KWAS WALPROINOWY/WAL.SODU(Depakine,Depakine Chrono,Convulex)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy kwas walproinowy/walproinian sodu pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
29
56%

Nie
9
17%

Zaszkodził
14
27%

 
Liczba głosów : 52

DEPAKINE (Kwas walproinowy-Convulex)

przez Miniaa 27 cze 2011, 16:21
Jak tam Twoja morfologia?
Kiedyś zatrzymam czas
I na skrzydłach jak ptak
Będę leciał co sił
Tam, gdzie moje sny,
Offline
Posty
519
Dołączył(a)
06 sty 2010, 20:10
Lokalizacja
Kraków

DEPAKINE (Kwas walproinowy-Convulex)

Avatar użytkownika
przez acetyloCoA 28 cze 2011, 10:38
O! A mi doktórka nie zleciła morfologii. Muszę się upomnieć. Dzięki! Najgorsze jest to, że lekarze uważają, że jestem przewrażliwiona, bo studiowałam med i za dużo wiem. I jak się proszę o jakieś badanie, to aż mi źle...
Kobieta musi wyglądać tak mądrze, by jej głupota była miłą niespodzianką.
Karl Kraus
Avatar użytkownika
Offline
Posty
94
Dołączył(a)
31 mar 2009, 00:56

DEPAKINE (Kwas walproinowy-Convulex)

przez gravity_heart 29 cze 2011, 23:08
na początku, kiedy zaczęłam zażywać depakine, byłam strasznie zmęczona, ciągle chciało mi się spać, troszkę bolał mnie brzuch, ale z czasem te objawy ustąpiły ;)
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
29 cze 2011, 22:04
Lokalizacja
Katowice/Bielsko-Biała

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

DEPAKINE (Kwas walproinowy-Convulex)

przez Noi 30 cze 2011, 23:48
od ok pół roku biorę Seroxat (Parogen) 20 mg i Depakine Chrono 500 x 2.
postanowiłam na własną rękę odstawić Depakine. Czy coś poważnego może mi się dziać po zrobieniu tego z dnia na dzień, po tej dawce? macie jakieś doświadczenia?
Noi
Offline
Posty
32
Dołączył(a)
19 sty 2011, 20:49

DEPAKINE (Kwas walproinowy-Convulex)

przez Agasaya 01 lip 2011, 00:52
Noi, ja odstawiałam z dnia na dzień i nic mi kompletnie nie było... ale brałam 1x
Agasaya
Offline

DEPAKINE (Kwas walproinowy-Convulex)

przez Noi 01 lip 2011, 01:00
Lady_B, dzieki. A jak było pod względem nie tyle fizycznym co psychicznym? W sensie - na coś przecież mi to dali... Sama nie wiem, w sumie tez dlatego odstawiam.
Noi
Offline
Posty
32
Dołączył(a)
19 sty 2011, 20:49

DEPAKINE (Kwas walproinowy-Convulex)

przez Agasaya 01 lip 2011, 01:04
to stabilizator nastroju i antydepresant... nie wiem też się wielce nie znam ale wiem że u mnie wywołał po 2 miesiącach reakcję paradoksalną czyli kompletne rozchwianie emocjonalne i zwiększone skłonności do samouszkodzeń a wręcz autodestrukcji ...

także na mnie odstawienie podziałało zbawiennie
Agasaya
Offline

DEPAKINE (Kwas walproinowy-Convulex)

przez Noi 01 lip 2011, 01:13
o rany... nawet tego nie przyszło mi do głowy skojarzyć z lekami... miałam to co mówisz, po ok dwóch miesiącach, koszmar, żeby tylko na skłonnościach się kończyło... jakoś mi przeszło potem, choć to wraca czasami, ale nie tak jak wtedy.
Noi
Offline
Posty
32
Dołączył(a)
19 sty 2011, 20:49

DEPAKINE (Kwas walproinowy-Convulex)

przez Agasaya 01 lip 2011, 01:19
słowo "skłonności" nie wyklucza dokonania... w moim przypadku również nie...
ja wolałam nie czekać czy mi przejdzie czy nie... odstawiałam po konkretnej próbie otrucia się górką leków a dziś lekarz potwierdził że dobrze zrobiłam (że odstawiłam rzecz jasna) ;)
Agasaya
Offline

DEPAKINE (Kwas walproinowy-Convulex)

przez Noi 01 lip 2011, 01:31
no ja ciekawa jestem co na odstawienie powie mi lekarz. ale nowy, bo do "mojego" raczej już więcej nie pójdę.
Noi
Offline
Posty
32
Dołączył(a)
19 sty 2011, 20:49

DEPAKINE (Kwas walproinowy-Convulex)

przez Agasaya 01 lip 2011, 01:42
Noi, to zależy dlaczego odstawiłaś... :?
Agasaya
Offline

DEPAKINE (Kwas walproinowy-Convulex)

przez Noi 01 lip 2011, 01:50
no właśnie tak trochę "z dupy"... coś tam wymyślam i dorabiam ideologie, a tak naprawdę to chyba chcę sprawdzić czy "coś się stanie", czy ten lek był mi naprawdę potrzebny
: /
a co do lekarza - on tylko wciąż przedłużał to, co mi dali w szpitalu - bez pytań, bez żadnych zmian
Noi
Offline
Posty
32
Dołączył(a)
19 sty 2011, 20:49

DEPAKINE (Kwas walproinowy-Convulex)

przez Agasaya 01 lip 2011, 02:15
to faktycznie lepiej zmienić :roll:
Agasaya
Offline

DEPAKINE (Kwas walproinowy-Convulex)

Avatar użytkownika
przez kreatka 22 sie 2011, 21:13
Witam.

Wiecie może czy Depakine działana zdrowych ludzi, tzn czy jeśli po Depakine się poprawia to znaczy, że istnieje zaburzenie afektywne, takie "organiczne" (zaburzona chemia w mózgu)?

Bo gdzieś przeczytałam, że tak własnie jest.

Czy ktoś dostał ten lek nie mając depresji żadnego typu, a mając tylko jakąś nerwice/zaburzenie osobowości (na wzmocnienie)?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
116
Dołączył(a)
30 wrz 2009, 20:11

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 41 gości

Przeskocz do