Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez filip133 03 lis 2015, 22:04
Ja prawie codziennie śpię przez te leki godzinkę po obiedzie... normalnie jak emeryt XD Na 19 listopada jestem zapisany na EEG... :P
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1808
Dołączył(a)
09 sie 2015, 19:22
Lokalizacja
Cygany / Tarnobrzeg

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 03 lis 2015, 22:07
mirunia wykonczylam sie na maxa dzis . Chyba sporo od pogody zalezy bo patrz ile osob na forum dzis ma nieogara i zamule :*********


A ja ide do lozka . Dziwna pora jak na mnie ale trudno ;) Dobranoc Kochani!!!!!!!
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15926
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 03 lis 2015, 22:11
platek rozy, dobranoc :)
Ja też zaraz śmigam do wyrka, poczytam i może zasnę ;) bo rano budzik będzie bezlitosny ;)
ale pocieszam się faktem, że w czwartek pośpię godzinę dłużej jak idę do poradni do pracy a nie szpitala ;)
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 100mg
Lamotryginum 200mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5563
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez filip133 03 lis 2015, 22:14
Śpij słodko !!!!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1808
Dołączył(a)
09 sie 2015, 19:22
Lokalizacja
Cygany / Tarnobrzeg

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez filip133 03 lis 2015, 22:56
Nie :D Cieszysz się że jestem? :P
"Co się ze mną dzieje? - Powiedz mi. Co za demon we mnie drzemie? - Powiedz mi. Nie wiem, nie wiem, nie wiem..."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1808
Dołączył(a)
09 sie 2015, 19:22
Lokalizacja
Cygany / Tarnobrzeg

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Purpurowy 03 lis 2015, 22:57
Zosia_89 napisał(a):ejjj wszyscy poszli spać? :roll:

Ludzie już poszli spać, ja jeszcze trochę posiedzę.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6695
Dołączył(a)
25 kwi 2015, 21:39
Lokalizacja
Z lasów i bagien owianych legend mgłą

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez cyklopka 03 lis 2015, 23:09
kosmostrada napisał(a):cyklopka, Co kupiłaś? Jak u lekarza?

Zdiagnozowała mi zakochanie w przeciwieństwie do manii :mhm:

Mam pendrive'a 8GB, żeby sobie zgrywać całe sezony, a nie tylko parę odcinków i bilet na Sarsę :105:

Gorączka mi wraca :roll:
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Offline
II Miss Forum
Posty
8459
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33
Lokalizacja
the castle beyond the Goblin City

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez filip133 03 lis 2015, 23:13
cyklopka, nie rozumiem :P zakochania to chyba nie może Ci lekarz zdiagnozować, to może chodzi Ci o to, że nie potwierdziło się Twoje podejrzenie manii? A może właśnie zdiagnozowała manię...?
Gratuluję biletu na Sarsę :D I życzę dużo zdrówka, jak gorączka znów... <tuli>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1808
Dołączył(a)
09 sie 2015, 19:22
Lokalizacja
Cygany / Tarnobrzeg

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Aurora88 03 lis 2015, 23:17
cyklopka, hahaha, to dobrze że to nie mania!
Ja jestem ciekawa jak terapeutka zareaguje na mojego banana na twarzy i oświadczenie "lecę do Bolonii!"
Czy zacznie podejrzewać chad? :P

Zosia_89, no nieeee, ja nie spie, pije cydr i mobilizuje sie do rysowania. Nie amam juz zobowiazan pracowych więc zamierzam wrócić do mojego trybu - zasypiać o 2 wstawać o 10 ^^

filip133, cześć misiaku :*
od śmiechu dusza tyje i dostaje silne grube łydy
Avatar użytkownika
Offline
Posty
896
Dołączył(a)
21 kwi 2015, 13:47
Lokalizacja
Poznań

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Sigrun 03 lis 2015, 23:19
Witajcie :) ja dzisiaj caly dzien chodze z takim fkurwem ze masakra :hide: Az D. sie ze mnie smieje...no ale jak tu sie nie denerwowac jak zepsute drzwi do garderoby ktore mialam naprawic okazaly sie nienaprawialne 8) i tak chodzilam i marudzilam i sie wkurzalam...na wieczor dopiero wyluzowalam i nawet chichralismy sie oboje az mi lzy ze smiechu polecialy :mrgreen:
Ale moj wkurw okazal die nienadaremny...D. Obiecal ze jutro pojedzie po nowe drzwi i jeszcze zamowi lozko ktore sobie kuedys upatrzylismy :mrgreen:

Jeszcze jakby kto za mnie do roboty jutro poszedl to bylabym przeszczesliwa :uklon:
Lieb's oder lass es, alles dazwischendrin gibt's nicht
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2696
Dołączył(a)
06 sie 2015, 18:40
Lokalizacja
aus der Hölle

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez cyklopka 03 lis 2015, 23:24
filip133 napisał(a):zakochania to chyba nie może Ci lekarz zdiagnozować

Wątpisz w kompetencje mojej psychiatry :lol:
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Offline
II Miss Forum
Posty
8459
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33
Lokalizacja
the castle beyond the Goblin City

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez filip133 03 lis 2015, 23:29
Aurora88 napisał(a): filip133, cześć misiaku :*


Cześć słodziaku :D :* Hehe :)

cyklopka napisał(a):
filip133 napisał(a):zakochania to chyba nie może Ci lekarz zdiagnozować

Wątpisz w kompetencje mojej psychiatry :lol:


Nie wiem na ile możesz pisać poważnie, a na ile się zgrywasz xD
Heh, tak pytam bo stwierdzam, że cały mój związek z byłą to musiała być mania, albo na początku było ślepe zauroczenie, a potem przyszła mania, heh...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1808
Dołączył(a)
09 sie 2015, 19:22
Lokalizacja
Cygany / Tarnobrzeg

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Sigrun 03 lis 2015, 23:35
cyklopka napisał(a):Zdiagnozowała mi zakochanie w przeciwieństwie do manii


Ja juz dawno to zdiagnozowalam :mrgreen:
Lieb's oder lass es, alles dazwischendrin gibt's nicht
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2696
Dołączył(a)
06 sie 2015, 18:40
Lokalizacja
aus der Hölle

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez filip133 03 lis 2015, 23:36
Sigrun napisał(a):
cyklopka napisał(a):Zdiagnozowała mi zakochanie w przeciwieństwie do manii


Ja juz dawno to zdiagnozowalam :mrgreen:


Zatrudnij się na psychiatrę :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1808
Dołączył(a)
09 sie 2015, 19:22
Lokalizacja
Cygany / Tarnobrzeg

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

Przeskocz do