Mój dzisiejszy dzień

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Avatar użytkownika
przez zimbabwe 03 maja 2008, 15:44
Zawyłam sobie i mi ulżyło. Ostatnio mam takie coś,że jak mam napad lęku to śpiewam jakieś hymny albo jakieś piosenki uroczyste i mi przechodzi albo wyję - dlatego mam wilka w awatarze.
"Tatusiu, jaki jest sens życia?"
"Zaraz będą <<Fakty>> to się dowiesz!" :-D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
547
Dołączył(a)
04 sty 2008, 20:02
Lokalizacja
z epoki kamienia łupanego

przez Pstryk 03 maja 2008, 16:14
Heh, ja ma takiego narysowanego pastelami na ścianie - wycie pomaga, mi też, no czasem sobie też ryknę :lol: Każdy środek jest dobry jeśli skutkuje (Twoje słowa ;) )
Pstryk
Offline

Avatar użytkownika
przez depresyjny86 03 maja 2008, 21:48
Nienawidze mojej matki!Jej zachowanie spowodowało,że mój dzisiejszy dzień byl do bani..
Cały dzień się o coś "rzuca",co chwile jej coś nie pasuje,i jeszcze mi wypominać zaczeła że jestem inny niż wszyscy<w znaczeniu że inni żyją normalnie a ja.....jestem nienormalny>,na dodatek jak mnie lęk zaatakował mocno i potrzebowałem pomocy to oczywiście zaczeła wrzeszczeć na mnie że jestem nienormalny że sie głupio zachowuje........nienawidze jej!!!!
:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6839
Dołączył(a)
12 wrz 2006, 15:58
Lokalizacja
Gdańsk

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez zimbabwe 03 maja 2008, 23:02
Darku nie wiem czy Cię to pocieszy, ale ja mam podobnie. I na pewno nie tylko ja i Ty. Ostatnio usłyszałam od bliskiej mi osoby z rodziny że jestem rąbnięta.
"Tatusiu, jaki jest sens życia?"
"Zaraz będą <<Fakty>> to się dowiesz!" :-D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
547
Dołączył(a)
04 sty 2008, 20:02
Lokalizacja
z epoki kamienia łupanego

Avatar użytkownika
przez xCarmen 04 maja 2008, 12:03
człowiek nerwica u mnie to samo ... chociaz na chwile mam spokoj z rodzina bo jestem zajeta, ciagle tyle do zrobienia.

A wczoraj dzien byl bardzo fajny. Nie spodziewalam sie tego i moze wlasnie dlatego tak dobrze sie bawilam. Poszlam na koncert z kolezanka z ktora sie nieby poklocilam ... Zacząl lać deszcz a my sobie pod scena tanczylysmy całe mokre i wydzieraly sie ;)

Było fajnie ale dogodzilam sobie jeszcze bardziej. Teraz oprocz kaszlu mam katar i gorączke:)
Zbudź się, motylu -
Późno, całe mile
Są przed nami.

Basho Matsuo
Avatar użytkownika
Offline
Posty
487
Dołączył(a)
10 sty 2008, 00:20

Avatar użytkownika
przez Zagubiony148 04 maja 2008, 15:41
człowiek nerwica napisał(a):Nienawidze mojej matki!Jej zachowanie spowodowało,że mój dzisiejszy dzień byl do bani..
Cały dzień się o coś "rzuca",co chwile jej coś nie pasuje,i jeszcze mi wypominać zaczeła że jestem inny niż wszyscy<w znaczeniu że inni żyją normalnie a ja.....jestem nienormalny

Przypomnialy mi sie stare dobre czasy ..... :( Matka w rozmowie ze mna wymieniala wszystkich moich kolegów i mówiła w czym są lepsi ode mnie, pytając czemu ją los mną pokarał
xCarmen napisał(a):Teraz oprocz kaszlu mam katar i gorączke:)

:mrgreen: Ale zabawa była niezła?
Po co nosić maskę, gdy nie ma się już twarzy?
Emil Cioran

Bo jest to znakomitym mężom nie honor, jak niewolnikom ślęczeć godzinami przy obliczeniach.
Gottfried Wilhelm Leibniz
Avatar użytkownika
Offline
Posty
209
Dołączył(a)
29 gru 2007, 22:58

Avatar użytkownika
przez ALEKS*OLO 04 maja 2008, 16:19
Zagubiony148 napisał(a):Przypomnialy mi sie stare dobre czasy ..... Matka w rozmowie ze mna wymieniala wszystkich moich kolegów i mówiła w czym są lepsi ode mnie, pytając czemu ją los mną pokarał

heh skad ja to znam ;/ kiedys moi starzy zapytali sie mnie dlaczego nie moge sie zmienic i byz jak inni moi rowiesnicy , tylko zawsze musze byc takim cholernym indywiduum , dlaczego sie nie zmienie i nie stane sie taka "zdrowa" ...

Dzisiaj mam takie wachania nastroju ze szok :? co godzine zmienia mi sie humor , raz w dole raz w euforii , szok to mnie wykancza :?
"Kobiety i koty zawsze będą robić to, co chcą, a mężczyźni i psy powinni się zrelaksować i powoli oswajać z tą myślą."

"Panować nad sobą to największa władza" - Seneka
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
2384
Dołączył(a)
01 mar 2008, 00:25
Lokalizacja
Śląsk

Avatar użytkownika
przez anonim 04 maja 2008, 16:27
Okropny dzień! jestem cały zdenerwowany dosłownie się trzęsę mam dreszcze i czuję niepokój. Nie mogę sie na niczym skupić myślę tylko o śmierci nawet nie uczę się wypowiedzi na maturę bo wiem że jest już za późno. Dziś w nocy śniła mi się ta dziewczyna obudziłem się o 2 i napisałem jej esa czy na prawdę wysłała na mnie ochronę jak czekałem pod bursą, bo mnie to ciągle gryzie dziś dostałem esa:
"mogę kuzwa wiedzieć dlaczego rozpowiadasz wszystkim że mieszkam w bursie :/gr wymiękam!!!" odpowiedziałem że nikomu nie rozpowiadam.... ona odpowiedziała, "a jednak jeszcze tchórzliwie zaprzeczasz :/ napisałem jej wtedy że powiedziałem kumplowi z którym zacząłem o niej gadać(chodził z nią kiedyś) odpowiedzi nie dostałem, ale czuję się fatalnie jak zwykły łajdak, który kłamie. Napisałem jej że przepraszam za to. Dowiedziałem się kto jej dziś powiedział o tym(ten chłopak) odpisał mi ze sorry ale nie ma zwyczaju kłamać.
Myślę żeby napisac jej esa:
"I może jestem psycholem bo prawda jest taka, że choruje na depresję, ale nigdy nie nazywaj mnie tchórzem. Mogłaś powiedzieć, żebym dał Ci spokój, zamiast dawać niejasne znaki w postaci sygnałów i smsów, możesz zrobić z tą informacją co chcesz bo mi i tak jest już wszystko obojętne!"

Zaraz chyba zabieram się za pisanie listu pożegnalnego. Boże ulżyj mi w końcu dlaczego każezs mi tak cierpiec!!!!!???
"MUSZĘ LECZYĆ SIĘ NA BÓL I STRACH
GDZIE JEST CZŁOWIEK KTÓRY Z SIEBIE SAM POKAŻE MI JAK
KTO POKAŻE MI JAK ?"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
583
Dołączył(a)
08 paź 2006, 20:10

Avatar użytkownika
przez Zagubiony148 04 maja 2008, 17:37
Anonim, ludzie którym na Tobie nie zależy nie mogą wpływać na twój nastrój! Jeśli widzisz że ktoś Ci robi łaskę zadając się z Tobą, i rzuca się o byle co, olej go. Nie wydaje mi sie żeby ta dziewczyna do Ciebie pasowała, jeśli przez nią jestes jedna nogą w grobie. Jeśli ktoś ma ucierpieć to nie możesz być to Ty!!
Po co nosić maskę, gdy nie ma się już twarzy?
Emil Cioran

Bo jest to znakomitym mężom nie honor, jak niewolnikom ślęczeć godzinami przy obliczeniach.
Gottfried Wilhelm Leibniz
Avatar użytkownika
Offline
Posty
209
Dołączył(a)
29 gru 2007, 22:58

Avatar użytkownika
przez xCarmen 04 maja 2008, 18:29
Zagubiony148 napisał(a): Ale zabawa była niezła?

Było bosko! Nigdy sie tak nie bawilam na zadnym koncercie.

A teraz z godziny na godizne coraz gorzej... wszyscy sie martwia ze pisza mature a ja ze nie... czuje sie totalnie beznadziejnie i mam mysli samobojcze.
Zbudź się, motylu -
Późno, całe mile
Są przed nami.

Basho Matsuo
Avatar użytkownika
Offline
Posty
487
Dołączył(a)
10 sty 2008, 00:20

Avatar użytkownika
przez anonim 04 maja 2008, 19:14
napisałem jej:
może i jestem psycholem bo prawda jest taka ze lecze się na depresje, zaluje ze nie napisałem od razu o tym ze komuś powiedziałem o tej bursie fakt zachowałem się jak tchórz i bardzo mnie to boli, widzę ze od jakiegos czasu masz mnie dosc nie dziwie się po moim zachowaniu jeszcze raz sorry i żegnaj

Dostałem od niej błyskawicznego sms'a
" Nic się nie stało- spokojnie! Ale i tak będzie najlepiej jak o mnie zapomnisz bo i tak będe wyjeżdżała z polski w czerwcu, także nie chcę tu się z nikim wiązać"

Po przeczytaniu tego smsa płaczę... Ona wyjezdża do mamy do Irlandii i już jej nie zobacze. Tyle tu pisałem o tym, ze nie potrafię płakać i jestem pusty od emocji ,a tu nagle w końcu po 5 latach..
dzięki temu czuję ogromną ulgę, wybaczyła mi i zrozumiałem jej wcześniejsze dziwne zachowanie,ona chyba nie chce mnie ranić... Niestety zapomnieć o niej będzie bardzo ciężko. Sprawa zostaje zamknięta....
"MUSZĘ LECZYĆ SIĘ NA BÓL I STRACH
GDZIE JEST CZŁOWIEK KTÓRY Z SIEBIE SAM POKAŻE MI JAK
KTO POKAŻE MI JAK ?"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
583
Dołączył(a)
08 paź 2006, 20:10

Avatar użytkownika
przez piterus 04 maja 2008, 19:25
DZis sie bardzo nie denerwowalem.zazywam seroxat ktory troche mi pomaga w opanowaniu sie. ale nadal jestem bardzo nerwowy-po seroxacie tez czuje nerwy i sytuacje ktore mnie wkurzaja ale nie mam sily tego okazywac..moja dziewczyna cieszy sie z jednej strony ze jestem juz spokojniejszy ale zdrugiej martwi ja ze chemicznie musze nerwy tlumic. ile ja bym dal zeby nie byc takim nerwowym....
coś JEST nie tak...czy nie??
Avatar użytkownika
Offline
Posty
80
Dołączył(a)
25 kwi 2008, 22:44
Lokalizacja
Kraków

Avatar użytkownika
przez IceMan 05 maja 2008, 00:19
Gorąco pozdrawiam forumowiczów po długim niepobycie ;) byłem na wyjeździe majowym, zero neta, teraz powoli nadrabiam... w akademiku (czyli bardzo powoli)

anonim być może to nie ona jest tą jedyną, najważniejsze żebyć teraz sobie życia nie niszczył przez to że nie możesz z nią być...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
4789
Dołączył(a)
30 wrz 2006, 13:49
Lokalizacja
Wroc

Avatar użytkownika
przez depresyjny86 05 maja 2008, 01:15
Anonim..........Ice ma całkowitą racje....nie niszcz sobie życia przez to że nie możesz z nią być...

Znajdziesz jeszcze tą jedyną.
:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6839
Dołączył(a)
12 wrz 2006, 15:58
Lokalizacja
Gdańsk

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do