Skocz do zawartości
Nerwica.com

Jak sobie poradzić? :( i co to jest?


Mysz_ka19

Rekomendowane odpowiedzi

Jeszcze niedawno moję życie było naprawdę super. Miałam stresy i gonitwę jak każdy, ale radziłam sobie z tym. A może mi się tylko tak wydawało? Mam 3 letniego synka. Super męża. Bardzo dobrą pracę. Zaczęłam w lutym drugie studa podyplomowe. Dorabiam sobie w weekendy czasem (jestem księgową). Mamy przytune własne mieszkanie. Naprawdę niczego nam nie brakuje. Czasem czułam się już przemęczona, ale kobiety, kóre maja maluchy i pracuja i prowadzą dom wiedzą o jakim zmęczeniu mówię

W lutym dostałam okropnego bólu brzucha w nocy. w efekcie okazało się, że to woreczek żółciowy. W maju planowa operacja. W trakcie operacji okazło się, że mam guz wątroby. Woreczka nie usunięto. Pobrano wycinek. Krwotok i 3 godziny ratowania życia w trakcie operacji. Później tylko lekarze, badania, tomograf. W pracy zaległosci więc na L4 doglądałam wszystkiego. I w czerwcu zaplanowany urlop. Czekałam na niego jak na zbawieenie. Dzien przed wyjazdem na wakacje umówiłam się do kosmetyczki aby zrobic coś dla siebie i wyglądać i tam po 2 godzinach...

nagle poczułam gorąco z tyłu głowy. Serce zaczeło mi kołatać. nie mogłam wziąść powietrza. Wyprowadziła mnie na dwór. Minęło. Po 15 min. znów to samo. Aż w końcu wezwałyśmy karetkę. Miałam wszystkie badania zrobione - ekg, neurologoiczne i krwi. Wszystko ok. Dostałam chydroxizinum. Uspokoili mnie. Wyjechalismy, ale mama w zanadrzu dala mi Xanax. i cale szczescie. Tydzien wakacji wspanialy. Leniuchowanie, bieganie z synkiem. W drugim tygodniu w taksowce znow ten sam atak. Na szczescie za granica znaja Xanax i udao mi sie go kupic bez recepty.

Wrocilismy i poszlam do dobrego lekarza. To nerwica. Biore teraz Xanax ale nadal miewam ataki dusznosci i cisniecia w klatce i gardle. Mam leki gdizekolwiek sie ruszyc aby nie zemdlec. Nic mnie nie cieszy

Jak sobie poradzić? Przeszlyscie cos podobnego?