Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
natuf

proszę pomóżcie..

Rekomendowane odpowiedzi

Od 3 tygodni leczę się na nerwice. Mam chłopaka, uprawiamy seks ale oczywiście w zabezpieczeniu i chłopak do tego nigdy we mnie nie dochodzi. Robiliśmy to ostatnio 2 miesiące temu gdzie też obawiałam się ze mogę być w ciąży ale w terminie wystąpił okres i trwał jak zwykle sześć dni. Od miesiąca notę leki setaloft i sulpiryd 50 mg. Od tego czasu z chłopakiem tego nie robiliśmy. Powinnam mieć okres tydzień temu a do tej pory go nie mam. czy możliwA jest ciąża? Pomóżcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

natuf, jeżeli uprawiacie seks w zabezpieczeniu i dodatkowo partner kończy poza Tobą, to istnieje małe (praktycznie żadne) prawdopodobieństwo ciąży. Ostatnio uprawialiście seks 2 miesiące temu, ostatnia miesiączka była w terminie, teraz okres opóźnia Ci się o kilka dni. Niewykluczone, że cykl zaburzyły przyjmowane leki albo po prostu stres. Jeśli chcesz mieć pewność, po prostu zrób test ciążowy (dostępny w każdej aptece). Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

natuf, wyluzuj to pewnie okres się pojawi :smile:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

natuf, przeczytaj uważnie ulotke dołaczona do sulpirydu, jest napisane jak wół ze moze zakłócać okres :D .. no stres..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
natuf, przeczytaj uważnie ulotke dołaczona do sulpirydu, jest napisane jak wół ze moze zakłócać okres :D .. no stres..

Mama wyrzuciła wszystkie ulotki na prośbę psychiatry :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Od 3 tygodni leczę się na nerwice. Mam chłopaka, uprawiamy seks ale oczywiście w zabezpieczeniu i chłopak do tego nigdy we mnie nie dochodzi. Robiliśmy to ostatnio 2 miesiące temu gdzie też obawiałam się ze mogę być w ciąży ale w terminie wystąpił okres i trwał jak zwykle sześć dni. Od miesiąca notę leki setaloft i sulpiryd 50 mg. Od tego czasu z chłopakiem tego nie robiliśmy. Powinnam mieć okres tydzień temu a do tej pory go nie mam. czy możliwA jest ciąża? Pomóżcie

 

sulpiryd może powodować hiperprolaktynemię - dlatego możesz nie mieć okresu, zaburzenia (ona odpowiada za płodność, okresy, itd)

 

jeśli dalej Cię to niepokoi to polecam wizytę u lekarza ginekologa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
natuf, przeczytaj uważnie ulotke dołaczona do sulpirydu, jest napisane jak wół ze moze zakłócać okres :D .. no stres..

Mama wyrzuciła wszystkie ulotki na prośbę psychiatry :P

 

Ale blokady na neta nie masz, ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Leczyłam się Sulpirydem nie miałam okresu przez 4 miesiące ,także sprawdż testem ciązowym dla pewności i przekonasz się jak jest naprawdę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłam test godzinę temu i jedna kreseczka. Jeszcze z rana zrobię :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×