SSRI-temat ogólny

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

SSRI-temat ogólny

Avatar użytkownika
przez sebo001 28 mar 2016, 20:25
Dzięki za odpowiedź. Rozmawiałem z psychiatrą i zalecił cierpliwe czekanie. Przyjmuję dawkę 10mg. Najgorsze jest to że w takim stanie mogę zapomnieć o pracy. Próbowałem prowadzić auto i nie ma opcji. Otoczenie odbieram bez przerwy jak po 0,7. Okropna zamuła, jestem nieprzytomny. Dzisiaj 7 dzień.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
493
Dołączył(a)
07 sty 2016, 15:26

SSRI-temat ogólny

przez joaszka 28 mar 2016, 21:10
Czy po odstawieniu ssri (brałam ponad półtora roku, schodziłam z dawki stopniowo) możliwe są zawroty głowy?
joaszka
Offline

SSRI-temat ogólny

przez csrpk 28 mar 2016, 23:56
sebo001 napisał(a):Dzięki za odpowiedź. Rozmawiałem z psychiatrą i zalecił cierpliwe czekanie. Przyjmuję dawkę 10mg. Najgorsze jest to że w takim stanie mogę zapomnieć o pracy. Próbowałem prowadzić auto i nie ma opcji. Otoczenie odbieram bez przerwy jak po 0,7. Okropna zamuła, jestem nieprzytomny. Dzisiaj 7 dzień.



Jak dla mnie to zeecydowanie za duza dawka przy takich objawach. Dycha to polowa maximum z tego co pamietam. Ja bym wrzucal stopniowo, moze nawet od 2.5 a 5 max i co tydzien zwiekszal. Nie ja jestem lekarzem, sluchaj jego. Jak bedzie ch. Cie prowadzil to zmien na innego. U mnie max dawka to np 200, cos jak twoje 20 i nie wyobrazam sobie od razu wskoczyc na 100 od razu chociaz sertraline b dobrze toleruje i mam stabilny nastroj po niej. Jedyne co mi przeszkadza to problemy z oczami jak po wszystkixh ssri.. Tak czy inaczej, nie ujednolitujac mimo wszystko sytuacji sert zaczyna sie przewaznie od 25mg czyli ekwiwalentu 2,5mg twojego leku.

Tak czy inaczej skoro jestes poki co pod jego opieka, sluchaj lekarza. On ponosi odpowiedzialbosc za twoje samopoczucie.

Mam nadzieje ze obhawy szybko mina czasem jest to doslownie z dnia na dzien i bedziesz sie cieszyc coraz lepszym samopoczuciem.

Pozdrobi Trzymaj sie!! Pamietaj, ze to ni rzeczywistosc tylko chwilowy stan umyslu ;)
csrpk
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

SSRI-temat ogólny

przez csrpk 29 mar 2016, 00:11
joaszka napisał(a):Czy po odstawieniu ssri (brałam ponad półtora roku, schodziłam z dawki stopniowo) możliwe są zawroty głowy?


Sa.moim zdaniem schodki to tylko zminimalizowanie ubokow odsrawienia. Jesli nie masz innych okolicznosci typu bylrs na diabelskim mlynie na wesolym miasteczku badz innych.. to sila rzeczy przyczyna gdzies lezy i byc moze tu. Bole glowy czy zawroty sa dosc czestym, powszechnym objawem odstawki tych lekow, pozdro niedlugo pewnie minie ;)
csrpk
Offline

SSRI-temat ogólny

Avatar użytkownika
przez Vengence 29 mar 2016, 00:44
joaszka napisał(a):Czy po odstawieniu ssri (brałam ponad półtora roku, schodziłam z dawki stopniowo) możliwe są zawroty głowy?
Jak najbardziej są możliwe, a z jakiego leku zeszłaś??
"Nawet jeśli udało ci się wygrać bitwę, nie oznacza to od razu, że wygrałeś wojnę, depresja ma swoje nawroty"


ODSTĄPIĘ LEKI
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
2102
Dołączył(a)
14 lip 2015, 22:23

SSRI-temat ogólny

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 Gorliwy 29 mar 2016, 02:42
Czy po odstawieniu ssri (brałam ponad półtora roku, schodziłam z dawki stopniowo) możliwe są zawroty głowy?


--- jak najbardziej ,
pisali juz o tym Tutaj ludzie kilkukrotnie ( jak pamietam ) .
Powinnaś ( ew. możesz ) podratować się niskimi dawkami viccebrolu lub ginko biloba , a jak to nie pomoże czyś bardziej specjalistycznym, profesjonalnym .
>>> Nie ma sąsiada co sadził to drzewo
I nie ma sąsiadki co plotła makatki
Zniknął ten stary co chował dolary
W oczach niknie ten świat !!!
>>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9874
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

SSRI-temat ogólny

Avatar użytkownika
przez monapayne 29 mar 2016, 09:41
Tak, zawroty to standard. To z oczami to ja mam nadal, ale to od innego leku. Ale poprawiła mi się ostrosc.
"Słowo trauma z greki oznacza ranę, a wie pan jak jest sen po niemiecku? Traum. Rany rodzą potwory"
was: robot
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1358
Dołączył(a)
24 lip 2013, 15:12

SSRI-temat ogólny

Avatar użytkownika
przez sebo001 29 mar 2016, 10:55
Serio zastanawiam się czy to nie jest już odpowiedni moment aby zgłosić się na oddział. Moja sytuacja jest taka od 5 miesięcy, nawet jednego lepszego dnia, wegetuje z dnia na dzień.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
493
Dołączył(a)
07 sty 2016, 15:26

SSRI-temat ogólny

Avatar użytkownika
przez monapayne 29 mar 2016, 11:52
A masz jakiś sensowny oddział, bez ekstremalnych przypadków?
"Słowo trauma z greki oznacza ranę, a wie pan jak jest sen po niemiecku? Traum. Rany rodzą potwory"
was: robot
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1358
Dołączył(a)
24 lip 2013, 15:12

SSRI-temat ogólny

Avatar użytkownika
przez sebo001 29 mar 2016, 11:55
Kraków, szpital uniwersytecki.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
493
Dołączył(a)
07 sty 2016, 15:26

SSRI-temat ogólny

Avatar użytkownika
przez monapayne 29 mar 2016, 12:07
O, Kraków jest chyba ok. Ja jadę do Babinskiego.
"Słowo trauma z greki oznacza ranę, a wie pan jak jest sen po niemiecku? Traum. Rany rodzą potwory"
was: robot
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1358
Dołączył(a)
24 lip 2013, 15:12

SSRI-temat ogólny

Avatar użytkownika
przez sebo001 29 mar 2016, 12:22
Dostałaś się na 7F ?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
493
Dołączył(a)
07 sty 2016, 15:26

SSRI-temat ogólny

Avatar użytkownika
przez monapayne 29 mar 2016, 13:54
Nie byłam tam jeszcze, dopiero pierwszy raz jadę. Ale lubię Kraków, kiedyś często tam bywalam w moim złotych latach, więc jestem nastawiona pozytywnie.
"Słowo trauma z greki oznacza ranę, a wie pan jak jest sen po niemiecku? Traum. Rany rodzą potwory"
was: robot
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1358
Dołączył(a)
24 lip 2013, 15:12

SSRI-temat ogólny

Avatar użytkownika
przez sebo001 29 mar 2016, 14:06
Brak wolnych miejsc w Uniwersyteckim, jutro mam rozmawiać z ordynatorem. Jedziesz na pierwszą rozmowę kwalifikacyjną?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
493
Dołączył(a)
07 sty 2016, 15:26

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości

Przeskocz do