Gdzie szukac pomocy? Pomocy : (

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

Gdzie szukac pomocy? Pomocy : (

przez Devil999 29 sty 2016, 20:16
Witam wszystkich, w koncu znalazlem odwage i sile by napisac i prosic o pomoc... Mam 27 lat i nie radze sobie z zyciem, wychowywalem sie w rodzinie dda ddd, plus genetycznie ja i rodzina jestesmy jacys inni.... Szukalem akceptacji wsrod znajomych jako nastolatek i zaczely sie imprezy narkotyki itp itd.... To nasililo moje stany. Kiedys az tak dziwny i wyobcowany nie bylem ale teraz to masakra.. Nie potrafie rozmawiac z ludzmi, wszyscy mowia ze jestem dziwny, nie zebym sam do siebie gadal ale poprostu jak KOSMITA. Od kilky lat.. Organizm juz przestal sluzyc i spadla mi odpornosc i drasyyczny spadek masy ciala przez co eygladam jeszcze gorzej.... Nie potrafie znalezc stalej pracy chociaz wiele potrafie to poprostu nie ma komunikacji miedzy mna i np szefem lub pracownikami... Chociaz rozmawiam to jakies nienaturalne te rozmowy i dziwnie na mnie patrza ludzie.... Albo mowia ze mam spojrzenie jak chory psychicznie.... Ja juz nie wiem co mi jest : ( coraz czesciej mysle o samobojstwie. Ale wiem ze to ostatecznosc i duzo przykrosci zrobie innym.. Nie jestem ubezpieczony. Nie mam na lekarzy. A sil coraz mniej : ( co robic? Jak zyc?
Offline
Posty
15
Dołączył(a)
29 sty 2016, 20:00

Gdzie szukac pomocy? Pomocy : (

przez Devil999 29 sty 2016, 20:28
Dodam jeszcze ze brak mi juz na cokolwiek sil. Tyle razy probowalem cos zmieniac i nic... Ciagle mysli, taki jakis zamkniety w sobie jestem... Niech ktos odpisze: ( stracilem pozycje spoleczna. Nie mam nic ani nikogo
Offline
Posty
15
Dołączył(a)
29 sty 2016, 20:00

Gdzie szukac pomocy? Pomocy : (

Avatar użytkownika
przez Stracona100 29 sty 2016, 20:31
Witaj, najwyraźniej masz problem, ale na razie nie rozumiem jaki. Co oznaczają te słowa poniżej, możesz to rozwinąć?

Devil999 napisał(a):..... plus genetycznie ja i rodzina jestesmy jacys inni.... wszyscy mowia ze jestem dziwny, nie zebym sam do iebie gadal ale poprostu jak KOSMITA...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1423
Dołączył(a)
18 sty 2016, 11:45

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Gdzie szukac pomocy? Pomocy : (

Avatar użytkownika
przez Stracona100 29 sty 2016, 20:39
Devil999 napisał(a): ........Tyle razy probowalem cos zmieniac i nic...


A w jaki sposób?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1423
Dołączył(a)
18 sty 2016, 11:45

Gdzie szukac pomocy? Pomocy : (

przez Devil999 29 sty 2016, 20:42
Chodziło o to że, moj brat, siostra i ojciec tez sa jacys inni tez maja problemy... Czyli to genetyczne moze byc.... A Ze kosmita to wlasnie ta inność....
Offline
Posty
15
Dołączył(a)
29 sty 2016, 20:00

Gdzie szukac pomocy? Pomocy : (

przez Devil999 29 sty 2016, 20:46
Np zagadywalem do ludzi zeby naeiazac kontakty ale nie daje rady, poprostu tak jakby moj mozg na innych czestotliwosciach nadawal... Rzucilem nalogi bo myslalem ze to przez nie. Ale tez sie niewiele zmienilo.... Zawsze ta depresjja fobia wraca...
Offline
Posty
15
Dołączył(a)
29 sty 2016, 20:00

Gdzie szukac pomocy? Pomocy : (

przez Devil999 29 sty 2016, 20:49
Nie wspominajac juz o kompleksach z powodu wygladu... Ale mysle ze w glownej mierze strasznie sie pogorszyl wraz z pogorszeniem stanu psychicznego
Offline
Posty
15
Dołączył(a)
29 sty 2016, 20:00

Gdzie szukac pomocy? Pomocy : (

Avatar użytkownika
przez Stracona100 29 sty 2016, 20:55
Devil999 napisał(a):Chodziło o to że, moj brat, siostra i ojciec tez sa jacys inni tez maja problemy... Czyli to genetyczne moze byc.... A Ze kosmita to wlasnie ta inność....


Cały czas powtarzasz "inny", a to nic nie mówi. Opisz na czym ta inność Twojej rodziny polega i dlaczego mówisz o sobie "kosmita".
Takie ogólniki nic nie znaczą i niczego nie wyjaśniają.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1423
Dołączył(a)
18 sty 2016, 11:45

Gdzie szukac pomocy? Pomocy : (

przez Devil999 29 sty 2016, 21:29
Nie wiem wlasnie.... Poprostu jacys inni.... Zamysleni wrazliwi.... Zamknieci w sobie... Z problemami interpersonalnymi....
Offline
Posty
15
Dołączył(a)
29 sty 2016, 20:00

Gdzie szukac pomocy? Pomocy : (

Avatar użytkownika
przez coccinella 29 sty 2016, 21:37
nie masz pracy - zarejestruj się jako bezrobotny, będziesz miał ubezpieczenie. Pójdziesz wtedy do psychiatry, dostaniesz skierowanie na terapie i leki.
Nie chce mi się.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
807
Dołączył(a)
21 wrz 2012, 17:41
Lokalizacja
Warszawa

Gdzie szukac pomocy? Pomocy : (

przez Devil999 29 sty 2016, 21:40
Nie moge. Bo mnie wykreslili bo nie poszedlem na podpis gdyz akurat mialem slaby okres i ludzie sie na mnie w autobusiedziwnie patrzyli i wrocilem. Do domu....
Offline
Posty
15
Dołączył(a)
29 sty 2016, 20:00

Gdzie szukac pomocy? Pomocy : (

Avatar użytkownika
przez coccinella 29 sty 2016, 21:50
no to trochę zawaliłeś...
w tej sytuacji nie pozostaje nic innego jak złapać jakąś pracę, chociażby na część etatu, żeby mieć ubezpieczenie albo pożyczyć od kogoś kase na leczenie
Nie chce mi się.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
807
Dołączył(a)
21 wrz 2012, 17:41
Lokalizacja
Warszawa

Gdzie szukac pomocy? Pomocy : (

Avatar użytkownika
przez Stracona100 29 sty 2016, 21:56
Ciągle jesteś bardzo enigmatyczny w opisie problemu, ale mimo to moim zdaniem problemy są duże i pogłębiają się, więc bez psychoterapii chyba sobie nie poradzisz.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1423
Dołączył(a)
18 sty 2016, 11:45

Gdzie szukac pomocy? Pomocy : (

przez Devil999 29 sty 2016, 22:44
Stracona100 napisał(a):Ciągle jesteś bardzo enigmatyczny w opisie problemu, ale mimo to moim zdaniem problemy są duże i pogłębiają się, więc bez psychoterapii chyba sobie nie poradzisz.

Mysle ze masz racje.. To jest jak jakas petla... Jak staram sie zapanowac nad fobia to. Odzywaja sie kompleksy.. Ogarniam kompleksy odywa sie zdrowie... Nie jestem w stanie wszustkiego naraz ogarnac: (
Offline
Posty
15
Dołączył(a)
29 sty 2016, 20:00

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Przeskocz do