Skocz do zawartości
Nerwica.com

dobry wieczór, a może dzień dobry?


ta.obca

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam dwadzieścia-dwa lata. Moja matka jest alkoholiczką już kilka lat nie mieszkam z rodzicami. Pracuję i studiuję dziennie, ale... Jest mi coraz ciężej udawać i znosić towarzystwo ludzi, mam wrażenie, że mam w sobie kilka różnych postaci, każda na inną okazję. Jest mi źle, jestem zbyt dumna, żeby okazywać słabość a jednak mam niską samoocenę i poczucie, że tkwię w miejscu, albo może nawet i cofam się.

 

Ciężko mi z tym wszystkim, a już nie mam głowy, żeby obarczać moimi problemami niewielką garstkę ludzi, na których mi zależy. Wiedzą i znają mój problem bardzo wnikliwie, ale im bardziej mi zależy tym bardziej nie chcę, żeby wiedzieli, że spalam się i nie daję rady. :(

 

Lubię science fiction, stare seriale z lat 70-80, muzykę wszelkiej maści, rysowanie i czytanie. Nie wiem co powinnam tu o sobie napisać, ale na razie to tyle.

 

Ta.Obca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będe musiała, biorąc pod uwagę fakt, że dziś zarwałam noc, rzucając się z brzegu na brzeg na myśl o wyjściu, a zanim wyszłam rano, to poryczałam się pod prysznicem, dostałam histerii, a potem władowałam persen i popiłam melisą.

 

Najgorsze, a może najlepsze jest to, że wcale nie wyglądam na osobę z problemem, zachowuję się jak normalna otwarta osoba, a w środku aż się kulę.

 

Muszę tu gdzieś znaleźć wątek o DDA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najgorsze, a może najlepsze jest to, że wcale nie wyglądam na osobę z problemem, zachowuję się jak normalna otwarta osoba, a w środku aż się kulę.

Jakie to typowe w depresji..

Ja czulem ze gniję od srodka, ze 3/4 energii marnuje na utrzymanie jakiegos sztucznego wizerunku normy. Potem sie okazalo, ze moj wlasny, zaleczony, nie jest moze taki sam, ale dosc podobny, poza tym nie musialem sie go uczyc - okazal sie tym intuicyjnym ;)