Skocz do zawartości
Nerwica.com

FACEBOOK ADDICTION DISORDER


gosc88

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Moi drodzy, jestem studentem medycyny i mam 24 lata. Jestem tu nowy na forum i pragnę podzielić się z Wami moimi przemyśleniami i obawami, prosząc jednocześnie o pomoc i dobrą radę.