Esci spin-off

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez inez3 15 wrz 2014, 17:12
lunatic, a co teraz bierzesz? Sam doskonale wiesz, że na początku SSRI tak się chrzani... Kurde, czy te leki mogłyby nie pogarszac stanu na początku? Skutki uboczne wykańczają....

Tojaaa, jak się dziś miewasz?

Ja po wczorajszej akcji non stop mysle czemu się tak stało i jaki był powód - to już stricte nerwicowe myślenie... Po co analizować?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

Esci spin-off

przez lunatic 15 wrz 2014, 17:23
mi wczesniej na poczatku zaden SSRI nie powodował napadów paniki, w ogole zaden lek nie powodował tego u mnie od razu po paru dniach a teraz nie wiem co sie dzieje, siedze spanikowany i sie cały trzese po ćwiartce dawki, sertraline biore ktora dostałem pare miesiecy temu, teraz zaluje ze ja w ogole zaczynalem
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 15 wrz 2014, 17:48
lunatic, co teraz bierzesz, bo nie nadążam
Inez, rano gorzej niż wczoraj, non stop napięcie i prawie ataki paniki. Po południu trochę powietrze zeszło. Moja dr twierdzi, ze zmiana leku nic nie da, bo wszystko przez ciagly stres, jakiemu jestem poddawana i mózg nie może sie zregenerować i może byc tak, ze w ogóle nie osiągne stabilnosci
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Esci spin-off

przez lunatic 15 wrz 2014, 17:53
Tojaaa,
biore to co mam sprawdzone i wszystko dziala gorzej, w tej chwili 3 dzien sertraline bo poprzednie leki były za słabe, a teraz siedze ze słoikiem melisy bo mi zostało 1 benzo ktore musi starczyc jeszcze na 2 dni, ide do nowego lekarza mam tylko nadzieje ze mi esci nie wsicnie bo Radol był u niego i mu go dał
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez inez3 15 wrz 2014, 18:49
Tojaaa, no ok, to wszystko fajnie, tylko w związku z tym co twoja lekarka planuje zrobić? Masz tak tkwić w tej sytuacji?

lunatic, hmm, nie wiem co ci poradzić. Musisz poczekać do wizyty u lekarza...

Ja właśnie tydzień temu zaczęłam odstawiac Lamitrin, że 100 zeszłam do 75mg. Jutro zacznę brać 50 i chyba tak zostanę, do wizyty u lekarza, bo szczerze mówiąc się boję. Tym razem jakoś szybko mi lekarz każe schodzić z leków. Jakieś objawy mogą byc przy schodzeniu z Lamitrinu? Jak na niego wchodzilam nic się nie działo.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 15 wrz 2014, 18:50
lunatic, a czego oczekujesz od lekarza? ze co ma Ci dac?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

Esci spin-off

przez lunatic 15 wrz 2014, 18:59
zeby mi powiedzial czy jest sens sie meczyc z SSRI po moich reakcjach na nie, jak tak to moglby dac cos doraźnego na stany lękowe zanim nie przejdą a jak nie to niech coś innego wymyśli, moze jest coś lżejszego od SSRI co by pomogło, nie brałem wszystkich leków jakie są dostępne

-- 15 wrz 2014, 18:02 --

nie ide po zaden konkretny lek bo po pierwsze nie mam pomysłu a po drugie nie chodze do takich lekarzy którzy tak przepisują co kto chce, no chociaz tego nie znam wiec moze i tak robi

-- 15 wrz 2014, 19:25 --

Tojaaa,
a Ty czujesz coś takiego ze nie jesteś sobą po paro?

-- 15 wrz 2014, 19:54 --

poza tym ide tam bo chcialem chwile z kimś pogadac, po tym zwolnieniu z pracy czuje ze wszystko wymyka mi sie spod kontroli, ze nie dam rady tego wszystkiego tak poskładac zeby to nazwać zyciem, kiedys mnie leki z takiego czarnego scenariusza umiały wyciągnac ale sytuacja tez była łatwiejsza, nie było takiej presji na natychmiastową zmiane, teraz czas ucieka a ja jestem z niczym przez tyle czasu, chciałbym gdzies stad uciec od tego wszystkiego ale nie wiem dokąd
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 15 wrz 2014, 21:19
lunatic, to daj znac co Ci dr zaprpopnuje. Czasem czlowiek idzie po prostu wygadac sie
Po paro wciaz jestem soba, co konkretnie masz na mysli? czasem mysle, ze po prostu wykam cukierki,bo nawet jak w zeszlym tygodniu nie wzielam jednego dnia, to nic nie czulam. dopiero nastepnego zauwazylam, ze zapomnialam

inez, no wlasnie, co robic? zmienic lekarza? no przeciez to zadna odpowiedz. Jutro mam do niej zadzonic, to dam znac co mowila, bo dzis smsowalysmy
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

Esci spin-off

przez Druid 15 wrz 2014, 21:49
Dobry wieczór. Tak się porobiło, że z dniem dzisiejszym dołączam do klubu esci...
Druid
Offline

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 15 wrz 2014, 22:24
Cześć pluszaku. My tu pitolimy o życiu, o esci jako takim nic a nic
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

Esci spin-off

przez Druid 15 wrz 2014, 22:27
Tojaaa, chciałem tylko pomarudzić, że jak to się stało...
Druid
Offline

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 15 wrz 2014, 22:34
Ze co sie stało?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

Esci spin-off

przez Druid 15 wrz 2014, 22:44
że leki biorę... przecież jestem okazem zdrowia :mrgreen: ;) to świat jest zły a ludzie niedobzi, ja jestem w porządku...

-- 15 wrz 2014, 22:46 --

nie zatracę przez to kontaktu ze swym jestestwem?

-- 15 wrz 2014, 22:47 --

czy moje okulary 3D przestaną działać?
Druid
Offline

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez inez3 16 wrz 2014, 21:20
Pluszowy w kosmosie, też przeżywałam za pierwszym razem. No bo jak to? Mam łykać jakieś prochy? Potem dziękowałam za nie...

Tojaaa, jak się dziś czułaś?

-- Wt wrz 16, 2014 9:21 pm --

lunatic, a jak u ciebie?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Motocyklista i 18 gości

Przeskocz do