FLUWOKSAMINA (Fevarin)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy fluwoksamina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
20
63%

Nie
7
22%

Zaszkodziła
5
16%

 
Liczba głosów : 32

FLUWOKSAMINA (Fevarin)

Avatar użytkownika
przez Stifler19 21 cze 2012, 09:33
tak, bardzo słabo odczuwam działanie paroksetyny więc dlatego myśle o fluwoksaminie
Paroksetyna 60 mg Nikotyna
Clonazepam 0.5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
283
Dołączył(a)
21 cze 2012, 02:18

FLUWOKSAMINA (Fevarin)

Avatar użytkownika
przez dogomaniaczka 21 cze 2012, 12:15
ja na seroxacie byłam i czułam się dobrze, nie było lęków, napęd do działania, pojechałam sama za granicę, odstawiłam, było pogorszenie stanu, lekarz przepisał fevarin...który tylko jeszcze pogorszył, miałam stany depresyjne, przesypiałam większość doby..uważam to za zmarnowane pół roku brania tego leku..ale każdy reaguje inaczej..
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6074
Dołączył(a)
21 maja 2011, 13:42

FLUWOKSAMINA (Fevarin)

Avatar użytkownika
przez Michuj 21 cze 2012, 12:24
to po co odstawiałaś?
Avatar użytkownika
Offline
Loża szyderców
Posty
7562
Dołączył(a)
13 sty 2012, 16:39

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

FLUWOKSAMINA (Fevarin)

Avatar użytkownika
przez Stifler19 21 cze 2012, 14:59
to widze że raczej paroksetyna lepsza...

ale ciągnie mnie do fevarinu od dłuższego czasu,

ciekawe czy są osoby które bardzo dobrze sie czuły po tym leku i które mogłyby opisac jakies pozytywne efekty
Paroksetyna 60 mg Nikotyna
Clonazepam 0.5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
283
Dołączył(a)
21 cze 2012, 02:18

FLUWOKSAMINA (Fevarin)

Avatar użytkownika
przez dogomaniaczka 21 cze 2012, 15:11
Michuj, z takich powodów jak wszyscy odstawiają, złudzenie, że już jest dobrze i leki nie są potrzebne. No cóż nauczka jest, jeśli się zdecyduję ponownie na leki to sama na pewno ich nie odstawię. ;)
Ale póki co terapia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6074
Dołączył(a)
21 maja 2011, 13:42

FLUWOKSAMINA (Fevarin)

Avatar użytkownika
przez Stifler19 25 cze 2012, 00:07
otworzyłem ciekawy wątek- topic36817.html ,jakby ktos chciał wymienić sie doświadczeniami odnośnie SSRI i innych leków :) zapraszam :)
Paroksetyna 60 mg Nikotyna
Clonazepam 0.5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
283
Dołączył(a)
21 cze 2012, 02:18

FLUWOKSAMINA (Fevarin)

Avatar użytkownika
przez Amon_Rah 25 cze 2012, 00:35
Stifler19, wycofalem Twoja ankiete, poniewaz:

A) ankieta, ktory antydepresant jest najlepszy juz byla- BTW- w swojej ujales tylko kilka SSRI a powinny byc wszystkie
B) NIE DA SIE stwierdzic, ktory antydepresant jest najleszy. Na kazdy organizm dany lek dziala inaczej. Na mnie na przyklad swietnie dziala Trittico , a jak przyjrzysz sie watkowi o tym leku, zobaczysz, ze wiele osob na niego narzeka. I taka dalej z innymi lekami. Stad bezcelowosc takich ankiet.
ObrazekObrazekObrazekObrazek
KOCOBO JE CPБИЈА!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1867
Dołączył(a)
28 sty 2006, 00:35
Lokalizacja
Ultima Thule

FLUWOKSAMINA (Fevarin)

przez cytrynka84 27 cze 2012, 13:10
Amon_Rah, jeśli mogę spytać czy bierzesz do trittico jakiś inny antydepresant ?,a jeśli tak to jaki? Zaczęłam się znowu interesować tritico jako lek nasenny ,po którym się nie tyje,ale rzaden dr mi tego leku nie proponował,wiec sama boje się sugerować lekarzom trazodon Od kilku dni biorę 225 wenli i nie wiem czy do tak dużej dawki wenli można dołożyć trittico,a wenli nie chce zmniejszać ,bo czuje się lepiej na 225
I jeszcze jedno: jaka masz dawkę trittico?
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
23 sty 2010, 14:05

FLUWOKSAMINA (Fevarin)

Avatar użytkownika
przez Stifler19 04 lip 2012, 01:01
też właśnie zastanawiam sie nad trittico, ale do paroksetyny:)

a czy fluwoksamina działa podobnie do paroksetyny? bo zastanaiwam sie nad zmianą z paro na fluwoksamine, ciekawe czy bym sie czuł tak dobrze jak na paro kiedys? ;)
Paroksetyna 60 mg Nikotyna
Clonazepam 0.5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
283
Dołączył(a)
21 cze 2012, 02:18

FLUWOKSAMINA (Fevarin)

przez eroica 04 lip 2012, 01:52
któryś raz o to pytasz - skoro bierzesz buspiron, to problem jest w lękach, z SSRI nie ma nic lepszego od paroksetyny w tym względzie - jedyną alternatywą jest ewentualnie SNRI czyli wenlafaksyna
F31.8
mirtazapina 30 mg, kwetiapina 100mg, lamotrygina 100mg
Offline
Posty
224
Dołączył(a)
14 lut 2012, 17:03

FLUWOKSAMINA (Fevarin)

przez pogranicznik 25 lip 2012, 17:52
Witajcie ludzie. Od dłuższego czasu (kilka lat) brałem różne leki. Do czasu aż trafiłem na specjaliste z prawdziwego zdarzenia i dostałem Fevarin. Dowiedziałem się również, że mi jest potrzebna również dopamina którą niedawno zaczałem brać. Problem w tym, że połączenie tych 2 leków może zachodzić przy szczególnej ostrożności bo obydwa są metabolizowane przez ten sam enzym. Nie chce sobie zrobić kuku a jednocześnie dopasować odpowiednie dawki. Sprawa jest bardzo pilna bo z racji utrzymywania swojej rodziny nie moge sobie pozwolić na ani jeden błąd a do tej pory leczenie psychotropami było jedną wielką katastrofą - poprzez błędne diagnozy psychiatrów kilka lat wstecz. Fevarin chce ponownie zacząć brać 50mg (po odstawieniu Elicei- wysypka, pokrzywka, pękanie warg,krosty). Na ulotce pisze aby ostrożnie zażywać z ropinirolem, a jego właśnie biore. Co sugerujecie, żeby nie przedobrzyć? Jakie proporcje dawek? Wiem, że z tym powinienem iść do psychiatry ale sprawy w życiu mi sie skomplikowały do tego stopnia, że specjalnie taki manewr na ten moment nie wchodzi w grę. Mam wiele zobowiązań i musze być w formie. Licze na wyrozumiałość i trafne, celne rady! :oops:
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
23 lip 2012, 18:45

FLUWOKSAMINA (Fevarin)

Avatar użytkownika
przez aree1987 25 lip 2012, 23:39
Uważaj z tym z ropinirolem bo odstawienie może być cięższe niż sobie to możesz wyobrazić.
wenlafaksyna 450mg
--

I'm forever black-eyed
A product of a broken home
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1173
Dołączył(a)
15 lip 2009, 21:54

FLUWOKSAMINA (Fevarin)

przez pogranicznik 26 lip 2012, 12:25
Aż tak jest ciężko to zrobić? Ja widziałem opinie, że w porównaniu z innymi lekami nie jest do sprawa niewykonalna. Ilu ludzi, tyle opinii...
Ponawiam pytanie, jakie dawki połączenia Fevarinu z Rolpryną SR (Ropinirol)?
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
23 lip 2012, 18:45

FLUWOKSAMINA (Fevarin)

przez Zalamana777 28 wrz 2012, 15:25
To może teraz moja historia....
Witam wszystkich!
Kilka lat temu jako 18-latka leczyłam się na depresje i nerwice na tle lękowym. Bałam się,że się uduszę (miałam realne duszności). Pamiętam,że cierpiałam wtedy także na zespoł jelita drażliwego który leczyłam stoperanem. Dostałam Stymiloton rano, wieczorem Deprexolet i w południe połówkę Cloranxenu. Kuracja trwała jakies pół roku i moge szczerze powiedzieć , że się wyleczylam, bez trudu także odstawiłam leki. Po jakimś czasie także zorientowałam się, że jelito drażliwe jakby ustało. Bylam szczęsliwa aż do dziś... mineło jakies 5 lat i zaczeło się... Uporczywe jelito drażliwe, teraz nie do zniesienia, bo doszły bóle i wzdęcia brzucha. Próbowalam leków, kropli i ziół. Wreszcie wpadłam na pomysł, żeby iść znowu do psychiatry gdyż od jakiegoś czasu czułam,że pojawiły mi się ostre stany lękowe własnie związane z nagłym pójściem do toalety. Ok, co mi tam... poszłam. Pani była bardzo miła, od razu wiedziała, co mi jest itp. Dostałam 2 x 50mg dziennie Sulpiryd oraz Fevarin wieczorem najpierw połówkę potem cała (50mg) no i doraźnie połówkę lub całą Xanaxu bo podobno Cloranxen na mnie juz nie działa (brałam go doraźnie od czasu do czasu przez te 5 lat, ale nie uzależniłam się).
Od razu zaczęłam brać Sulpiryd ale Fevarinu nie ,bo na ulotce wyczytałam ze mogę dostać biegunki, na forum kilka osob także o tym pisało ... Jak to moja Pani Psychiatra usłyszala nieźle się wkurzyła:P Ok, raz kozie śmierc ... wziełam i o dziwo żadnej biegunki nie miałam ale... zaczęłam się dziwnie czuć... Z każdym dniem było gorzej. Dziś biorę 14 dni i czuję sie okropnie! Mam ciąglę zawiasy, brak chęci do zycia,nie mogę wstać z łozka, rozmawiać, ruszyć ręką! Ostatnio chciałam obejrzeć film na kompie ale NIE CHCIAŁO MI SIE GO WŁĄCZYC więc patrzyłam prze kilkanaście minut na pulpit komputera!
Nie mam ochoty na sex, sama myśl o tym doprowadza mnie do obrzydzenia. Czuję się tak okropnie, że nie wiem co mam robic, tak jakby mnie od środka roznosiło ale nie mogłabym sie ruszyć, czuję ze cos zlego sie stanie, mam zle mysli itp... Lepiej jest tylko wtedy jak zacznę z kims rozmawiać, wtedy problem znika. Teraz jak to pisze też czuję sie lepiej, bo coś robię, ruszam palcami i jakbym przełamywała ta niemoc.
Prosze powiedzcie mi,, że to jest ten skutek uboczny i on minie... żaluję, że zaczełam brac te leki, bo czułam sie wyśmienicie...
Aha, w nocy nie mogę spać, za to potem śpię do 14stej. Budzę się w nocy, mam mrowienia nóg... no coś okropnego. Jak tak dalej pójdzie to nie wyrobię.

Wtedy jak leczyłam się pierwszy raz pamiętam jak lekarz podkreslił abym brała ten cloranxem bo on stłumi skutki uboczne tamtych leków. Może powinnam brać codziennie po połowce ten Xanax?
Czy ktoś miał podobne odczucia? jesli tak to po jakim czasie było ok? Proszę o pomoc.
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
28 wrz 2012, 15:05

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do