jaki lek ..

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Bioxetin (fluokseyna) czy seroxat?

przez Julia - gość 19 sie 2005, 17:44
Bralam bioxetin przez rok razem ze spamilanem.pomogl.stalam sie bardziej odwazna,zadowolona.a mialam bardzo powazne problemy(depresja,nerwica,leki).potem niestety przestalam brac.trafilam do innego lekarza i zaczelam szukac czegos jeszcze bardziej skutecznego.nic nie pomoglo.terz znowu stoje przed wyborem:sprawdzony bioxetin,ktory jednak nie pomaga zbyt na leki czy seroxat,typowo nalekowy,ale podobno usypia?ja jestem studentka i oczekuje od leku dzialania dynamizujacego.czy ktos moglby mi doradzic co byloby lepsze?czy pogodzic sie z "nieidealnym" dzialaniem przeciwlekowym bioxetinu czy tez zaryzykowac dzialanie nasenne seroxatu?slyszalam tez ze seroxat trudniej odstawic.bardzo prosze o pordy.[/code]
Julia - gość

przez Gość 24 sie 2005, 21:55
Tez studiuję i chwalę sobie seroxat, usypiał mnie tylko na poczštku, faktycznie dosyć mocno, ale sie unormowało. Teraz tez przechodzę różne jazdy odwykowe, ale na życzenie, bo odstawiłam, a powinnam brac połówkę. Mysle, że przy łagodnym zmniejszaniu dawki nie byłoby problemu. Pozdrawiam
Gość

przez alvesta 24 sie 2005, 21:58
Ten goœć powyżej to ja- alvesta- jestem nowa - pozdrawiam wszystkich ;)

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez magdalena 26 sie 2005, 09:10