Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

przez Saraid 15 kwi 2014, 20:18
DwaGuziki, znam ten ból :bezradny: ale przynajmniej odpoczne troche
Saraid
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Avatar użytkownika
przez DwaGuziki 15 kwi 2014, 20:19
white Lily a ja wręcz przeciwnie bo szarlatan będzie w domu 8) :lol:
Vivere est militare ...

Życie jest małą ściemniarą, francą, wróblicą, cwaniarą. Plącze nam nogi i mówi idź!

.... Spełniania marzeń ciąg dalszy ....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4490
Dołączył(a)
26 mar 2013, 20:35
Lokalizacja
Łódź

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

przez Saraid 15 kwi 2014, 20:20
DwaGuziki, a kto to bo nie siedze w temacie?
Saraid
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

przez Aranjani 15 kwi 2014, 20:20
DwaGuziki, ;)
sufit pomalowany :roll:
Aranjani
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Avatar użytkownika
przez DwaGuziki 15 kwi 2014, 20:25
white Lily napisał(a):DwaGuziki, a kto to bo nie siedze w temacie?


moje dziecię :lol: :lol:


Aranjani no to kolejna rzecz z głowy :D
Vivere est militare ...

Życie jest małą ściemniarą, francą, wróblicą, cwaniarą. Plącze nam nogi i mówi idź!

.... Spełniania marzeń ciąg dalszy ....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4490
Dołączył(a)
26 mar 2013, 20:35
Lokalizacja
Łódź

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

przez Aranjani 15 kwi 2014, 20:26
DwaGuziki, ni uja... cos spieprzyli i chyba bedzie trza wszystko poprawiac :hide: Bo jakies plamy wyszły :shock:
Aranjani
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

przez Saraid 15 kwi 2014, 20:26
DwaGuziki, a to czaje już ;) aż tak żle będzie?
Saraid
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Avatar użytkownika
przez DwaGuziki 15 kwi 2014, 20:29
Aranjani aż tak :shock:
To kurde nie fajnie :roll:


white Lily moje dziecko + babcia to mieszanka wybuchowa .... :roll:
Vivere est militare ...

Życie jest małą ściemniarą, francą, wróblicą, cwaniarą. Plącze nam nogi i mówi idź!

.... Spełniania marzeń ciąg dalszy ....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4490
Dołączył(a)
26 mar 2013, 20:35
Lokalizacja
Łódź

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

przez Aranjani 15 kwi 2014, 20:32
DwaGuziki, zobaczymy jeszcze jutro, jak wyschnie porządnie. Łudzimy sie ze moze bedzie dobrze ;)
Aranjani
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

przez Saraid 15 kwi 2014, 20:33
DwaGuziki, to wspólczuje,ale na szczęscie to minie dość szybko i znowu będzie szara rzeczywistość ;)
Saraid
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Avatar użytkownika
przez na_leśnik 15 kwi 2014, 20:33
Aranjani, a może po prostu jeszcze nie wysechł ten sufit?
"Każdy, kto kiedykolwiek zbudował jakieś nowe niebo, znajdował moc do tego dopiero we własnym piekle."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8618
Dołączył(a)
25 lut 2013, 21:37
Lokalizacja
Sterta walizek...

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Avatar użytkownika
przez Arhol 15 kwi 2014, 20:33
Z dozą nieśmiałości
Obrazek
"Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. And when you look into the abyss, the abyss also looks into you"
Why was it I seeing more beauty in death rather than life?
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
32444
Dołączył(a)
16 lis 2012, 22:09

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

przez Aranjani 15 kwi 2014, 20:35
na_leśnik, trzy razy malowany i dalej wychodzi :hide:
Najwyzej trza bedzie caly wyszpachlowac... wiec salon bedzie gotowy nie wiem kiedy :mrgreen:
Aranjani
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Avatar użytkownika
przez DwaGuziki 15 kwi 2014, 20:36
Aranjani może będzie ok ;)

white Lily nie sądzę 8) bo mieszkamy z tą francą :mrgreen:
Vivere est militare ...

Życie jest małą ściemniarą, francą, wróblicą, cwaniarą. Plącze nam nogi i mówi idź!

.... Spełniania marzeń ciąg dalszy ....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4490
Dołączył(a)
26 mar 2013, 20:35
Lokalizacja
Łódź

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Purpurowy i 13 gości

Przeskocz do