Skocz do zawartości
Nerwica.com

[dyskusja]Sztuka


Rekomendowane odpowiedzi

Pomyślałam, że na forum przydałby się temat o sztuce: malarstwo, sztuka nowoczesna, info o wystawach, prace naszych forumowiczów (taka free reklama swojej twórczości :D ) itd.

 

Uważam, że zawsze można dowiedzieć się czegoś nowego, a także poszerzyć swoje horyzonty w tym zakresie. :D

 

Jako fanka Beksińskiego, Yerki i Siudmaka - zapodaję kilka ich obrazów w załączniku. :mrgreen:

 

PS: Mam nadzieje, że nie powielam tematu, jakby co to kierunek hasiok. XD

tn_Beksinski_12.jpg.2f8a06c8c7b1957b1503a66fb414602d.jpg

tn_Jacek_Yerka_wiosna.jpg.1319e70c23429b01efb512d645e729fc.jpg

1718747765_fantasy-artwork02Siudmak.jpg.f80ae4347ba44b6b2b85c9b6a60ceace.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mamy taki temat podobny :smile: :

poszukiwany-talent-t17732.html

 

Tam wrzucamy nasze prace, chwalimy się twórczością. Ja np jestem po szkole plastycznej więc też kocham sztukę, to u mnie taka tradycja rodzinna... maluję, rzezbię, rysuję, bawiłam się grafiką, interesuję się fotografią, robię biżuterię, torebki itp itd

 

Natomiast nie mam żadnego ulubionego artysty, z każdego czerpię po trochu :smile:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A no tak - rzeczywiście jest. ;) Ale jakby ktoś chciał tu wrzucić, coś na temat sztuki, no nie wiem jakieś przemyślenia. XD To chętnie poczytam. ^^

 

Magda - ja takowych talentów nie posiadam niestety... Mam co prawda prace "w ołówku", ale jakoś wstyd by mi było je tu eksponować. Bo z artyzmem, to chyba mają nie wiele wspólnego. XD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach