Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

przez comatom 27 sty 2014, 21:16
Enii, wyślij mi foto na pw to ci powiem szczerze- :smile:
comatom
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez metka00 27 sty 2014, 21:16
nerwosol-men, Dlatego macham teraz bo pozniej moze nie byc czasu;p comatom, ee jak sa takie to chetnie obejrze;p
Spełniłem marzenia poświęciłem wszystko
Spuściłem rottweilera zrobiłem widowisko
Otworzyłem futerał z karabinem trafiam czysto
dała siła idea jestem synem z blizną
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1703
Dołączył(a)
25 paź 2013, 21:57
Lokalizacja
J-no

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Enii 27 sty 2014, 21:18
comatom, chyba nie strasze :mrgreen:
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 27 sty 2014, 21:20
kolacje zjadlam , wlosy ladne wyszly :mrgreen: znow bede sliczna :D :D :D
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15801
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Aluś 27 sty 2014, 21:21
platek rozy, e tam będę jestem :)
Obrazek

Chciałem zmienić świat. Doszedłem jed­nak do wnios­ku, że mogę je­dynie zmienić siebie
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1600
Dołączył(a)
17 sty 2014, 23:10

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Enii 27 sty 2014, 21:21
platek rozy, ja tez musze po @ włosy zrobić. Tylko chce troche jasniejsze
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez amelia83 27 sty 2014, 21:21
platek rozy, :105: wyslesz mi mmska? ja wysle jutro, pojutrze jak zrobie swoje :yeah: ;)
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Spamowa wyspa

przez comatom 27 sty 2014, 21:21
platek rozy, zawsze bylas :D
comatom
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez amelia83 27 sty 2014, 21:22
Enii, mi sie dzis @ kończy i będę mogła robić ;)
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 27 sty 2014, 21:22
Aluś, no to znowu jestem sliczna :105: :mrgreen: :mrgreen:

Tearz jeszcze maniciur zlocisty trzasne i juz

-- 27 sty 2014, 21:23 --

amelia83, zrobie focie jutro jak bede ubrana a tak siedze w koszulce juz :D i Ci wysle :***
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15801
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

przez comatom 27 sty 2014, 21:24
:P
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
comatom
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez nerwosol-men 27 sty 2014, 21:24
metka00, no ćwicz sporot to zdorwie tylko stredów nie szamaj
Załóż wy­god­ne bu­ty, bo masz do przejścia całe życie... Obrazek

http://www.poomoc.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7538
Dołączył(a)
03 lis 2013, 00:13
Lokalizacja
Warszawa

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 27 sty 2014, 21:24
Enii, ja czekolada robie a wychodza prawie czarne
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15801
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez amelia83 27 sty 2014, 21:24
platek rozy, oki :***
ogladam farby do włosów
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Przeskocz do