Skocz do zawartości
Nerwica.com

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?


LINA

Rekomendowane odpowiedzi

No ja diagnozy innej poza najgorszą wersją nie umiem postawić. Zawroty głowy mam od kilku dni, już czuję że nie wyrobie i pójdę na rezonans. Dla ścisłości: ostatni rezonans mózgu 23.10.2013 - 6tygodni temu.

To tylko 1 przykład, mogę tak dłuuugo wymieniać. W sumie nie ma miesiąca w którym nie robię jakiegoś badania. Nie ma tygodnia w którym nie jestem u lekarza.

Jak pisałem wcześniej, chorowałem już na około 10 poważnych chorób i nie ukrywam że męczy mnie już to chorowanie. Najgorsze że ja faktycznie się źle czuję, faktycznie czuję te objawy które idealnie pasują do chorób które podejrzewam. Nie mam już pomysłu.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawdę mamy jedną chorobę - hipochondrię.

 

Jak sobie z tym radzę? Cóż, ostatnio było naprawdę super, znów żyłam normalnie. Do czasu aż nie wkręciłam sobie wczoraj, że mam glejaka wielkopostaciowego, czyli nieuleczalnego złośliwego guza mózgu. No i się zaczęło - latanie po forach, po stronkach, szukanie informacji... Masakra! :hide: Nie wiem co teraz robić, ile kosztuje rezonans prywatnie? Bo bym może sobie zrobiła...

 

Zauważyłam, że przez depresję ogólnie nie chce mi się wstawać, nie mam motywacji do nauki, w ogóle jestem cała na 'nie'. Miałam też straszny epizod takiego strachu przed piekłem, ciągnął się chyba z 2 tygodnie i wyszłam z tego dopiero, jak przestałam czytać strony religijne. ;p

 

Mnie czasem boli po lewej stronie pod łopatką, myślałam że to oczywiście rak trzustki. Ale poszłam na USG, które nic nie wykazało a potem gastroskopię, która wykazała przepuklinę przełyku. Tak więc mam po prostu refluksik i jak mam zgagę, to mnie tam pobolewa. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach