Skocz do zawartości
Nerwica.com

Odradzam branie wszelkich leków p/depresyjnych.


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Miał ktoś jakieś doświadczenia z escitalopram pharmaswiss ?

Swoją drogą jak to jest, że antydepresanty z grupy SSRI, jako skutek uboczny wywołują to co mają z pozoru leczyć?. Jestem laikiem w tej kwestii, w znaczeniu pacjenta przyjmującego leki, a zresztą tutaj są sami laicy, bo kto z was to lekarz czy farmaceuta :smile:. Chyba na każdego ten sam lek z tą samą dawką ma inne działanie i nie można generalizować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z leków przeciwdepresyjnych brałam z konieczności kiedyś fevarin i seroxat. ten drugi dużo lepszy, po fevarinie ciągle chciało mi się rzygać i nie mogłam jeździć autobusem. źle się czułam i w ogóle nie pomagał. po seroxacie miałam mniej skutków ubocznych, ale też mi nic nie pomógł a taki drogi. z resztą ja nie mam nawet depresji, tylko nerwice, ale psychiatra zawsze uważał że mam więc mi wypisywał. uważam że bez sensu takie leki kupować. już wolę kupić jakieś tanie ziołowe słabsze leki np. neopersen czy nervosol i to mi bardziej pomaga szkoda że na tak krótko

 

Zgadzam się z przedmówcą. Jeżeli już farmakologia to tylko leki ziołowe na uspokojenie z zawartością melisy, korzenia kozłka lekarskiego, szyszki chmielu, lipy czy wyciąg z dziurawca zwyczajnego.

 

Dla mnie jest oczywiste, że farmakologia nie uleczy problemu psychicznego - jedynie go przytłumi. Branie leków na dłuższą metę, może uzależnić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ej ludzie czy wystarczy powiedzmy miesięczna farmakoterapia i odstawienie do całkowitego wyleczenia? :?:roll: