Skocz do zawartości
Nerwica.com

Lęk przed niską wartością w oczach kobiet


leon21

Rekomendowane odpowiedzi

Mam bardzo ciekawy problem. Proszę o ocenę tego faktu. Otóż...

 

Studiuję, jestem na IV roku trudnych studiów prawniczych, jaki paradoks, mało czego się boję...Byłem w wielu sytuacjach stresujących, egzaminach, wystąpieniach publicznych (do 1000 osób audytorium), zrobiłem dwie praktyki, czasem dorabiam sobie poza branżą, mam zainteresowania, przyjaciół, jestem dość inteligentny, rozumiem jaka rzeczywistość mnie otacza...Radzę sobie w sytuacjach, gdzie co niektórzy w ogóle boją się i panikują.

 

Może już tu pisałem na podobny temat, ale wszystkie obawy odnoszą się do tego, że...nie będę atrakcyjny dla danej kobiety, a jak uda mi się wejść z nią w związek to mnie szybko porzuci na rzecz lepszego faceta, bo zobaczy że również przegrywam i będzie chciała mieć super-gościa.

Naprawdę, potrafię rozmawiać z Profesorem czy Dziekanem jak równy z równym, brać udział w dyskusjach, iść na pierwszy ogień, podejmować duże ryzyko. Ale zawsze boje się tego, że okażę się niewystarczający i czasem nic nie robię, bo i po co?

 

Wiem, że gdybym miał głębokie poczucie bezpieczeństwa w rodzinie (którego nie mam) to żadna sytuacja życiowa nie byłaby mi straszna i obca?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam bardzo ciekawy problem. Proszę o ocenę tego faktu. Otóż...

 

Może już tu pisałem na podobny temat, ale wszystkie obawy odnoszą się do tego, że...nie będę atrakcyjny dla danej kobiety, a jak uda mi się wejść z nią w związek to mnie szybko porzuci na rzecz lepszego faceta, bo zobaczy że również przegrywam i będzie chciała mieć super-gościa.