Skocz do zawartości
Nerwica.com

Mój dzisiejszy dzień


daablenart

Rekomendowane odpowiedzi

amelia83, oczywiście, że będę!

Nie kwestionowali zasadności, tylko terminu. Złożyłam podanie odpowiednio wcześniej, a oni zamiast wyznaczyć orzecznika na koniec okresu zasiłkowego, wezwali mnie 2 miesiące wcześniej!

Lekarz musiałby być jasnowidzem, żeby dziś napisać, w jakim stanie będę w lutym!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

secretladykkk, ale ja zaczynam, Ty kończysz...Oczywiście do lutego mogę być alfą i omegą, ale na razie mam kłopoty z pamięcią, koncentracją, często wręcz zrozumieniem, co się do mnie mówi. Nie umiem czytać. Nawet kartkę z zakupami studiuję dłużej niż kiedyś. Jestem diablo rozkojarzona, nieprzytomna i nieobecna duchem.

Fizycznie czuję się lepiej, ale kwatera główna szwankuje nadal. A pracuję umysłowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Drugi dzień w pracy po powrocie z tygodniowego urlopu wywołanego atakami lęku... Nie był krytycznie zły, ale dobry tez nie, próbowałem opanować ataki ale bez afobamu się nie udało.. Nie wiem jak tak długo można... To znaczy wiem ale ale nie mam innego wyjścia niz te pieprzone tabletki..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wróciłam godzinę temu głodna jak pies i zziębnięta; po pracy skoczyłam na zakupy... miałam na sobie pod kurtką bluzkę na krótki rękaw, nie chciało mi się zakładac z powrotem zdjętego w tesco sweterka...

 

moim marzeniem jest zostac kiedyś morsem, wykąpac się o takiej porze jak ta...

 

od czegoś zatem trzeba zacząc, zaczynam od nie opatulania się w mroźne dni by organizm nie szalał przy ujemnej temperaturze, aczkolwiek nie pajacuję - nie zakładam czapki, szalika i rękawiczek tylko...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach