gazy

Anoreksja, napadowe objadanie się, bulimia.

gazy

przez cronecere 11 maja 2010, 13:33
ma ktoś problemy z niekontrolowanym oddawaniem gazów?dla mnie to drmata,nie mam juz sily by z tym zyc,a wszytsko chyba na tle nerwowym
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
23 kwi 2010, 21:27

Re: gazy

Avatar użytkownika
przez ALEKS*OLO 11 maja 2010, 13:43
cronecere, Witaj na forum.
Co do tematu, nie jest mi to obce, i może nie tyle , że nie kontroluje tego, to raczej moja "fantazja" straszy mnie, że "boże a jak tak miedzy ludzmi mi sie wypsnie" , i nie ukrywam dluuugi czas miałam fobie na tym punkcie :hide: lęk , nazwijmy to dosłownie przed spierdzeniem sie przy ludziach , .......... jezuus jak to zabrzmiało :lol: :lol: :lol: ( teraz śmieje sie sama z siebie)
Ale poważnie, gadałam o tym z psychologiem, i powiedziała mi , że cześc fobii społecznych u ludzi jest własnie na tym tle, lęk przed defekacją wśród ludzi, czy to puszczenie bąka, czy zwymiotowanie, ludzie tak mają.
Ja po długich nerwówkach na tym punkcie, wytłumaczyłam sobie, kurde przecierz każdy to robi (sra , sika, wymiotuje, pierdzi), czy to zwykły szary człowiek czy to królowa Elżbieta, to normalne , ludzkie. A im więcej myślisz o tym, i masz stracha przed tym własnie sie denerwujesz i to wzmaga, wzdecia, biegunke itd.
Kup sobie w aptece coś na wzdęcia i trawienie, Espumisan itp itd. Dieta i prawidłowe trawienie jest ważne przy tym. Bo gazy to nic innego jak fermentujące posiłki w jelitach.

Ale sie rozpisałam na temat pierdzenia , nie no :lol:

Pozdrawiam!
"Kobiety i koty zawsze będą robić to, co chcą, a mężczyźni i psy powinni się zrelaksować i powoli oswajać z tą myślą."

"Panować nad sobą to największa władza" - Seneka
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
2384
Dołączył(a)
01 mar 2008, 00:25
Lokalizacja
Śląsk

Re: gazy

przez Shadowmere 11 maja 2010, 14:19
cronecere, pewnie z nerwow tak masz.Wiesz co,radzilabym Ci zrobic badania w kierunku choroby wrzodowej żołądka.Objawami wlasnie są często oddawane gazy.
Shadowmere
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: gazy

Avatar użytkownika
przez depresyjny86 11 maja 2010, 17:01
Przy IBS tez wystepują gazy.
:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6839
Dołączył(a)
12 wrz 2006, 15:58
Lokalizacja
Gdańsk

Re: gazy

Avatar użytkownika
przez linka 11 maja 2010, 17:04
No i przy złej diecie :mrgreen: tzw McBąki :lol:
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: gazy

Avatar użytkownika
przez ALEKS*OLO 11 maja 2010, 17:19
linka, McBąki to Pan Pikuś w porównaniu do sraczki poalkoholowej :lol:
"Kobiety i koty zawsze będą robić to, co chcą, a mężczyźni i psy powinni się zrelaksować i powoli oswajać z tą myślą."

"Panować nad sobą to największa władza" - Seneka
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
2384
Dołączył(a)
01 mar 2008, 00:25
Lokalizacja
Śląsk

Re: gazy

Avatar użytkownika
przez linka 11 maja 2010, 17:23
KacKupa tzw :lol:
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: gazy

przez Natascha 12 maja 2010, 18:16
Śmiertelniczka napisał(a):Cronecere, o co Ci konkretnie chodzi z tym niekontrolowanym oddawaniem gazów? Tego raczej nie można kontrolować. No, może czasem można się powstrzymać, ale chyba zazwyczaj jedyne, co można zrobić, to pierdnąć bez wydania żadnego dźwięku.


No co Ty Śmiertelniczko!? Przecież to od człowieka zależy czy pierdnie, czy nie. Jak np. chce Ci się kupę to nie musisz jej zaraz zrobić w majtki.
To co opisuje cronecere jest zaburzeniem o jakimś podłożu.
Normalnie zdrowy, dorosły człowiek potrafi kontrolować zwieracze.
Natascha
Offline

Re: gazy

przez shadow_no 12 maja 2010, 18:20
Polecam zapoznać się z linkiem:
http://pierdupierdu.friko.pl/?sekcja=art&id=3
Zapraszam do sklepu z odzieżą damską i torebkami.
Offline
Założyciel / Administrator
Posty
4758
Dołączył(a)
13 lip 2005, 01:45
Lokalizacja
Częstochowa

Re: gazy

Avatar użytkownika
przez ALEKS*OLO 12 maja 2010, 20:50
haha dobre to , też sie uśmiałam :lol: ale dość edukacyjne i wyczerpujące temat ... bąków :lol:

Pewnie, że człowiek nie jest w stanie zawsze utrzymać "prryk" :P Nie mieliście nigdy tak, że np jak sie głośno z czegoś zaśmialiście czy kichnęliście to sie Wam wypsnęło?
"Kobiety i koty zawsze będą robić to, co chcą, a mężczyźni i psy powinni się zrelaksować i powoli oswajać z tą myślą."

"Panować nad sobą to największa władza" - Seneka
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
2384
Dołączył(a)
01 mar 2008, 00:25
Lokalizacja
Śląsk

Re: gazy

przez betty_boo 12 maja 2010, 22:02
świetny temat , za to właśnie lubie Was i forum - "na każdy temat":) i prześmieszny ciekawy link od shadow:)
Offline
Posty
1232
Dołączył(a)
11 maja 2008, 08:58

Re: gazy

Avatar użytkownika
przez Krzysiek1234 12 maja 2010, 23:16
Ta, hehe, wszyscy mówią "świetny temat", ale wątpię, że zacznie się lawinowa wymiana doświadczeń :mrgreen:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
506
Dołączył(a)
14 sty 2010, 19:04

Re: gazy

przez betty_boo 13 maja 2010, 23:21
krzysiek, a co chciałbyś wiedziec?:)
Offline
Posty
1232
Dołączył(a)
11 maja 2008, 08:58

Re: gazy

Avatar użytkownika
przez Krzysiek1234 13 maja 2010, 23:40
heh, ja nie jestem specjalnie zainteresowany tematem, może poza jednym... czy dzięki nerwicy nie staliście się głośniejsi no tronie :D :twisted:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
506
Dołączył(a)
14 sty 2010, 19:04

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Przeskocz do