Skocz do zawartości
Nerwica.com

Dlaczego wyśmiewa się takie zaburzenia ?


Milutki

Rekomendowane odpowiedzi

Zacznę o tego, że nie podoba mi się zachowanie moderatorów.

Dlaczego usunięto poniższy wątek ??

Może ten człowiek naprawdę ma taki problem, a ktoś to potrafi ot tak sobie zignorować... :evil:

 

Tytuł: Psychiczny problem?

 

Witam mam na imię Kuba mam 23 lata jestem amatorskim bramkarzem w piłce nożnej.

Mam problem mianowicie:

Muszę sobie kupować sprzęt gdy wybierałem bluzę bramkarską znalazłem dwię jednak w głowie zagrała mi myśl jeżeli wezmę jedną to druga będzie na mnie zła i jest mi smutno.

Nie wiem co to czy mam po prostu ostre uczucia czy jestem jakiś niedorozwinięty.

Ja czasem mam podobne problemy, i ktoś by powiedział, że niby nic takiego, ale jednak jest dokuczliwe.

Dotyczy to niektórych rzeczy, o których mam jakieś dziwne przekonanie, że te rzeczy mają jakąś wrażliwość i coś czują.

Przykład: wrzucam ubrania do szafki, układam je w miarę równo, ale wiadomo, zawsze coś się odrobinę zawinie lub ułoży nierówno i wtedy mam wrażenie, że muszę to poprawić, bo tej rzeczy będzie "niewygodnie", albo że będzie "zła" na mnie. Strasznie głupie uczucie, ale tak jest.

Czasami, gdy mam lepszy dzień, to udaje mi się zignorować takie coś - wtedy szybko układam rzeczy i odchodzę od nich, ale często to natręctwo jest męczące i nie umiem pozostawić tych rzeczy w "niewygodnym" dla nich położeniu.

 

Ktoś może ma coś podobnego i sobie z tym poradził ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Milutki, być może moderatorzy sprawdzili ip i okazało się że była to osoba która notorycznie robi sobie jaja.

dominika92, akurat ten gostek napisał jedyne 2 posty,

 

zresztą z samej ich treści nie wynikało, żeby miał sobie robić jaja.

(w przeciwieństwie do co niektórych powyższych odpowiedzi ... :evil: )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach