KWAS WALPROINOWY/WAL.SODU(Depakine,Depakine Chrono,Convulex)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy kwas walproinowy/walproinian sodu pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
29
56%

Nie
9
17%

Zaszkodził
14
27%

 
Liczba głosów : 52

Avatar użytkownika
przez nasserin 20 gru 2007, 08:39
a skąd, boje sie zazywac ten tegretol, bo podobno hamuje dzialanie srodkow antykoncepcyjnych, wiec obawiam sie o gospodarke hormonalna <mam problemy z hormonami duze>

moja psycholog mnie nie lubi

moj psychiatra na mnie 'leci'

nikt nie jest kompetentny / nie wiedzą co mi jest

beznadzieja.
dwubiegunowa
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
22 lis 2007, 19:35

aa

przez safona 02 sty 2008, 21:31
Twój psychiatra na ciebie leci ?
Nie wyobrażam sobie takich terapii ...

W jakim my świecie żyjemy ...

Jak chcesz ....mogę ci dać namiary na poniekąd znanego mi psychiatrę .
Ale on mieszka w Krakowie więc nie wiem czy ci będzie pasowało . Jeśli nie to trzeba coś wymyślić... może mój znajomy psycholog, kogoś poleci z twoich rejonów .
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
20 gru 2007, 00:26

Avatar użytkownika
przez nasserin 03 sty 2008, 08:46
tak, prosze. jestem z krakowa wlasnie. on przyjmuje jedynie prywatnie ?
dwubiegunowa
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
22 lis 2007, 19:35

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez safona 11 lut 2008, 21:05
jak tam ?
nasserin ty się chyba nie kontaktowałaś z R .... bo mi nic nie mówiła ...
zresztą ... jak tam twój popieprzony psychiatra ..?
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
20 gru 2007, 00:26

przez gosiaczek25 21 lut 2008, 19:42
sluchajcie a tak w ogole to ktos z was zna lepszy lek niz DC300????bo przeciez to g..........od ktorego strasznie sie tyje :evil:
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
21 lut 2008, 19:26
Lokalizacja
wałcz (człopa)

przez Fioletowa 22 lut 2008, 23:21
Na mnie Depakine Chrono dzialalo bardzo dobrze i bylam zadowolona. Moze na poczatku troche wypadaly mi wlosy ale to szybko przeszlo. Poza tym nie mialam zadnych skutkow ubocznych. Nie przytylam ani troche. I nawet zaczelam bardzo dobrze spac bo wczesniej mialam problemy z zasypianiem. Z depakine bylo tak ze ledwie przylozylam glowe do poduszki i po paru chwilach juz spalam. No ale niestety lekarka uznala ze lepiej dla mnie gdy zmienie ten lek na Lamitrin bo mam policystyczne jajniki a depakine ponoc na to wplywa. Lamitrin biore teraz od dwoch tygodni i coz.. szczerze to nie jestem zadowolona :/ Zaczelam znow cierpiec na bezsennosc, bole glowy, ostatnio nawet zaslablam w robocie i teraz siedze sobie w domu na L4..
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
14 kwi 2007, 21:26

przez marcin2 12 mar 2008, 00:30
tak się włąśnie zaczołem zastanawiać cóż takiego mogło sprawić że non stop chce mi się jeść, przeglądam to forum czytając o w.w. leku...
...i wszystko jasne
p.s.
w moim przypadku przytycie kilku kilkogramów byłoby milewidziane :)
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
01 sty 2008, 20:40

przez Wera 31 mar 2008, 21:31
dzisiaj dostałam ten lek 300 mg a cierpie na nerwicę może mi ktoś
powiedzieć, jak reagowliście na ten lek i czy wypadały po nim Wam
włosy i czy przytyliscie?pozdrawiam
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
18 cze 2006, 19:35
Lokalizacja
Śląsk

Avatar użytkownika
przez preity 29 kwi 2008, 21:44
Bralam rozne dawki, zaczynajac stopniowo od 150 na noc. bralam na dobe 450, 600, do 800. Nie przytylam. kiedy czulam sie naprawde zle (zaburzenia afektywne przy depresji) pomagal mi bardzo bez skutkow ubocznych. kiedy mam tylko depresje to spac mi sie chce strasznie,wiec lekarz zmniejsza mi wtedy dawke.

ogolnie depakine nie ma najlepszej prasy,ale u niektorych dziala b dobrze. mysle ze u mnie tak jest. jezeli w trakcie pierwszych tygodni zauwazycie jakies niepokojace objawy to zawsze mozna zmienic. to wszystko zalezy od pacjenta.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
29 kwi 2008, 21:36
Lokalizacja
waw

Re: Depakine

przez chloe 27 sty 2009, 21:36
ale dawno nikt tu nie pisał. biorę depakine od 3 dni, i tak sobie myślę że wmówiłam sobie coś, i że zadziałał efekt placebo.

dostałam to na stabilizację nastroju, jako że mam podejrzenie borderline'a, ale podobno za wcześnie by to stwierdzić na pewno.

biorę sobie, biorę, apetyt taki jak przez ostatnie dni - od pewnego czasu jem dużo mniej, chyba jakiś dodatkowy stres, więc wszystko gra. czuję się trochę wyciszona, dopiero jakieś 3-4 godziny przed kolejną dawką czuję wzbierającą złość, jak dawniej.

ale jako że większość tego typu leków działa dopiero po kilku dniach/tygodniach, to zapewne wszystko sobie wmówiłam.

aczkolwiek ten efekt placebo nie jest do końca pożądany, bo nachodzą mnie naprawdę nieciekawe myśli.

olśni mnie ktoś po jakim czasie depakine zaczyna działać?
(...) Jest ciemno
jest ciemno jak najciemniej
mnie nie ma
nie ma spać
Nie ma oddychać
Żyć nie ma (...)
Offline
Posty
217
Dołączył(a)
09 gru 2008, 18:19
Lokalizacja
Poznań

Re: Depakine

przez chloe 28 sty 2009, 22:39
póki co apetyt bez zmian, zaryzykowałabym stwierdzenie że nawet (dużo) mniejszy - a dla mnie to tym lepiej, bo moja waga jest przyczyną albo skutkiem pewnych problemów, mimo że mam niedowagę.

na razie tylko jestem permanentnie śpiąca, ale o tym mi lekarka też mówiła, więc zobaczymy!
Amon_Rah, dzięki za szybką odpowiedź, zadzieram kiecę i lecę brać następną dawkę...:)

[*EDIT*]

brałam Depakine miesiąc i moja lekarka mi go odstawiła, bo miałam nawrót myśli samobójczych, lęków, tików, natręctw, a potem to w ogóle nie wykazywał żadnego działania poza tym, że włosy zaczęły wychodzić mi garściami... ze swojej strony nie polecam...
(...) Jest ciemno
jest ciemno jak najciemniej
mnie nie ma
nie ma spać
Nie ma oddychać
Żyć nie ma (...)
Offline
Posty
217
Dołączył(a)
09 gru 2008, 18:19
Lokalizacja
Poznań

Re: Depakine

Avatar użytkownika
przez harma 27 mar 2009, 18:35
Ja też nie polecam. U mnie szerokie źrenice, drżenie mięsni do tego stopnia, że rąk nie mogłam opanować. Ból głowy i gorsze samopoczucie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
49
Dołączył(a)
27 lis 2008, 17:08

ValproLEK 300?????

przez krysiunia 08 maja 2009, 14:40
witam... :-| chciałabym sie zapytac czy ktos z was brał taki lek haj valproLek 300 ??? słyszłąm ze to pochodny depakiny???!!! PROSZE O OPINIE??? od dzis zaczełam prac z ASENTRA O KTOREJ tez prosze napisac jezeli ktos stosował>>>??? dzieki pozdraiwma wszystkich nerwosow :-|
Ostatnio edytowano 08 maja 2009, 16:55 przez Amon_Rah, łącznie edytowano 1 raz
Powód: To jest to samo, co Depakine, poczytaj o niej w Ineksie Leków. Przenoszę.
krysiunia
Offline

VALPROLEK (Kwas walproinowy-Convulex,Depakine)

przez krysiunia 02 lip 2009, 19:46
czy ktos zna ten lek>???
krysiunia
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości

Przeskocz do