proszę pomóżcie..

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

proszę pomóżcie..

przez natuf 19 maja 2014, 19:17
Od 3 tygodni leczę się na nerwice. Mam chłopaka, uprawiamy seks ale oczywiście w zabezpieczeniu i chłopak do tego nigdy we mnie nie dochodzi. Robiliśmy to ostatnio 2 miesiące temu gdzie też obawiałam się ze mogę być w ciąży ale w terminie wystąpił okres i trwał jak zwykle sześć dni. Od miesiąca notę leki setaloft i sulpiryd 50 mg. Od tego czasu z chłopakiem tego nie robiliśmy. Powinnam mieć okres tydzień temu a do tej pory go nie mam. czy możliwA jest ciąża? Pomóżcie
Offline
Posty
98
Dołączył(a)
10 kwi 2014, 18:15

proszę pomóżcie..

Avatar użytkownika
przez ekspert_abcZdrowie 19 maja 2014, 19:34
natuf, jeżeli uprawiacie seks w zabezpieczeniu i dodatkowo partner kończy poza Tobą, to istnieje małe (praktycznie żadne) prawdopodobieństwo ciąży. Ostatnio uprawialiście seks 2 miesiące temu, ostatnia miesiączka była w terminie, teraz okres opóźnia Ci się o kilka dni. Niewykluczone, że cykl zaburzyły przyjmowane leki albo po prostu stres. Jeśli chcesz mieć pewność, po prostu zrób test ciążowy (dostępny w każdej aptece). Pozdrawiam!
Psycholog
Posty
7571
Dołączył(a)
22 sie 2011, 15:11

proszę pomóżcie..

Avatar użytkownika
przez Vitalia 19 maja 2014, 19:36
natuf, wyluzuj to pewnie okres się pojawi :smile:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
457
Dołączył(a)
30 kwi 2008, 12:49

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

proszę pomóżcie..

Avatar użytkownika
przez macieywwa 19 maja 2014, 19:41
natuf, przeczytaj uważnie ulotke dołaczona do sulpirydu, jest napisane jak wół ze moze zakłócać okres :D .. no stres..
Czasem coś w nas umiera i nie koniecznie chce zmartwychwstać.
............................................. Kurt Cobain 1967-1994
Człowiek pozbiera się ze wszystkiego, ale nigdy już nie będzie taki sam.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2083
Dołączył(a)
12 paź 2013, 16:01
Lokalizacja
warszawa

proszę pomóżcie..

przez natuf 19 maja 2014, 20:58
macieywwa napisał(a):natuf, przeczytaj uważnie ulotke dołaczona do sulpirydu, jest napisane jak wół ze moze zakłócać okres :D .. no stres..

Mama wyrzuciła wszystkie ulotki na prośbę psychiatry :p
Offline
Posty
98
Dołączył(a)
10 kwi 2014, 18:15

proszę pomóżcie..

przez psychidae 20 maja 2014, 09:37
natuf napisał(a):Od 3 tygodni leczę się na nerwice. Mam chłopaka, uprawiamy seks ale oczywiście w zabezpieczeniu i chłopak do tego nigdy we mnie nie dochodzi. Robiliśmy to ostatnio 2 miesiące temu gdzie też obawiałam się ze mogę być w ciąży ale w terminie wystąpił okres i trwał jak zwykle sześć dni. Od miesiąca notę leki setaloft i sulpiryd 50 mg. Od tego czasu z chłopakiem tego nie robiliśmy. Powinnam mieć okres tydzień temu a do tej pory go nie mam. czy możliwA jest ciąża? Pomóżcie


sulpiryd może powodować hiperprolaktynemię - dlatego możesz nie mieć okresu, zaburzenia (ona odpowiada za płodność, okresy, itd)

jeśli dalej Cię to niepokoi to polecam wizytę u lekarza ginekologa
psychidae
Offline

proszę pomóżcie..

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 20 maja 2014, 10:11
natuf napisał(a):
macieywwa napisał(a):natuf, przeczytaj uważnie ulotke dołaczona do sulpirydu, jest napisane jak wół ze moze zakłócać okres :D .. no stres..

Mama wyrzuciła wszystkie ulotki na prośbę psychiatry :p


Ale blokady na neta nie masz, ;)
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

proszę pomóżcie..

przez Saraid 20 maja 2014, 12:29
Leczyłam się Sulpirydem nie miałam okresu przez 4 miesiące ,także sprawdż testem ciązowym dla pewności i przekonasz się jak jest naprawdę.
Saraid
Offline

proszę pomóżcie..

przez natuf 20 maja 2014, 16:26
Zrobiłam test godzinę temu i jedna kreseczka. Jeszcze z rana zrobię :)
Offline
Posty
98
Dołączył(a)
10 kwi 2014, 18:15

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości

Przeskocz do