RISPERIDON (Rispolept,Disaperid,Risperon,Rispolux,Risset)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy risperidon pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
25
40%

Nie
6
10%

Zaszkodził
31
50%

 
Liczba głosów : 62

Re: Rispolept

przez Zenonek 13 maja 2010, 16:44
Generalnie uwaza sie, ze neuroleptyki nie uzalezniaja.

To raz.

A dwa brales 10 dni, wiec bardzo krotko.

Na pewno nie sa to objawy odstawiennie po tym leku.

Brales/ bierzesz cos innego ?

Lub sa to objawy choroby po prostu.
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: Rispolept

przez specjalny86 13 maja 2010, 17:01
nie przyjmuje innych leków
problem w tym , że strasznie spadlo libido i pomimo 6 tygodni jeszcze niewróciło do normy ,
urósł mi brzuch i niepotrafie sie opanowac w jedzeniu . przed zazyciem leków niebyło takich problemów .
konsultowałem sie z 4 psychiatriami i z jednym lekarzem niepsychiatria tylko poprostu takim ogulnymjak np cos w rodzaju medycyny niekonwencjonalnej . Powiedział mi ze na pewno niemam schizofremii , ale na pewno mam nerwice .
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
13 maja 2010, 16:26

Re: Rispolept

przez Zenonek 13 maja 2010, 17:09
Nerwice leczy sie przede wszystkim lekami z grupy SSRI.

Jezeli masz zdrowych rodzicow/dziadkow to szanse na schize masz bliskie zeru.


Natomiast nerwica moze dawac rozne objawy, przy leku przed np psychoza moze nawet symulowac objawy tejze.

Dziwne bo po 6 tygach to daaawno powinno wrocic wszystko do normy. Moze powinienes sie zglosic na oddzial toksykologii ?
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Rispolept

przez specjalny86 13 maja 2010, 17:23
i co mam na tym oddziele powiedziec ? czym sie tam zajmują ? rodziców dziadków miałem nerwusów

[Dodane po edycji:]

a z jakiej grupy lekówjest rispolept ?

[Dodane po edycji:]

miałem akcje z anfetam9na czy z jakims innym narkotykiem niewiem dokladnie z jakim bo dosypali mi do wódki
szczeki bolały mnie 4 tygodnie ...później byłem po tym tak rozdrazniony że bałem sie ze komus zrobie krzywde i zapodałem sobie własnie ten lek po kilku dniach teraz juz mina szczękoscisk

[Dodane po edycji:]

lek przepisał mi psychiatra ale nawet niewykupiłem recepty dopiero po tej akcji
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
13 maja 2010, 16:26

Re: Rispolept

przez Zenonek 13 maja 2010, 18:26
Moze masz jakies objawy zatrucia/nadwrazliwosci ?
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: Rispolept

przez specjalny86 13 maja 2010, 20:02
tak jakby lekkie zaburzenia mowy wydajemi się jakby mój tyl głowy tak stwardnial ... dziwne to wsyztsko
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
13 maja 2010, 16:26

Re: Rispolept

Avatar użytkownika
przez Jednakowoż 23 maja 2010, 12:49
Czy Risperidon może wywołać depresję? Biorę 2 mg i Velaxin 150 mg (wenlafaksyna) - risperidon jest antagonistą receptora serotoninowego, czyli blokuje go przed działaniem serotoniny. Nagły wzrost depresji zbiegł się w czasie z podniesieniem dawki Rispoleptu z 1 mg do 2. Wiem, że to wciąż bardzo mała dawka - ale może to to?
Nie wiem, po prostu szukam przyczyny nagłego powrotu depresji...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
192
Dołączył(a)
22 sty 2010, 21:42

Re: Rispolept

przez Pyritie 23 maja 2010, 21:34
Jezeli masz zdrowych rodzicow/dziadkow to szanse na schize masz bliskie zeru.
To są kompletne bzdury.
Poczytaj sobie fora dla schizofreników i okazuje się że wielu z nich miało zdrowych starych.
Pyritie
Offline

Re: Rispolept

Avatar użytkownika
przez Jednakowoż 29 maja 2010, 11:01
Ponawiam moje pytanie - czy risperidon może wywołać/pogłębić depresję?

Moje wątpliwości wywołał tym razem psychiatra, który widząc mój żałosny całkowicie stan chciał zmniejszyć dawkę Rispoleptu z 2 mg do 1. Ja głupi oczywiście, po nieprzespanej nocy i wściekły od czekania, nie zgodziłem się (Rispolept daje mi bardzo duże korzyści w innych kwestiach).

Jeśli ktoś jakkolwiek orientuje się w tej kwestii, proszę o pomoc, bo w tej chwili wegetuję.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
192
Dołączył(a)
22 sty 2010, 21:42

Re: Rispolept

przez Pyritie 29 maja 2010, 11:12
U mnie chyba wywołał depresję 2mg ale nie jestem pewien czy to na pewno on.
Pyritie
Offline

Re: Rispolept

Avatar użytkownika
przez Jednakowoż 27 cze 2010, 15:32
Coś zaczęło wywoływać u mnie mdłości, więc rzuciłem Rispolept w kąt na dwa dni - i ze zdumieniem odkryłem, że czuję się lepiej. Depresja i anhedonia mi przeszła. Brałem 2 mg. W ogóle czucie mi wróciło. Tylko muszę zrewidować pogląd, że neuroleptyki nie uzależniają - może nie w pełnym znaczeniu tego słowa, ale jednak pierwszą noc bez Rispoleptu miałem prawie nieprzespaną, a teraz, po trzech dniach, strasznie mi gorąco, tak od wewnątrz i boli mnie głowa. Mam nadzieję, że niedługo przejdzie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
192
Dołączył(a)
22 sty 2010, 21:42

Re: Rispolept

przez kris1966 15 sie 2010, 03:47
Brałem rispolept 3i pół roku.Zacząłem odstawiać,gdy nastąpiło uzdrowienie z natręctw.Teraz miewam je rzadko i są słabe.Powiem że ten lek wyciągnął mnie z niezłego bagna.Rzeczywiście nie czułem się po nim komfortowo-napięcie mięśniowe i musiałem robić takie ruchy szczęką,tak jakbym ziewał.
Ale rzeczywiście,jak dla mnie,lek świetny.
Po uzdrowieniu brałem go sporadycznie,incydentalnie(tak się nie powinno) i wtedy czułem się dużo gorzej.Miałem wtedy bardzo bujne sny.W końcu odstawiłem całkowicie.
Hej,przybyszu,uważaj!,to forum jest tendencyjne,jeżeli masz inne poglądy niż moderatorzy,to lepiej zjeżdżaj stąd!!!
Offline
Posty
195
Dołączył(a)
07 gru 2009, 19:24

Re: Rispolept

przez kochanie 30 sie 2010, 20:19
a ja po rispolepcie zapadłam w głęboki sen z przerwą na jedzenie - koszmar
i tak przez rok;/
nie wiem jak to wytrzymalam..
Offline
Posty
220
Dołączył(a)
26 sie 2010, 15:02

Re: Risset

przez Ventyl78 05 wrz 2010, 10:09
Witam


Risset uratował mi życie , cierpię na BPD, ma parę skutków ubocznych , ale spokój ducha jest dla mnie najwazniejszy

Pozdrawiam
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
05 wrz 2010, 09:32

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Przeskocz do