Nie mogę znaleźć chłopaka/dziewczyny

Metody rozwiązywania konfliktów w związkach. Problemy oraz sposoby radzenia sobie z "trudnymi" partnerami. Przemoc w rodzinie.

Re: Nie moge znaleźć chłopaka/dziewczyny Dlaczego?

Avatar użytkownika
przez depresyjny86 20 wrz 2008, 20:05
Kur.. a ja się dzisiaj po raz kolejny przekonałem że wygląd jest najważniejszy./ :-| mam ochote sobie pysk rozwalić :-|
:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6839
Dołączył(a)
12 wrz 2006, 15:58
Lokalizacja
Gdańsk

Re: Nie moge znaleźć chłopaka/dziewczyny Dlaczego?

Avatar użytkownika
przez Duran84 20 wrz 2008, 20:34
A Ja mózg... :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Za moją głupotę... :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: I naiwność... :cry: :cry: :cry: :cry:
http://rockmaniak84.blogspot.com/ Pierwszy mój blog od dawna. O muzyce i nie tylko...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
766
Dołączył(a)
24 cze 2008, 09:49

Re: Nie moge znaleźć chłopaka/dziewczyny Dlaczego?

przez raven 20 wrz 2008, 23:30
Hej!
Mam takie pytanko. Czy głupie było by to jeśli wysłał bym wiadomość na portalu nk do koleżanki z liceum na przykład z propozycją aby się spotkać?:P Ostatnio sie spotkaliśmy przypadkiem i zamieniliśmy tylko kilka słów. Zawsze ją bardzo lubiłem (a nawet więcej) tylko że przez moją nieśmiałość nigdy nie odważyłem się na żaden krok. Jest jeszcze taki problem że nie wiem czy ona kogoś ma... Kiedyś w swoim profilu miała wstawione zdjęcie swojego chłopaka, ale od jakiegoś czasu już nie ma tego zdjęcia.

-- Edit: --
Przemyślałem troche i chyba jednak nie dobry pomysł:/ Od liceum minęło już kilka lat i nagle wypalić z taką propozycją to chyba nie bardzo...
Offline
Posty
173
Dołączył(a)
09 lut 2007, 20:07

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Nie moge znaleźć chłopaka/dziewczyny Dlaczego?

Avatar użytkownika
przez berlioz 20 wrz 2008, 23:41
raven why not? ja na przyklad odnowilem znajomosc z kolezanka z podstawowki a ile to lat uplynelo jakbym liczyl... prawie 10
najwyzej odmowi, ale na kolezenskie piwo powinna sie skusic :smile:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
73
Dołączył(a)
01 lip 2008, 20:25

Re: Nie moge znaleźć chłopaka/dziewczyny Dlaczego?

przez raven 20 wrz 2008, 23:55
Hmm, może i jednak spróbuje jak znajde troche odwagi:)
Tak jak mówisz najwyżej odmówi i nic takiego sie nie stanie, jak nie spróbuje to nie bede wiedział:P
Offline
Posty
173
Dołączył(a)
09 lut 2007, 20:07

Re: Nie moge znaleźć chłopaka/dziewczyny Dlaczego?

przez shadow_no 21 wrz 2008, 00:49
Masz dwa rozwiązania,
albo bezpośrednie: Napisz konkretnie o co Ci chodzi, czemu chcesz się spotkać, i od razu będziesz miał odpowiedź (mozliwe za 1 razem się nie zgodzi, ale możesz drążyć temat).
albo pośrednie: Napisz ogólnie, że chcesz porozmawiać, pośmiać się nie pisząc nic wprost. Wtedy masz większą szanse, że się z nią spotkasz, ale również i większą szansę, że nie przełamiesz swojej nieśmiałości bo będziesz unikał tematu.
Zapraszam do sklepu z odzieżą damską i torebkami.
Offline
Założyciel / Administrator
Posty
4758
Dołączył(a)
13 lip 2005, 01:45
Lokalizacja
Częstochowa

Re: Nie moge znaleźć chłopaka/dziewczyny Dlaczego?

Avatar użytkownika
przez CzarnaZebra 21 wrz 2008, 02:05
raven, absolutnie uważam że to jest dobry pomysł. Większość ludzi tak robi, to nie jest ani narzucanie się ani jakieś dziwactwo.
Na pierwszym spotkaniu ani tym bardziej przed nim nie mów jej raczej że ci się jakoś szczególnie podoba, pod koniec spotkania jest na to najlepszy moment, pytanie "Spotkamy się może jeszcze raz jakoś w najbliższym czasie?" zawiera 100% potrzebnych informacji, a odpowiedź zwykle pozwala wyciągnąć wnioski. Chyba że wszystko potoczy sie samo... Wiesz o co chodzi :)
"Gdy gubię sny, jakby nigdy nie były, wysycha źródło mojej wielkiej siły"
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
347
Dołączył(a)
21 lut 2008, 02:15
Lokalizacja
Warszawa

Re: Nie moge znaleźć chłopaka/dziewczyny Dlaczego?

Avatar użytkownika
przez Gods Top 10 21 wrz 2008, 12:16
Lariana napisał(a):Jak mam nie myśleć że ta osoba może być ze mną (w krótkim lub dłuższym czasie) gdy przechodzimy pierwszą faze czyli randki ,kino ,restauracja itp. Od razu nasuwa się myśl że tu nie chodzi o zwykłe koleżeństwo.

Czy jesteś pewna, że druga strona dokładnie tak samo odbiera takie spotkania - właśnie jako "pierwszą fazę" ? Czy kina, restauracje zarezerwowane są tylko dla randkowiczów ? ;)
"Każdy głupiec umie rozbić szybę, ale tylko niewielu potrafi ją wstawić."
W. Wharton "Stado"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3084
Dołączył(a)
01 paź 2006, 16:49

Re: Nie moge znaleźć chłopaka/dziewczyny Dlaczego?

Avatar użytkownika
przez Lariana 21 wrz 2008, 12:37
God's Top 10 napisał(a):[
Czy jesteś pewna, że druga strona dokładnie tak samo odbiera takie spotkania - właśnie jako "pierwszą fazę" ? Czy kina, restauracje zarezerwowane są tylko dla randkowiczów ? ;)

Tak mi się zawsze wydawało ,pewnosci nie mam .Taki jest mój odbiór tego :)
Chociaż uczestniczyłam w spotkaniach grupy ludzi czy 3 osób i nie odbierałam tego jako jakiejś zbiorowej randki :D
Gdy ktoś nowo poznany proponuje mi spotkanie ,ja to odbieram jako wstęp do znajomości rozpoczety randką ..
Czesto nie wiem czemu jakaś osoba chce się ze mną spotkac.Gdy mi chodzi o rozmowe ,tamtej osobie może chodzic o coś innego..
'A ja za dużo widzę, zbyt mocno czuję'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
463
Dołączył(a)
13 sie 2008, 16:02

Re: Nie moge znaleźć chłopaka/dziewczyny Dlaczego?

przez panna_nikt 21 wrz 2008, 15:47
samotna_zagubiona, widzisz twoim problemem oczywiśnie nie twierdze że głównym jest brak chłopaka ?! u mnie toniestety coś wiecej... oczywiśnie nie chce cię urazić. bo wsumie troszke cie rozumiem pniewasz każdy człowiek ma inne granice wytrzymałości na ból psychiczny... tobie nie daje pełnego spokoju to że nie możesz znależc chłopaka. a więc widzisz.. nie ma co oceniać ludzi i ich tak mocno krytykować, i używać takich mocnych słów jak użyłaś w stosunku do mnie w innym temacie.
_____________________________________

wodny ptak śpi.
kołysząc się na rzece pomiędzy
życiem a śmiercią.
Offline
Posty
150
Dołączył(a)
02 lip 2008, 00:09
Lokalizacja
Wrocław

Re: Nie moge znaleźć chłopaka/dziewczyny Dlaczego?

przez shadow_no 21 wrz 2008, 15:56
CzarnaZebra napisał(a):...pytanie "Spotkamy się może jeszcze raz jakoś w najbliższym czasie?" zawiera 100% potrzebnych informacji

Po co znak zapytania? Lepiej postawić ją przed faktem dokonanym. :) Jeżeli spotkanie wyjdzie pomyślnie, dziewczyna nie będzie miała powodu, aby się kolejny raz nie spotkać. A pytając ją o to, dajesz możliwość ucieczki.

Ty jesteś facetem, i to Ty powinieneś ją zdobyć, a nie ona Ciebie. :) Acha, i unikaj słowa 'randka'. Kobiety nie lubią jak się zaprasza je na 'randki', chyba, że jesteście już parą, wtedy sytuacja się odwraca. :)
Zapraszam do sklepu z odzieżą damską i torebkami.
Offline
Założyciel / Administrator
Posty
4758
Dołączył(a)
13 lip 2005, 01:45
Lokalizacja
Częstochowa

Re: Nie moge znaleźć chłopaka/dziewczyny Dlaczego?

Avatar użytkownika
przez samotna_zagubiona 21 wrz 2008, 15:58
nic do ciebie w tym temacie nie napisalam...

---- EDIT ----

och shadow_no sorry wiem 0 to co napisałam było do panny_nikt ;] pardon za zamieszanie
Ostatnio edytowano 21 wrz 2008, 16:26 przez shadow_no, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Ta wiadomość nie była skierowana do Ciebie :)
"and I don't want the world to see me, coz' I don’t think that they’d Understand ... "

a thousand broken hearts carried by a thousand broken wings
Posty
119
Dołączył(a)
09 lip 2008, 23:06

Re: Nie moge znaleźć chłopaka/dziewczyny Dlaczego?

Avatar użytkownika
przez Lariana 21 wrz 2008, 17:32
Racja,nie lubimy być zapraszane na randki ^^
Ja się boje randek ,spotkań .Czasem ich unikam bo osoba mi się nie podoba ,nie chce jej poznać.
'A ja za dużo widzę, zbyt mocno czuję'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
463
Dołączył(a)
13 sie 2008, 16:02

Re: Nie moge znaleźć chłopaka/dziewczyny Dlaczego?

przez raven 21 wrz 2008, 19:04
Ja też nie lubie słowa 'randka':P Wyślę jej propozycje 'spotkania sie':) ale takie ewentualne spotkanie nie bedzie dla mnie proste:/ Stresuje sie takimi spotkaniami. A tak wogóle gdzie warto zaprosić? Na piwko może być aby troche rozluźnić atmosfere;)? bo pospacerować to chyba troche za zimo?
Nie zamierzam jej mówić prosto z mostu wszystkiego. Jeśli by chciała sie ewentualnie jeszcze później spotkać no to wtedy już bedzie coraz łatwiej:)
Offline
Posty
173
Dołączył(a)
09 lut 2007, 20:07

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Przeskocz do