Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

Metody rozwiązywania konfliktów w związkach. Problemy oraz sposoby radzenia sobie z "trudnymi" partnerami. Przemoc w rodzinie.

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

Avatar użytkownika
przez Pieprz 30 wrz 2012, 17:49
Mushroom, może i masz rację.. ale to jest tylko społeczna pruderia... przecież to jest jasne że jak facet spotyka się z kobietą w celach innych niż koleżeństwo to chce sexu... chyba że jest impotentem (ale to też nie wyklucza chęci) albo nie ma w ogóle pociągu seksualnego.
seks jest dla ludzi, cycki i dupa są po to żeby wabić partnera- z biologicznego punktu widzenia i ja nigdy nie twierdziłam że to jest złe

Tak ,ale kobiety wciąż myślą kategoriami z poprzednich wieków że jak się spotykają z facetem to on się musi starać żeby ona mu dała ciała. Co mnie nie dziwi bo jest dla kobiet bardzo wygodne. (one się nie muszą starać, jedynie ładnie wyglądać)

-- 30 wrz 2012, 17:51 --

Agasaya napisał(a):nie mogę tylko zrozumieć dlaczego ów L. który podejrzewam od kilku dni ma koszmarną czkawkę :mrgreen: uznał że opłaca mu się tygodniami spotykać się ze mną i gadać takie banialuki tylko po to żeby sobie pyknąć... i to akurat mnie... jakby mało kobiet było na świecie... łatwiejszych...
Może lubi tak spędzać wolny czas. Może spotykał się nie tylko z Tobą w tym czasie.

Agasaya napisał(a):i nagle jebs... bo nie dałam dupy wtedy kiedy on chciał :roll:
jakby to miało uciec ... :hide:

Może uznał że jak po takim czasie nie postawi jasno i ostro sprawy to stanie się Twoim przyjacielem i wtedy już nici z seksu.

-- 30 wrz 2012, 17:52 --

Wielu gości uważa, że jak nie zaciągną szybko kobiety do łóżka to wylądują w friendzonie.


A tak nie jest? Z laską to albo konkrety albo cipa jesteś.
Uwag, z racji problemów technicznych mam 2 konta, drugie jest do rozmów na PW.
Avatar użytkownika
Offline
Król Balu
Posty
16632
Dołączył(a)
28 mar 2012, 13:31
Lokalizacja
Trójmiasto

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

Avatar użytkownika
przez Candy14 30 wrz 2012, 17:56
Dla mnie priorytetowa była by akceptacja wad i wszelkich niedoskonałości u kobiety

powaznie? dla mnie bezwarunkowa akceptacja w2szystkich odchylow zalatuje desperacja... biore jak leci byle byla. I co to za przyjemnosc byc z kims przy kim nie trzeba sie rozwijac?

Tak ,ale kobiety wciąż myślą kategoriami z poprzednich wieków że jak się spotykają z facetem to on się musi starać żeby ona mu dała ciała. Co mnie nie dziwi bo jest dla kobiet bardzo wygodne. (one się nie muszą starać, jedynie ładnie wyglądać)


rzeczywiscie w poprzednich wiekach tak moglo byc... teraz kobiety chadzaja do lozka wtedy kiedy same maja na to ochote a nie kiedy facet sobie zazyczy.. wiec nic dziwnego, ze nie daja sie sprowadzac wylacznie do obiektu ktory mozna pyknac
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

przez Poinformowany 30 wrz 2012, 18:07
Candy14 Jesteś jak kameleon , ale Mnie w pole nie wyprowadzisz :bezradny: przykro Mi.

Jak Ty nazywasz akceptację wad odchyłem to Ci serdecznie gratuluję.
Poinformowany
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

Avatar użytkownika
przez Pieprz 30 wrz 2012, 18:08
Jak Ty nazywasz akceptację wad odchyłem to Ci serdecznie gratuluję.

bezwarunkowa akceptacja wad jest odchyłem

-- 30 wrz 2012, 18:09 --

rzeczywiscie w poprzednich wiekach tak moglo byc... teraz kobiety chadzaja do lozka wtedy kiedy same maja na to ochote

a kiedyś chadzały do łóżka jak nie miały ochoty?
Uwag, z racji problemów technicznych mam 2 konta, drugie jest do rozmów na PW.
Avatar użytkownika
Offline
Król Balu
Posty
16632
Dołączył(a)
28 mar 2012, 13:31
Lokalizacja
Trójmiasto

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

Avatar użytkownika
przez Candy14 30 wrz 2012, 18:09
Poinformowany, o czym Ty bredzisz?
Jak Ty nazywasz akceptację wad odchyłem to Ci serdecznie gratuluję.


ze jeszcze raz sie zacytuje
dla mnie bezwarunkowa akceptacja wszystkich odchylow zalatuje desperacja... biore jak leci byle byla. I co to za przyjemnosc byc z kims przy kim nie trzeba sie rozwijac?

Przeczytaj to uwaznie jeszcze raz :roll:
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

przez Peter_HS 30 wrz 2012, 18:16
Patrzą przez pryzmat "dupy" na początku dlatego, że od razu nie widać charakteru, a dupę jak najbardziej widać. A jeśli później też patrzą, to nie wiem.
Offline
Posty
130
Dołączył(a)
23 cze 2012, 17:00

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

Avatar użytkownika
przez Candy14 30 wrz 2012, 18:20
Patrzą przez pryzmat "dupy" na początku dlatego, że od razu nie widać charakteru, a dupę jak najbardziej widać.

:lol:

Peter_HS, swieta prawda
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

przez Poinformowany 30 wrz 2012, 18:21
Mushroom, Candy14, Nadinterpretujecie moje zdania , nie pisałem wcale o bezwarunkowej akceptacji. Tym samym nie można przypisywać do tego desperacji to zmienia całkowicie znaczenie, żadna akceptacja nie jest bezwarunkowa.
Poinformowany
Offline

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

Avatar użytkownika
przez Artemizja 30 wrz 2012, 19:28
Agasaya, Dorcia,nie na darmo się mówi,że faceci są z Marsa a kobiety z Wenus...
Lepiej być diablicą,niż w aureoli usychać z nudów.

Niektórym ludziom nigdy nie dogodzisz.Lepiej się z tym pogódź-mniejsze ryzyko choroby wrzodowej i psychicznej.
Avatar użytkownika
Offline
Administrator
Posty
44130
Dołączył(a)
26 lip 2011, 00:38
Lokalizacja
Z PODZIEMNEGO ŚWIATA

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

przez shinobi 30 wrz 2012, 19:30
Cytuj:
Ty jesteś atrakcyjna i sobie wybierasz.

znów padłam :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
czy Ty widziałeś moje zdjęcia ? :lol:


Ja widziałem, uważam, że jesteś bardzo ładna.
Offline
Posty
2481
Dołączył(a)
31 lip 2011, 22:09

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

przez Poinformowany 30 wrz 2012, 19:37
Lilith, Dość już oceniania facetów , bo Cię w szyję ugryzę. :mrgreen:
Poinformowany
Offline

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

Avatar użytkownika
przez Artemizja 30 wrz 2012, 19:41
Poinformowany, nie ugryziesz :P a to było jedyne trafne powiedzonko a nie ocena,więc nie wyolbrzymiaj :D
Lepiej być diablicą,niż w aureoli usychać z nudów.

Niektórym ludziom nigdy nie dogodzisz.Lepiej się z tym pogódź-mniejsze ryzyko choroby wrzodowej i psychicznej.
Avatar użytkownika
Offline
Administrator
Posty
44130
Dołączył(a)
26 lip 2011, 00:38
Lokalizacja
Z PODZIEMNEGO ŚWIATA

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

Avatar użytkownika
przez Ferdynand k 30 wrz 2012, 19:55
Ale i tak wątek jest o narzekaniu na facetów bez konstruktywnego myślenia i czemu teraz nikt nie narzeka na to a na pitu była nagonka
????????????????????????????????????????????????????????
to jest to równouprawnienie?????????????????? :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Avatar użytkownika
Offline
Naczelny Użyszkodnik
Posty
8617
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:32
Lokalizacja
ćwiartki 3/4

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

Avatar użytkownika
przez Agasaya 30 wrz 2012, 20:03
i oto jak rozpętałam III wojnę światową :mrgreen:

wykończony, ja mam uzasadnienie do narzekania na facetów pod postacią odpowiedniej F-ki ;)

a tak serio to są tu jakieś wolne lesbijki ? :105: facetów mam chyba już dość
A69.2, F60.31, F41.2, F50.2, F43.1, F44.0, DDA+DDD, początki F40.290
http://agasayaaa.blog.interia.pl/

Wtłoczona w matnię szukam jej
Bezwiednie tak kołyszę się i zatracam
Ciało uwiera śpią demony złe
Ona to druga ja odbita w lustrze
Avatar użytkownika
Offline
Najlepsze Cycki Na Forum :)
Posty
1386
Dołączył(a)
01 kwi 2012, 21:10
Lokalizacja
Trójmiasto

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości

Przeskocz do