Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Tomek858 25 cze 2016, 12:29
Pogoda daje sie we znaki, siedze caly spocony nawet w domu. Niestety znalazlem dzisiaj bialego wlosa ( siwego), a mam dopiero 31 lat. Juz nie bede wam pisal, ile chorob jest zapowiedza siwych wlosow. Ale nawet nie to jest najgorsze tylko wrazenia wizualne. Z jednej strony rozpaczam, a z drugiej smieje sie sam z siebie. Powiedzcie mi co ze mnie za mezczyzna, ktory wszystkim sie przejmuje, a siwy wlos wywoluje zniszcznie, jakby kometa uderzyla o ziemie? Ludzie maja prawdziwe problemy, choroby, rodza sie z powaznymi chorobami, a ja dzisiaj sie juz przejmuje ze siwieje, kiedy na glowie mam burze pieknych wlosow i kazdy mi to powtarza, a ja juz z tej gestej czupryny wylowilem pare wloskow. Moj umysl to jest jakas porazka. Mozecie mnie jakos pocieszyc, dodac slowa otuchy? Wyczytalem dzisiaj, ze w depresji czesto sie siwieje ( ja mam depresje), a czasem w silnym stresie mozna osiwiec w noc. Mam nadzieje ze to tylko przejsciowe.
Offline
Posty
106
Dołączył(a)
16 lip 2014, 15:20

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Ewela270490 25 cze 2016, 13:28
Mam 26 lat :-) i też mam trochę nowych włosów także bez obaw :-D
Offline
Posty
39
Dołączył(a)
10 cze 2016, 20:41

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Pawelt 25 cze 2016, 19:59
Tomek858 napisał(a):Niestety znalazlem dzisiaj bialego wlosa ( siwego), a mam dopiero 31 lat.
ziom zapraszam do mnie mam "dopiero 35" a już bym dywanik z siwych uplótł :)
X_x
Offline
Posty
655
Dołączył(a)
31 mar 2014, 10:34

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez byleniesam 26 cze 2016, 12:52
Tomek858 napisał(a): Mozecie mnie jakos pocieszyc, dodac slowa otuchy?

Ja wiekszosc siwych wlosow mialem przed 30. Uwazam, ze moga dodac uroku :smile: .
Poza tym podobno zakola sa gorsze :mrgreen: .
Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
73
Dołączył(a)
23 sie 2015, 14:24

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez alone05 26 cze 2016, 13:05
Ja jakbym zauważyła siwe włosy zaczęłabym farbować włosy, jakbym miała wszystkie włosy siwe to już na pewno bym farbowała włosy, u faceta okropne są siwe włosy, facet wygląda jak stary dziadek, w ogóle dziwne to jest że faceci nie farbują włosów.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
852
Dołączył(a)
03 sty 2014, 20:36

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Ewela270490 26 cze 2016, 13:30
Trochę nie rozumiem.. jak można tak bardzo przejąć sie siwymi włosami :P niestety takie jest życie... moja mama jest przed 50 i nie ma ani jednego... natomiast ja mam 26 i juz pare sie znalazło... zawsze można iść do fryzjera i sie zafarbowac hihihi :-D
Offline
Posty
39
Dołączył(a)
10 cze 2016, 20:41

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Pholler 26 cze 2016, 15:19
Nie mam siwych włosów, zresztą byłby to dla mnie najmniejszy problem. Kiedyś na sylwestra zafarbowalem włosy, potem dwa miesiące miałem farbę na głowie i nie widzę tu problemu. Kto chce farbuje, płeć nie ma znaczenia.

Jak myślicie, jak wziąłem w zeszłym tygodniu dwie tabletki Lorafenu i przeszly mi wszystkie dolegliwości, to są one na tle nerwowym? Czy benzo też tuszuje prawdziwe dolegliwości? Po jednej tabletce zawsze było mi trochę lepiej, ale lekarz mówił, że mogę brać dwie. Wziąłem i poczułem się tak dobrze jak dawno się nie czułem. Więc jak? To wszystko wytwór mojej nerwicy? A może nie?

Pawelt - a jakie masz objawy że strony serca? Bo rozumiem, że u Ciebie to dominujący objaw?
Offline
Posty
291
Dołączył(a)
17 lut 2016, 09:54

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez agusiaww 26 cze 2016, 16:20
U mnia tarczyca leży całkiem, ale diagnozuja i czekamy co dalej...
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6254
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez agusiaww 26 cze 2016, 16:21
byleniesam napisał(a):
Tomek858 napisał(a): Mozecie mnie jakos pocieszyc, dodac slowa otuchy?

Ja wiekszosc siwych wlosow mialem przed 30. Uwazam, ze moga dodac uroku :smile: .
Poza tym podobno zakola sa gorsze :mrgreen: .
Pozdrawiam.
:great:
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6254
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Tukaszwili 26 cze 2016, 17:42
siwe włosy u faceta dobrze wyglądają, moim zdaniem. nadają wyrazistości, charakteru i męskości. mi na razie tylko na brodzie się pojawiają (mam 27 lat) i absolutnie nie mam z tym problemu. a brodę mam dłuższą już chyba na włosie na głowie.
Offline
Posty
556
Dołączył(a)
08 gru 2011, 21:07
Lokalizacja
Gdynia

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Pholler 26 cze 2016, 17:51
Aha, i jeszcze jedno pytanie do Was. Mam taki dziwny "tik" - tak jakoś sam z siebie marszczy mi się nos :) A dokładnie tak mi go jakoś samoistnie mięśnie ściągają, tak właśnie jakby jakiś tik. Już to kiedyś miałem, tak mi się zdaje, ale czy ktoś z Was tez to miał może? Może to od braku magnezu?
I pyka mi czasem w uchu, jakby się zatykalo i odtykalo co chwilę. Co to za cholerstwo? Ktoś tak ma?
Offline
Posty
291
Dołączył(a)
17 lut 2016, 09:54

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Tomek858 26 cze 2016, 17:58
Mi dzwoni w uszach, albo zatykaja sie jak cisnienie mi skoczy, dlatego jak juz czuje to w uchu lece sobie mierzyc. Moze uzywaja takich patyczkow do uszu rowniez. A jesli ci przechodzi po benzo to duze prawdopodobienstwo, ze to jednak nerwica. Mi np przechodza wszystkie stresy, wszystkie objawy i wszystkie lęki po alkoholu.

Niektorym dobrze w siwych wlosach, to chyba normalne i naturalne, ze predzej czy pozniej kazdy siwieje. Np taki Hubert Urbanski czy trener reprezentacji, Nawałka, im do twarzy w siwym. Chodzi o sam fakt, czy aby 31 to nie za wczesnie? Zawsze myslalem, ze proces zaczyna sie po 40 badz 50tce, a nie przed. No i oczywiscie wpisalem w google, siwienie i pierwsze co to wyskoczyly choroby, ktore powoduja siwienie. Ja pierdo......
Offline
Posty
106
Dołączył(a)
16 lip 2014, 15:20

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Tukaszwili 26 cze 2016, 18:05
Niektórzy siwieją już nawet jako nastolatkowie. Mój ojciec na studiach zaczął siwieć, moja partnerka ma 26 lat i regularnie farbuje włosy, bo duży siwych jej wychodzi. Jest taki piłkarz Jeremy Toulalan, który ma szare włosie jak dziadek, a koleś przekroczył dopiero 33 wiosny. Nie ma w tym nic dziwnego, u każdego ten proces przebiega inaczej.

Pholler - z tym nosem też tak miewam, jakby mi się mięśnie ściągały i odczuwam drgania jednocześnie.
Offline
Posty
556
Dołączył(a)
08 gru 2011, 21:07
Lokalizacja
Gdynia

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Pholler 26 cze 2016, 18:08
Ja nie próbowałem wyleczyć swoich lęków i objawów alkoholem, bo wiem, że potem następuje kac-odbicie i wszystko się nasila. Może też depresyjny wpływ alkoholu wszystko zaostrzyc bardziej trwale. Podobno. Kusi mnie, ale się pietram. Zresztą byłem na benzo, więc nie ryzykowałem.

tukaszwili - dobrze wiedzieć, że nie jestem odosobnionym przypadkiem, bo to mi się wydawało dość dziwaczne. Jak wściekły pies trochę. :)
Offline
Posty
291
Dołączył(a)
17 lut 2016, 09:54

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Przeskocz do