Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

przez kamil1234 12 gru 2017, 16:19
Odkąd pamiętam mam przedwczesny wytrysk. Są różne sposoby, tak wiem. Mam 21 lat i wiagra to wyjście? Mówi się ze seks to nie wszystko, ale chyba wszystko. Nie wiem czemu ale nie mam emocji że nie wyszło. Nie odzywa się, ja się nie odzywam. Mniejsza o to, ale jeśli chcesz mogę pisac. Nie mam wiedzy na temat psychologi ale czytam te forum od kilku dni. Podejrzewam że po tym leku nie odczuwam takich emocji. Dużo albo powiedziałbym bardzo dużo jest mi rzeczy obojętnych. Nie obojętny jest mi mój stan. Ten ból jąder mnie denerwuje. Dużo pale i ręce mi się trzesą, podejrzewam że od fajek a może i od tego leku. Czemu nie mogę się podniecić? Kiedyś to bez problemu. Nawet oglądanie porno mnie nie podnieca, nie rozumiem tego. Co mam działać? Czemu tak się dzieje? Co masz na myśli że po trzech miesiacach mogę się martwić? Czekać te trzy miesiące i dopiero stosować jakieś leki? Czuję że zostanę sam do końca swoich dni. Nie wyobrażam sobie poznania dziewczyny jak ona będzie mnie pieścić, całować a tam nic i dopiero jak porusza skurą (wiadomo o co chodzi to stanie) a najgorsze że jak stanie to od razu chcę dochodzić. Przed braniem citalu nie było takiego stanu. Nie wiem jak żyć. Dzięki za odp.
Offline
Posty
43
Dołączył(a)
11 gru 2017, 14:31

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

przez kamil1234 12 gru 2017, 16:22
Wogóle nie trwał bo po tym citalu( szlak mnie trafia jak myślę o tym że brałem ten lek) dochodziłem od razu.
Offline
Posty
43
Dołączył(a)
11 gru 2017, 14:31

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

przez kamil1234 12 gru 2017, 17:10
Było tak że dochodziłem ale mogłem robić to od razu drugi raz. Przede wszystkim sam się podniecałem, sam stawał teraz nic. Trzeba ręką poruszać. Lek niby na przedwczesny wytrysk, co do czego wszystko zepsuł, wszystko.
Offline
Posty
43
Dołączył(a)
11 gru 2017, 14:31

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

Avatar użytkownika
przez lopez69 12 gru 2017, 18:53
JużTuByłem napisał(a): testował ktoś metody ktore napisał b49?


z Tego zestawu przetestowałem progesteron jako luteina, brałem 10 mg dziennie przez 3 tygodnie bez żadnych efektów.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
78
Dołączył(a)
07 wrz 2007, 12:36

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

Avatar użytkownika
przez lopez69 12 gru 2017, 18:55
kamil1234 napisał(a):Odkąd pamiętam mam przedwczesny wytrysk. Są różne sposoby, tak wiem. Mam 21 lat i wiagra to wyjście? Mówi się ze seks to nie wszystko, ale chyba wszystko. Nie wiem czemu ale nie mam emocji że nie wyszło. Nie odzywa się, ja się nie odzywam. Mniejsza o to, ale jeśli chcesz mogę pisac. Nie mam wiedzy na temat psychologi ale czytam te forum od kilku dni. Podejrzewam że po tym leku nie odczuwam takich emocji. Dużo albo powiedziałbym bardzo dużo jest mi rzeczy obojętnych. Nie obojętny jest mi mój stan. Ten ból jąder mnie denerwuje. Dużo pale i ręce mi się trzesą, podejrzewam że od fajek a może i od tego leku. Czemu nie mogę się podniecić? Kiedyś to bez problemu. Nawet oglądanie porno mnie nie podnieca, nie rozumiem tego. Co mam działać? Czemu tak się dzieje? Co masz na myśli że po trzech miesiacach mogę się martwić? Czekać te trzy miesiące i dopiero stosować jakieś leki? Czuję że zostanę sam do końca swoich dni. Nie wyobrażam sobie poznania dziewczyny jak ona będzie mnie pieścić, całować a tam nic i dopiero jak porusza skurą (wiadomo o co chodzi to stanie) a najgorsze że jak stanie to od razu chcę dochodzić. Przed braniem citalu nie było takiego stanu. Nie wiem jak żyć. Dzięki za odp.


Przedwczesny wytrysk może być spowodowany uszkodzeniem śluzówki cewki moczowej spowodowane jakąś infekcją była lub aktualną, przez co włókna nerwowe są mocniej stymulowane.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
78
Dołączył(a)
07 wrz 2007, 12:36

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

przez kamil1234 12 gru 2017, 19:51
Nie sadzę że to przez cewkę moczową. Jakieś sugestie? To przez cital. Jakie kroki podjać? Czekać do trzech miesięcy? Pomóżcie.
Offline
Posty
43
Dołączył(a)
11 gru 2017, 14:31

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

Avatar użytkownika
przez lopez69 12 gru 2017, 20:43
ja jednak sadze ze tak, obczaj sobie w tym linku http://www.medicalook.com/systems_images/Penis_large.jpg, nerwy sa nieopodal cewki moczowej, oczywiście nie twierdze że nie masz racji ale może być też że obaj mamy racje że SSRI wpływają jakoś na unerwienie w tym obszarze albo na śluzówkę niszcząc ją albo na nerwy w jakiś sposób.
sam tez mam ten problem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
78
Dołączył(a)
07 wrz 2007, 12:36

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

przez kamil1234 12 gru 2017, 21:21
Jestem rozbity i nie wiem co robić. Mam mieć najmniejsza nadzieję że po pewnym czasie sam bede mógł się podniecić? Masz problem z przedwczesnym wytryskiem czy inne dysfunkcje?
Offline
Posty
43
Dołączył(a)
11 gru 2017, 14:31

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

Avatar użytkownika
przez lopez69 12 gru 2017, 21:48
brak libido , erekcji a jak już wymęczę to mam przedwczesny , kiedyś nie miałem takich objawów, a masz częste oddawanie moczu czy przymus nie możność utrzymania go przez dłuższy czas?
kupie metylofenidat, modafinil , ketkę
Avatar użytkownika
Offline
Posty
78
Dołączył(a)
07 wrz 2007, 12:36

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

przez kamil1234 12 gru 2017, 22:10
Po jakim leku masz takie dysfunkcje? u mnie jest tak że idę sikać jak mi się od razu zechcę, wiem że nie musiałbym isć się wysikać ale ide i to robię. Mam to samo, jak pomyśle o czym co kiedyś powodowało erekcję to teraz zero reakcji. Kur** nie wiem jak z tym żyć. Szurek
Offline
Posty
43
Dołączył(a)
11 gru 2017, 14:31

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

Avatar użytkownika
przez lopez69 12 gru 2017, 22:12
najprawdopodobniej po escitalopramie
kupie metylofenidat, modafinil , ketkę
Avatar użytkownika
Offline
Posty
78
Dołączył(a)
07 wrz 2007, 12:36

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

przez kamil1234 12 gru 2017, 22:20
długo brałeś? co do mojej osoby. 22dni, 22tabletki citalu. Przejdzie? Głupie pytanie wiem. Co robić? Masturbować się czy dać sobie spokój na jakiś czas? sam chcę się podniecić ręką, chociażby zobaczenia czy w jakimś stopniu działa.
Offline
Posty
43
Dołączył(a)
11 gru 2017, 14:31

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

Avatar użytkownika
przez lopez69 12 gru 2017, 22:34
Ja nie masturbowałem się przez miesiąc i nic to nie dało a jest pełno teorii o tym że to od nadmiaru masturbacji moim zdaniem to bujda, escitalopram brałem krótko tydzień może 2. Nie poddawaj się testuj różne substancje np cos z tego co radził kolega b47 lub inni i które nie były testowane. unikaj kastratów SSRI głownie , rób badania np
Kwas 5-hydroksyindolooctowy: normy
Norma 5-HIAA to 2-9 mg w moczu dobowym.
o organiczny związek chemiczny, który jest produktem metabolizmu tryptofanu i rozpadu serotoniny.
lub serotonina Serotonina w DZM
Katecholaminy (A, NA, D) w DZM met. HPLC o
Dht
progesteron
aldosteron krew lub mocz nie wiem co lepsze
androstendion krew lub mocz nie wiem co lepsze
androsteron krew lub mocz nie wiem co lepsze
kupie metylofenidat, modafinil , ketkę
Avatar użytkownika
Offline
Posty
78
Dołączył(a)
07 wrz 2007, 12:36

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

przez kamil1234 12 gru 2017, 22:44
do jakiego lekarza się wpierw udać? cital a escitalopram mocno się od siebie różni? Czuję że ci lekarze nie będą wiedzieć o pssd. Dać sobie spokój na razie z lekami? obawiam się leków po tym przeżyciu. Jest szansa że to minie? Czy mogę już zaczynać się oswajać że będę impotentem do końca życia...
Offline
Posty
43
Dołączył(a)
11 gru 2017, 14:31

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Przeskocz do