Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez nerwa 28 kwi 2014, 10:05
No wlasnie w wielu krajach tez tylko paracetamol,ale wiecie co... cos w tym jest.
Wczoraj natrafilam na taki artykul, ze wlasnie duzo osob chodzi do lekarza, mimo ze np. maja tylko przeziebienia albo jakies choroby ktore same przechodza, trzeba po prostu w domu polezec. Ale ze w PL jak ludzie ida do lekarza to nastawieni, zeby cos dostac, wiec lekarze czesto daja antybiotyki, ktore w ogole nawet nie sa potrzebne (bo to np. infekcja wirusowa i antybiotyk nie pomoze i tak, a rozwali organizm przy okazji).
http://www.focus.pl/czlowiek/nie-idz-do-lekarza-10774

-- 28 kwi 2014, 09:05 --

aja w ogole paracetamolu z 10 lat nie bralam :) kiedys wzielam to ledwo sie na nogach trzymalam, potem sprobowalam jeszcze raz i bylt en sam efekt, wiec chyba mam jakas nadwrazliwosc czy cos na to.
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3828
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez marta80 28 kwi 2014, 10:53
eee dziewuchy a macie tak....ze np budzicie sie lek..strach itd....i chcecie jechac do szpitala bo sie boicie..i jestescie przekonane ze to cos powaznego???
ja tak mam najczesciej rano.....((((:
juz tyle razy mowilam mojemu mezowi ze jade do szpitala...ze on nie chce tego sluchac!!!!(((:
Offline
Posty
446
Dołączył(a)
28 sty 2014, 19:11

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez nerwa 28 kwi 2014, 11:09
marta80, ja to nieraz tak mam, chociaz czesciej ostatnio zdarzalo mi sie w srodku nocy, budzilam się, lęk taki, serce walilo, tak sie bałam, ze umieram. No ale sama mieszkam, wiec nawet nie mialam komu powiedziec :) I pomyslalam, ze no trudno jak przyjdzie mi umrzec to nie bardzo mam co zrobic i tak w tej sytuacji...

Ale troche juz sie tez przyzwyczailam, i jak mam taki stan to mimo ze sie boje i jestem tez pewna, ze cos mi dolega, to jednak sobie tlumacze, ze to pewnie nerwy, atak lękowy i przejdzie bo juz nie raz tak bylo.
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3828
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez księżniczka 28 kwi 2014, 11:11
kuźwa a ja sobie obiecalam ze zadbam o kregoslup skoro tak mnie wszystko napieprza ... i staram sie w nocy co sie obudze, klasc na wznak, czyli na plecy ebz podusi prosto..... Łooo jezusie maryjo.... jak mje jebia plecy w odcinku piersiowi... looo kur...... mam wrazenie zejak sie zegne to pekne @.@.... bo ja cale zycie jak embrjonik spalam @.@
Obrazek
Push me and then just touch me... Till I can get my... satisfaction!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
853
Dołączył(a)
13 gru 2013, 11:40

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez nerwa 28 kwi 2014, 11:28
ja tez dlugo na boku spalam, a teraz nie moge zasnac jak nie leze na brzuchu! i to skierowana w prawą strone. I boje sie, ze tak noc w noc, tyle godzin, to niezle mi sie wygina kregoslup :(
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3828
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez księżniczka 28 kwi 2014, 11:35
mi juz sie powiginal jak ni czuje nog rano -.-.... Umre.. bo to pewnie rak :(!
Obrazek
Push me and then just touch me... Till I can get my... satisfaction!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
853
Dołączył(a)
13 gru 2013, 11:40

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez myszka1984 28 kwi 2014, 17:34
dziewczyny a ja się boje ostatnio tak strasznie, bo mojej mamie, pod okiem zrobiła się ciemna plamka, zrobila jej się w zimie jakos, ona niechce nigdzie z tym isc bo twierdzi ze to plama starcza ( ma 52 lata), naraie się ona nie powieksza ani nic, jest po prostu brazowa. Ale dla mnie to taki stres ze nie mogę z nia normalnie rozmawiać bo cały czas patrze na jej plamke i straszny stres przezywam :( bardzo się o nią boję :(
Offline
Posty
49
Dołączył(a)
11 lut 2014, 09:51

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez księżniczka 28 kwi 2014, 18:21
brazowe plamy na rekach i czasem innych czesciach ciala to TZW PLAMY WĄTROBOWE nie ma to nic wspolnego z WĄTROBĄ tylko taka nazwa...



http://www.megapedia.pl/157/plamy-w%C4% ... djecia.jpg

-- 28 kwi 2014, 17:25 --

http://www.megapedia.pl/plamy-watrobowe.html
Obrazek
Push me and then just touch me... Till I can get my... satisfaction!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
853
Dołączył(a)
13 gru 2013, 11:40

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez evvelinka 28 kwi 2014, 18:59
Hej. Jestem po wizycie u neurochirurga. Nie wiem co mam myśleć. Doktor z 99% pewnością powiedział, że jamy są u mnie wrodzone, a nie nabyte. Nie mają związku z malformacją chiariego (na jednym zdjęciu było widać też móżdżek i migdałki - są ok), jamistości rdzenia też nie podejrzewa, bo coś tam mu się w obrazie nie zgadza z tą chorobą. Powiedział, że można powiedzieć, że to takie poszerzenie kanału centralnego. Podobno nie wygląda to na żaden guz, uraz, nie ma żadnych ucisków, ciał obcych, oznaków krwawień, gromadzenia tłuszczu. Mam skontrolować za pół roku czy się powiększa. Wypytałam o wszystko, ale stwierdził, że moje objawy nie są od tych jam. Mam ponoć niewielką wypuklinę w odcinku lędźwiowym i delikatną dyskopatię w szyjnym, naczyniaki kilku trzonów, ale stwierdził, że to nic poważnego. Jak się zapytałam czy mam iść na jakąś rehabilitację stwierdził, że mogę.. Wspomniałam o nerwicy, ale odrzekł tylko, że to wielki worek, co którego się wszystko wrzuca. Mam zrobić rezonans głowy z kontrastem i eeg, bo ta utrata przytomności na targach oświetlenia brzmi niepokojąco.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
401
Dołączył(a)
31 lip 2013, 12:55
Lokalizacja
WWA

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez nerwa 28 kwi 2014, 19:49
evvelinka, no to ja mysle, ze bardzo dobre wiaodmosci!!!! :) Tzn. nadal w takim razie nie wiesz skad te objawy, ale w takim razie te jamy nie wygladaju juz tak strasznie i powaznie jakby sie wydawalo na poczatku! super!!!! :)
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3828
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez marta80 28 kwi 2014, 19:51
evvelinkano to dobre wiesci kochana chyba co?jestes pewnie spokojniejsza.....
powiem ci ze moja kumpela miala pare razy utrate przytomnosci...sprawdzila glowe..i szyjny...eeg itd a okazalo sie ze to od bledinika....!!!

ja pare lat temu pamietam jak mialam wypukline w ledzwiowym...noga mnie not top bolala...bo mi promieniowalo od ledzwiowego..a teraz sie boje ze mam z szyjnym...jakiego chariego..albo jamistosc...tzn rezonas glowy ok....ale chyba szyjny sprawdze((:
Offline
Posty
446
Dołączył(a)
28 sty 2014, 19:11

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez evvelinka 28 kwi 2014, 20:02
marta80 napisał(a):evvelinkano to dobre wiesci kochana chyba co?jestes pewnie spokojniejsza.....
powiem ci ze moja kumpela miala pare razy utrate przytomnosci...sprawdzila glowe..i szyjny...eeg itd a okazalo sie ze to od bledinika....!!!

ja pare lat temu pamietam jak mialam wypukline w ledzwiowym...noga mnie not top bolala...bo mi promieniowalo od ledzwiowego..a teraz sie boje ze mam z szyjnym...jakiego chariego..albo jamistosc...tzn rezonas glowy ok....ale chyba szyjny sprawdze((:


Jak masz rezonans głowy ok to na 100% nie masz chiariego, bo głównym objawem są przemieszczenia móżdżku i migdałków. U mnie tylko kawałek głowy było widać na rezonansie szyjnego i od razu lekarz powiedział, że nie mam malformacji.

Co do wieści to niby się cieszę, ale z drugiej nadal nie wiem czemu tak mi źle.. jak nerwa mówi.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
401
Dołączył(a)
31 lip 2013, 12:55
Lokalizacja
WWA

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez nerwa 28 kwi 2014, 20:37
Kurde a mnei dziwny bol zlapal. Jak wstalam z lozka to tak mnie zaczelo bolec na srodku, jakby pod zebrami (a moze troche pomiedzy), ale pod sercem. Nie wiem, czy zoladek czy co to. Ale jakby taki ucisk czy kolka :-/ Sie wystraszylam! bo juz mialam przed oczami, ze mi jakis organ pękł czy co. Teraz troche lepiej, ale dziwne to, nigdy nie mialam takiego bólu...
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3828
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez joasik01 28 kwi 2014, 20:45
witajcie:) Nerwa też tak miałam nie raz- trochę poboli ale nic się złego nie dzieje.
ja natomiast ostatnuio nie radzę sobie z bólami głowy. Ciagle mnie kłuje albo gniecie raz z przodu raz z tyłu przy lewej skroni. zawsze mam w jakimś ograniczonym miejscu co to za dziadostwo może byc bo bardzo się boję?
Offline
Posty
36
Dołączył(a)
27 kwi 2014, 22:11

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości

Przeskocz do