ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Katarzynka40 17 gru 2013, 13:18
muffinkaa,
A ile Ty dni jesteś na esci?
Escitalopram 10 mg - 8 tygodni...
Offline
Posty
639
Dołączył(a)
28 lis 2013, 13:58
Lokalizacja
Poznań

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Wiktoria87 17 gru 2013, 13:23
Katarzynko,dziękuje.Oczywiście,odpisaam...
Elmop...Ja w obecnym stanie nie daję się na jakąkolwiek psychoterapię...Wiedział o tym tamten lekarz i wie to ten...W moim przypadku pozostają jedynie leki.Przynajmniej narazie...Ten teraz zaproponował esci.
Wiki

Że jutro też jest dzień, to może brzmieć pocieszająco dla głupków. Dla zwolenników zdrowej żywności, ale nie dla ludzi poważnych. Dla tych, co palą, piją i czuwają po nocach. Czuwają wbrew ogólnemu przekonaniu, że nie ma na co czekać. Bo może i nie ma. Ale nie jest to powód, by nie czuwać
Avatar użytkownika
Offline
Posty
100
Dołączył(a)
16 gru 2013, 23:22
Lokalizacja
Poznań

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez muffinkaa 17 gru 2013, 13:25
jestem 7 dzien na esci. Już mną dygota. Czy Wam tez tak cholernie zimno po tym leku? Cisnienie160 na 110. Cholera!
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
13 gru 2013, 09:27

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 17 gru 2013, 13:29
muffinkaa napisał(a):jestem 7 dzien na esci. Już mną dygota. Czy Wam tez tak cholernie zimno po tym leku? Cisnienie160 na 110. Cholera!
Wez sobie cos na uspokojenui.Z perspektywy czasy jyz wiem,ze nie warto sie tak męczyć.Tez mna strasznie trzaslo z zimna...a potem oblewaly pory.
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Katarzynka40 17 gru 2013, 13:30
muffinkaa,
Ja ciśnienie miałam ok, ale raz się bardzo pociłam (i nadal pocę) a za chwile było mi bardzo zimno - nogi lodowate non stop, dogrzac było ciężko i trzęsawki:(
Escitalopram 10 mg - 8 tygodni...
Offline
Posty
639
Dołączył(a)
28 lis 2013, 13:58
Lokalizacja
Poznań

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez monapayne 17 gru 2013, 13:32
Musi w końcu zadzialac ten lek, wierzę, że zadziała. W końcu to ssri. Na pewno jakoś zadziała na serotonine.
"Słowo trauma z greki oznacza ranę, a wie pan jak jest sen po niemiecku? Traum. Rany rodzą potwory"
was: robot
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1351
Dołączył(a)
24 lip 2013, 15:12

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 17 gru 2013, 13:34
Wiktoria87 napisał(a):Katarzynko,dziękuje.Oczywiście,odpisaam...
Elmop...Ja w obecnym stanie nie daję się na jakąkolwiek psychoterapię...Wiedział o tym tamten lekarz i wie to ten...W moim przypadku pozostają jedynie leki.Przynajmniej narazie...Ten teraz zaproponował esci.

A ten obecny,mówi,ze esci to dobry lek?To jeśli on ma byc dobrym lekiem,to czemu tylu ludzi tak bardzo sie na niego skarży...?

-- 17 gru 2013, 12:48 --

Katarzynka,jak u Ciebie?U mnie jakieś poddenerwowanie wewnętrzne,jakas emocjonalność i dzisiaj te natrętne myśli....
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez monapayne 17 gru 2013, 13:49
Ej, każde ssri jest dobrym lekiem i każde działa... Tylko chodzi o te skutki uboczne - a tu każdy ma inaczej i efekty są inne..
"Słowo trauma z greki oznacza ranę, a wie pan jak jest sen po niemiecku? Traum. Rany rodzą potwory"
was: robot
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1351
Dołączył(a)
24 lip 2013, 15:12

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez pingwin1975 17 gru 2013, 14:12
Witajcie .Mój psychiatra do Depralinu 30 mg kazał mi dołożyć Anafranil SR 75 1/2 tabl na noc na Z.O.K ( NATRECTWA MYśLOWE ) a odstawić Triticco 100 mg .Co Wy na takie połączenie ?Może ktoś brał ?
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
26 paź 2013, 12:32

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Katarzynka40 17 gru 2013, 15:02
pingwin1975,
Ja nie brałam, my głównie tylko na esci. A sporą dawkę masz Pingwinie - 30 mg... jak się po tym czujesz? i jak długo bierzesz, jesteś zadowolony z tego leku?

-- 17 gru 2013, 14:03 --

elmopl79,
Wiesz, u mnie to się zmienia, godzinę temu miałam taki wewnetrzny dygot i zauważyłam, że strasznie się spinam, napiete mięśnie wszytskie mam, zero wyluzowania, a teraz załatwiałam telefonicznie sprawy służbowe i jakos się tak zagadałam, że zapomniałam i chwilowo jest lepiej, pytanie tylko na jak długo? ech...
Escitalopram 10 mg - 8 tygodni...
Offline
Posty
639
Dołączył(a)
28 lis 2013, 13:58
Lokalizacja
Poznań

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 17 gru 2013, 15:05
Maksymalna dawka citalopramu to 40mg, a escitalopramu to 20mg- co stanowi właściwie ekwiwalenty. Kiedyś była dopuszczona maksymalna dawka 60mg citalopramu i 30mg escitalopramu, ale obniżono je(nie pamiętam dokładnie z jakiego powodu- chyba były jakieś incydenty sercowo-naczyniowe u chorych na serce ludzi). W każdym razie są opracowania gdzie stosuje się citalopram i escitalopram w dawkach znacznie przekraczających dawki maksymalne, tj. odpowiednio 100mg i 50mg w depresjach lekoopornych.

Np.- http://fpn.ipin.edu.pl/aktualne/3-4/t22z34_7.pdf
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez jetodik 17 gru 2013, 15:27
Dark Passenger, to ciekawe co piszesz, mnie na esci od kilku dni kłuje w okolicach serca, ale to tylko w niektórych pozycjach i przy oddechu, więc pewnie nadwyrężone mięśnie.

a jak z tymi bólami stawów po esci, warto się wspomagać jakąś glukozaminą czy jeszcze czym innym?
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 17 gru 2013, 15:59
O matko, ale to się tyczy osób chorujących wcześniej na serce(przed zażywaniem esci), ludzi starych po 60r.ż. i przyjmujących jeszcze inne leki. To co Cię kłuje to nerwica, a nie żaden esci. Ogólnie tam o to chodziło, że citalopram w dawce 60mg powodował w tych grupach(u ludzi starych, chorych na serce) nienaturalne wydłużenie odstępów QT=zaburzenia rytmu serca.
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 17 gru 2013, 16:00
Katarzynka40 napisał(a):pingwin1975,
Ja nie brałam, my głównie tylko na esci. A sporą dawkę masz Pingwinie - 30 mg... jak się po tym czujesz? i jak długo bierzesz, jesteś zadowolony z tego leku?

-- 17 gru 2013, 14:03 --

elmopl79,
Wiesz, u mnie to się zmienia, godzinę temu miałam taki wewnetrzny dygot i zauważyłam, że strasznie się spinam, napiete mięśnie wszytskie mam, zero wyluzowania, a teraz załatwiałam telefonicznie sprawy służbowe i jakos się tak zagadałam, że zapomniałam i chwilowo jest lepiej, pytanie tylko na jak długo? ech...
No to ja Katarzynka mam dzisiaj to samo.W domu trzaslo mnie z zimna i bylam cala sina-spokojnie,atak nerwicowy,który znam doskonale.Nie panikowalam,ale moze zabrzmi to glupio....ucieszylam sie z tego,choć no nie najlepiej w trakcie takiego ataku sie czlowiek czuje,jeszcze jak dusi za szyję i tchu nie mozna zlapac,ale to jest 100 razy lepsze niż ten nastrój depresyjny i te natrętne myśli.Zaczelam dzwonic-tak jak ty,bo chce dziecku zamówić Internet przenośny i wiesz co?Od dawien dawna po esci ja rozumialam ci chlop do mnie mówi....:)Ktoś sobie pomysli-chore babsko,ale ja mialam,tzn.czulam sie tak tępa po esci ze prawie nic do mnie nie docieralo....Totalne ograniczenie umyslowe...:)

-- 17 gru 2013, 15:07 --

Dark Passenger napisał(a):O matko, ale to się tyczy osób chorujących wcześniej na serce(przed zażywaniem esci), ludzi starych po 60r.ż. i przyjmujących jeszcze inne leki. To co Cię kłuje to nerwica, a nie żaden esci. Ogólnie tam o to chodziło, że citalopram w dawce 60mg powodował w tych grupach(u ludzi starych, chorych na serce) nienaturalne wydłużenie odstępów QT=zaburzenia rytmu serca.

Ale my to juz czujemy sie jakbyśmy pod60-80podjezdzali....Tylko isc do pulmonologa i o tlen prosic o podlaczenie...albo respirator.A tak na powaznie.Ja osobiście nie zwracam uwagi czy serce mnie kluje,czy bije,czy stanęli w poprzek,ale kosztiwalo mnie to wiele pracy nad tym.Akw tak jest w nerwicy.Wypatrujemy "jakiś" objawiw,a później przypisujemy rożne choroby...i tak powstaje hipochondria,której ja sie nabawilam,albo to jakieś przeczulenie na punkcie objawów,ale serce mnie nie rusza w tej chwili.
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 27 gości

Przeskocz do