Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Marcin2013 25 sty 2016, 09:22
yo wolf
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8686
Dołączył(a)
08 maja 2013, 18:42

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Marcin2013 25 sty 2016, 09:22
wzajemnie david
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8686
Dołączył(a)
08 maja 2013, 18:42

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez WolfMan 25 sty 2016, 09:23
Czasem nawet ,,Dobry Boże ,, nie pomoże ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1225
Dołączył(a)
17 paź 2015, 23:52
Lokalizacja
Śląsk

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez WolfMan 25 sty 2016, 09:24
Marcin2013, Już Ci gadałem Siema,no ale powiem raz jeszcze:
Siemaaaa ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1225
Dołączył(a)
17 paź 2015, 23:52
Lokalizacja
Śląsk

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 25 sty 2016, 10:01
Dzien dobry Kochani:********
Niebawem do pracy pedze a czuje sie jak sie czuje czyli nijak i do kitu. Jeszcze karta mi sie miejska skonczyla i musze do Mops jechac odebrac papier o doplacie i dopiero jechac kupic.

kosmostrada w zyciu zadnych nutelli ze sklepu nie zajadaj ! Same gowna tam sa , mozna zrobc swoja wlasna i mlodemu tez bym tej sklepowej nie dala :nono: :nono:
No i polecam ze slodyczy jednak swoje wlasne piec , sa zdrowsze oczywiscie jak sie nie wali do nich tony bialego cukru i maki pszennej.
ja kupnych juz sie nie tkne bo mi nie smakuja , odzwyczailam sie i wole swoje pysznosci.
Moze masz gdzies niedaleko jakas cukiernie ktora robi pyszne ciacha weganskie czy fit? U mnie w Krakowie teraz sporo takich miejsc i jak mam wyjsc i zjesc na miescie ciacho to ide wlasnie do takiej :)mam zdrowie i slodkosc w jednym.
Teraz juz coraz wiecej Polakow je swiadomie co mnie cieszy bo powstaje sporo fajnych miejsc z jedzonkiem oraz fajnych sklepow z taka zywnoscia.

Milego dnia!
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15960
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez cyklopka 25 sty 2016, 10:18
platek rozy, no właśnie mam tak samo, nawet jak mam gastrofazę, to się łapię na tym, że mi te gunwa ze sklepu już nie smakują :mhm:

Zaraz jadę do sanepidu, muszę tam być przed 11:00 :zonk:
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Offline
II Miss Forum
Posty
8703
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 25 sty 2016, 10:52
cyklopka, hey ;******* ano wlasnie tak to jest z tym jedzonkiem ;) Ja bardzo lubie jeszcze desery w pucharkach roznego rodzaju zdrowe kremy z owocami i nasionkami chia :) wtedy to jest na szybko i pyszne :)jesienia i zima lubie choko krem sliwkowy z platkami zytnimi i miodem :105: :105: :105:

Ubieram sie i lece . Snila mi sie wojna z kosmitami :roll: :roll:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15960
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez jetodik 25 sty 2016, 11:06
platek rozy, czesc co u Ciebie?
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez na_leśnik 25 sty 2016, 11:18
Cześć ludziska. Ale się dziś wyspałem. Leżenie do góry kołami do godziny 10! :twisted:
"Każdy, kto kiedykolwiek zbudował jakieś nowe niebo, znajdował moc do tego dopiero we własnym piekle."
Avatar użytkownika
Offline
Moderator / II Mister Forum
Posty
9163
Dołączył(a)
25 lut 2013, 21:37
Lokalizacja
Sterta walizek...

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Purpurowy 25 sty 2016, 11:46
Dzień dobry.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6797
Dołączył(a)
25 kwi 2015, 21:39
Lokalizacja
Z lasów i bagien owianych legend mgłą

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez JERZY62 25 sty 2016, 11:54
Hejka ;)

Purpurowy, co u Ciebie, jak się czujesz po nocy?
®
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10333
Dołączył(a)
08 lut 2011, 22:38
Lokalizacja
50° 0′ 45″ N, 20° 59′ 19″ E

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Purpurowy 25 sty 2016, 12:03
JERZY62 napisał(a):Hejka ;)

Purpurowy, co u Ciebie, jak się czujesz po nocy?

Cześć.
Kiepsko po nocy.
A jak u Ciebie?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6797
Dołączył(a)
25 kwi 2015, 21:39
Lokalizacja
Z lasów i bagien owianych legend mgłą

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez JERZY62 25 sty 2016, 12:07
Purpurowy, też nie za bardzo się czuje ale nie po przepitku. Zrobiłem sobie kawę może wypije. Wczoraj zrobiłem kawę i wylałem do zlewu bo mi nie pasowała aż mnie drażniła, zapach.

Kiedy wybierasz się do szpitala na odwyk?
®
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10333
Dołączył(a)
08 lut 2011, 22:38
Lokalizacja
50° 0′ 45″ N, 20° 59′ 19″ E

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Purpurowy 25 sty 2016, 12:10
JERZY62 napisał(a):Kiedy wybierasz się do szpitala na odwyk?

Nie dam rady, nawet widok szpitala na filmie mnie przeraża.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6797
Dołączył(a)
25 kwi 2015, 21:39
Lokalizacja
Z lasów i bagien owianych legend mgłą

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Przeskocz do