możesz mieć akatyzje,ja miałem i musiałem zrezygnować z niego.
W natręctwach tak sie rozmawia,ze samym sobą analizuje różne niechciane czyny lub myśli natrętne,pogadaj z lekarzem napewno ci dawkę podniesie i coś doda na natręctwa.Mi teraz najbardziej dokucza fobia społeczna i depresja,ZOK już mam w jakimś stopniu zaleczony,ale i tak do roboty w tym stanie nie moge iść-wegetuje!!!
Offline
Posty
421
Dołączył(a)
07 cze 2013, 12:29

FLUWOKSAMINA (Fevarin)

przez n..... 10 sty 2015, 17:40
To dobrze ze to natrectwa ciezko sie z tym zyje kiedys mialam sulpiryd i rudotel tez mnie wyleczyl. Ja ogolnie to przezylam nie mile doswiadczenie mama na zatoki dostala metypred ktory wywolal psychoze. 3 tyg w szpitalu psychiatrycznym co nie powinna bo kiedy skonczyla ostatnia tabletke steroidu psychozy minely i byly leczone skutki halopolidolu czy jakos tak i ja wtedy patrzac na tych ludzi chorych przy odwiedzinach dostalam nerwicy lekowej pozniej depresji teraz natrectw 4 miesiace juz tak cierpie

-- 10 sty 2015, 16:40 --

To dobrze ze to natrectwa ciezko sie z tym zyje kiedys mialam sulpiryd i rudotel tez mnie wyleczyl. Ja ogolnie to przezylam nie mile doswiadczenie mama na zatoki dostala metypred ktory wywolal psychoze. 3 tyg w szpitalu psychiatrycznym co nie powinna bo kiedy skonczyla ostatnia tabletke steroidu psychozy minely i byly leczone skutki halopolidolu czy jakos tak i ja wtedy patrzac na tych ludzi chorych przy odwiedzinach dostalam nerwicy lekowej pozniej depresji teraz natrectw 4 miesiace juz tak cierpie

-- 10 sty 2015, 16:49 --

Olzapina ale ja nie mam schizofrenii ani psychozy teraz sie boję
Offline
Posty
74
Dołączył(a)
29 lis 2014, 16:36

FLUWOKSAMINA (Fevarin)

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 14 sty 2015, 22:40
FLUWOKSAMINA W ZABURZENIACH
LĘKOWYCH Z NAPADAMI PANIKI
W 1964 roku Donald Klein (41) jako pierwszy
opisał zmniejszenie liczby napadów paniki u chorych
leczonych imipraminą. Podobną, a według niektórych
badań większą skuteczność w leczeniu napadów
paniki wykazuje klomipramina, lek trójpier-
ścieniowy o silnym działaniu serotoninergicznym.
Obecnie, podstawowymi lekami w farmakoterapii
zaburzeń lękowych z napadami paniki są SSRI.
W 1987 roku opublikowano wyniki pierwszego badania
przeprowadzonego metodą podwójnie ślepej
próby, w którym wykazano podobną skuteczność
klomipraminy i fluwoksaminy w grupie 38 pacjentów
z napadami paniki bez agorafobii (9). Innymi
badaniami objęto grupę 50 chorych z napadami paniki,
którzy metodą randomizacji przydzielani byli
do grupy leczonej fluwoksaminą w średniej dawce
200 mg / dobę lub placebo. Podczas 8-tygodniowej
obserwacji, leczenie fluwoksaminą w porównaniu
FLUWOKSAMINA – NAJDŁUŻEJ STOSOWANY LEK Z GRUPY SELEKTYWNYCH INHIBITORÓW WYCHWYTU SEROTONINY170
z placebo spowodowało istotne zmniejszenie czę-
stości napadów paniki oraz poprawę niesprawności
wywołanej chorobą (34). Celem innych, randomizowanych
badań było porównanie skutecznośći
fluwoksaminy, psychoterapii poznawczej i placebo
(5). Po 8 tygodniach terapii 81% pacjentów leczonych
fluwoksaminą nie miało napadów paniki co
istotnie przewyższało odsetek pacjentów w grupie
otrzymującej placebo (29%)
. Asnis i wsp. (2001)
(3) opublikowali rezultaty badania obejmującego
188 chorych z zaburzeniami lękowymi z napadami
paniki, z którego wynika, że fluwoksamina skuteczniej
niż placebo zmniejszała częstość i nasilenie
napadów. Istotną statystycznie poprawę w tym zakresie
stwierdzono po tygodniu leczenia. Z przeprowadzonej
przez Boyera (1995) (7) metaanalizy
27 badań, którymi objęto 2348 chorych z zaburzeniami
lękowymi z napadami paniki wynika, że leki
o działaniu serotoninergicznym (klomipramina,
fluwoksamina, paroksetyna) są skuteczniejsze od
imipraminy i alprazolamu.


---być może jest to ten lek , którego szukam .
Opanować lęk , a jeśli jest cos lepszego w tym względzie od Alprazolamu to musi to być AS w rękawie ;)
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9027
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

FLUWOKSAMINA (Fevarin)

przez n..... 15 sty 2015, 10:56
Bylam u lekarza nie zwiekszyl mi dawki fevarinu. Clonazepam zamienil na sedam 3 bo juz nie czulam jego dzialania a rano kazal pic MOKLAR po to aby mi sie chcialo cokolwiek robić. Nie wiem jak ten zestaw podziala na mnie. Aż sie boje

-- 16 sty 2015, 06:49 --

Kurde czuje sie jeszcze gorzej wstaje rano mam napad leku i glupie myśli nie wiem czy to skutek odstawienia clonazepamu (pilam 3x 0,5). Kiedy to sie skonczy bo czuje sie jeszcze gorzej a fluvoksamina jeszcze nie dziala choć biore ja od 8 grudnia
Offline
Posty
74
Dołączył(a)
29 lis 2014, 16:36

FLUWOKSAMINA (Fevarin)

przez damaged0 17 sty 2015, 11:19
Przeszlam z sertraliny na fluwoksamine,
Czy ktos moglby mi powiedziec na zasadnicze roznice pomiedzy tymi dwoma srodkami?
Czy fluwo pomoze w niecheci,braku energii,postawi na nogi? I..jak wplywa na apetyt?:S
Szczesliwie wyleczona z bulimii dzieki fluoksetynie:)
Depresja wciaz.
Offline
Posty
73
Dołączył(a)
09 cze 2014, 19:55
Lokalizacja
trójmiasto

FLUWOKSAMINA (Fevarin)

przez Zbychu 1977 17 sty 2015, 11:47
Fluwoksamina szyciej zaczyna działać od sertaliny,ma słabe powinowactwo do receptorów postsynaptycznych co powoduje mniej nasilony lęk a takze mniej niż inne SSRI ingeruje w libido,ponatdo oddziałuje stosunkowo silnie na receptor sigma 1 co skutkuje poprawą funkcji poznawczych.
Zbychu 1977
Offline

FLUWOKSAMINA (Fevarin)

przez damaged0 17 sty 2015, 11:56
Zbychu 1977 napisał(a):Fluwoksamina szyciej zaczyna działać od sertaliny,ma słabe powinowactwo do receptorów postsynaptycznych co powoduje mniej nasilony lęk a takze mniej niż inne SSRI ingeruje w libido,ponatdo oddziałuje stosunkowo silnie na receptor sigma 1 co skutkuje poprawą funkcji poznawczych.


Super,bardzo dziekuje.Czyli jakos na koncentracje wplynie?Mam z tym ogromny problem.
Jest jakas pewna informacja co do tego,czy wplynie na dzialania kompulsywne?Cierpie na zaburzenia odzywiania,ostatnio przewaza bulimia.
Szczesliwie wyleczona z bulimii dzieki fluoksetynie:)
Depresja wciaz.
Offline
Posty
73
Dołączył(a)
09 cze 2014, 19:55
Lokalizacja
trójmiasto

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: freda i 27 gości

Przeskocz do