Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

natuf

Użytkownik
  • Zawartość

    98
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. część, już dawno tu nie pisałam lecz objawy ostatnio się nasiliły. biorę leki, a od pewnego czasu czuje ucisk na klatce jakby mi ktoś na niej siedział, dochodzą duszności. dodam, że cały czas towarzyszy mi stan podeksytowania i podniecenia z którym już nie mogę żyć bo jest męczący. w tamtym roku miałam robione ekg i wszystko ok jednak teraz się boję, może powinnam zrobić spirometrie? pomocy mam 18 lat
  2. natuf

    niskie libido po Setalofcie

    Ostatnio brałam leki w kratkę, to znaczy jednego dnia tak, dwa nie itp. od wczoraj odczuwam silne bóle głowy, nudności i gorąc. Mam też kołowrotek przed oczami. Biorę leki ponad pół roku, 75 mg,setaloft. Czy to skutki odstawienne i muszę czekać miesiąc, aby ustąpiło?
  3. natuf

    niskie libido po Setalofcie

    Czyli jak nie będę brać leków przez 2 dni to mogą pojawić się skutki odstawienne?
  4. natuf

    niskie libido po Setalofcie

    Dziękuję za odpowiedzi, trochę się przestraszyłam bo mam dopiero 19 lat, a chciałabym się pieprzyć codziennie z moim chłopakiem tak jak rok temu :) -- 12 sty 2015, 14:42 -- A,.i jeszcze jedno pytanie. Ile utrzymuje się w organizmie Sertralina po odstawieniu?
  5. natuf

    niskie libido po Setalofcie

    Czyli można wnioskować, że po odstawieniu to minie? Zostały mi jeszcze 3 miesiące
  6. Hej, biorę od ponad pol roku setaloft 75mg, i mam bardzo rzadko ochotę na seks. Czy to możliwe czy bardziej sama to sobie wmawiam? Mój chłopak na tym cierpi. Przeczytałam o tym PSSD czy jakoś tak i się przeraziłam, jednak ja jeśli mam ochotę to dochodzę
  7. Od 3 dni tak okropnie boli mnie tył głowy i kark. Ciągle proszę o masaże mojego malza. Do tego też wymacalam sobie guzek tylko na głowie bardzo malutki. Moja mama mówi że nic tam nie ma i ona nic nie czuje. A ja czuje. I co teraz? Poza tym moja mama miała raka w wieku 18 lat. Oczywiście został usunięty zero przerzutów niczego. A ja teraz boję się że jestem w grupie zwiększonego ryzyka...
  8. Didi mam dokładnie to samo i też źle reaguje na.zmiany pogody, tym bardziej na taki gorac jak dziś
  9. Boże jak mi się od 5 dni kręci w głowie, co siedzi w tej pogodzie, nie wytrzymam. Chyba że to kolejny etap nerwicy haha, zastanawiam się co będzie następnym razem. Odstawiłam miesiąc temu wszystkie leki i zamiast odstawiać je powoli to odstawiłam z dnia na dzień haha, a mój psychiatra mówi że jak nie będę ich brać przez rok to na pewno będzie nawrót. Porażka, tak moich rodziców tym nakręcił że nawet ja już nie wiem co myśleć. Ale oglupiaja one strasznie, nie polecam żadnych leków bo robią sieczke z mózgu i robota z człowieka. :)
  10. haha, wiecie co... Ten pajac kazał mi brać 2 tabletki dziennie, żeby było 200 mg. A przepisał mi opakowanie po 50 mg...
  11. Bo ja nieskładnie piszę, bo jestem trochę roztrzęsiona. Wybaczcie. Brałam przez około 4 miesiące, od miesiąca nie brałam nic, ale ciągle zastanawiam się nad powrotem. A taką dawkę (200 mg) brałam przez 2 tygodnie. Jakoś tak.
  12. Po prostu jak ktoś mnie straszy, to już nie wiem co mam myśleć... Już kolejna osoba mi mowi, że to dużo.
  13. Ferdynant k, a Ty co na ten temat myślisz? Za dużo?
  14. Ale ja mam tylko nerwicę, do tego nie lękową tylko zwykłą, najprostszą nerwicę... Dlaczego mam tak dużo tego dane w takim razie...
  15. Szczerze mówiąc spanikowałam po wypowiedzi Kaleba... Uff
×