02 marzec- najgorszy dzien mojego zycia

Forum o nerwicy natręctw: doświadczenia, historie, pytania.

02 marzec- najgorszy dzien mojego zycia

przez pan.reklama 05 mar 2013, 22:37
W tej sytuacji polecam:
Wiatrówka Hammerli CR20 S +Luneta Walther PR.ROKU!
http://allegro.pl/wiatrowka-hammerli-cr ... 04876.html
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
05 mar 2013, 22:23

02 marzec- najgorszy dzien mojego zycia

przez comatom 05 mar 2013, 22:37
oohwowlovely, podaj mi namiary i nr do tego kolesia-to załatwie to
comatom
Offline

02 marzec- najgorszy dzien mojego zycia

przez oohwowlovely 05 mar 2013, 22:45
boze zobaczylam jak wstawil tam kiedys na fesja filmik po tytulem :
powolna smierc
ja jebie
boje sie go
oohwowlovely
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

02 marzec- najgorszy dzien mojego zycia

przez inbvo 05 mar 2013, 23:06
oohwowlovely, ee tam, nie tak od razu żeby się bać...

to pewnie jeden z tych mocnych w gębie....
"nowa filozofia wolności słowa: myśl jak my albo Ci najebiemy"
>> https://www.youtube.com/watch?v=9Z9Fj4wU5t0 <<
Offline
Posty
2213
Dołączył(a)
10 maja 2012, 22:57

02 marzec- najgorszy dzien mojego zycia

przez oohwowlovely 05 mar 2013, 23:22
moze i tak
ale wy nie widzieliscie tego obłędu w jego oczach..........
oohwowlovely
Offline

02 marzec- najgorszy dzien mojego zycia

Avatar użytkownika
przez L.E. 05 mar 2013, 23:26
oohwowlovely, bardzo Ci współczuję tej całej sytuacji i nie dziwię się, że jesteś przestraszona.
Uciekaj od tego gościa jak najdalej.
A na fejsie go wywal ze znajomych albo zablokuj, żeby Ci się niepotrzebnie w oczy nie rzucał.
'Każdy z nas jest łodzią, w której może się z potopem mierzyć,
cało wyjść z burzowej chmury, musi tylko w to uwierzyć"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3514
Dołączył(a)
03 mar 2010, 18:48

02 marzec- najgorszy dzien mojego zycia

przez oohwowlovely 05 mar 2013, 23:27
juz to zrobilam od razu po tej sytuacji :)
oohwowlovely
Offline

02 marzec- najgorszy dzien mojego zycia

przez inbvo 05 mar 2013, 23:30
oohwowlovely, nie ma to jak się pozbyć natręta :P wiem co mówię :)
"nowa filozofia wolności słowa: myśl jak my albo Ci najebiemy"
>> https://www.youtube.com/watch?v=9Z9Fj4wU5t0 <<
Offline
Posty
2213
Dołączył(a)
10 maja 2012, 22:57

02 marzec- najgorszy dzien mojego zycia

przez oohwowlovely 05 mar 2013, 23:31
natret to jeszcze, jeszcze
ale natret +psychol
, to juz porazka

-- 05 mar 2013, 23:03 --

zadam glupie pytanie
czy tol dziwne ,ze go nienawidze i chce mu zawalic?
bo juz natretne mysli, ze chce go zamordowac itp........

-- 05 mar 2013, 23:04 --

i mam wyrzuty sumienia
oohwowlovely
Offline

02 marzec- najgorszy dzien mojego zycia

przez chybanerwica 06 mar 2013, 02:52
oohwowlovely ciesz sie ze nie mial samochodu kaskadera ;) tak jak w grindhousie stuntman mike ;) heh

a tak wogule to swir pewnie to z tych psycho co nie przyjmuja odmowy i strasznie zle raguja na odrzucenie itp oby mu przeszla nienawisc bo tacy moga byc zdolni do wielu rzeczy i wiem co pisze
Wychowała nas telewizja każąc wierzyć, że pewnego dnia wszyscy będziemy milionerami, aktorami, gwiazdami rocka. Ale tak się nie stanie.
Medytacja + chilloutowa muza najlepsze lekarstwo polecam doktor chybanerwica:)
zok+ narcyzm
Offline
Posty
324
Dołączył(a)
28 paź 2011, 00:05

02 marzec- najgorszy dzien mojego zycia

Avatar użytkownika
przez Sorrow 06 mar 2013, 03:38
Jezu.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3353
Dołączył(a)
08 cze 2006, 15:38

02 marzec- najgorszy dzien mojego zycia

Avatar użytkownika
przez L.E. 06 mar 2013, 11:41
czy tol dziwne ,ze go nienawidze i chce mu zawalic?
bo juz natretne mysli, ze chce go zamordowac itp........


Myślę, że Twoja psychika w ten sposób chce rozładować lęk i stres, który ten facet w Tobie wywołał.
Dopóki nie planujesz na serio nie widzę w tym nic specjalnie złego ;)
'Każdy z nas jest łodzią, w której może się z potopem mierzyć,
cało wyjść z burzowej chmury, musi tylko w to uwierzyć"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3514
Dołączył(a)
03 mar 2010, 18:48

02 marzec- najgorszy dzien mojego zycia

przez oohwowlovely 06 mar 2013, 17:44
juz mialam spokoj z tymi myslami, przez tego idiote to wrocilo
czy ktos z was ma takie mysli, ze jest morderca , pedofilka?
jak sobie z tym radzicie, ja olewalam,ale po tej sobotniej sytuacji to wrocilo...
oohwowlovely
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Przeskocz do