Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

Avatar użytkownika
przez neon 13 sty 2014, 00:24
nova_2013, A no to fajnie masz.
nadmiar optymizmu obwieszcza zbliżającą sie rozpacz
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5744
Dołączył(a)
18 lis 2013, 12:05

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

Avatar użytkownika
przez nova_2013 13 sty 2014, 00:26
no to mam nadzieje, ze podjelas zyciowå decyzje i w ciågu kilku dni poczujesz sie o niebo lepiej. Kto wie, moze wlasnie trudno Ci bylo postanowic cos konkretnie z pracå i ten problem "zjadal" Cie od srodka. Najgorsze jest niezdecydowanie. Ale teraz pewnie spadl Ci kamien z serca i o jedno zmartwienie masz mniej. To sie liczy nerwa. Jestes obrotnå kobitkå i dasz sobie rade w PL. Powiem Ci, ze ja tez tutaj cierpie na swoj sposob dzieki tej niepojetej mentalnosci skandynawow. W zasadzie to brakuje tutaj zycia towarzyskiego, takiego jakie jest w PL. Tylko, ze mnie trzyma tu rodzina, praca i to czego sie dorobilam.
Mc zestaw Citalopram 20mg Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1206
Dołączył(a)
18 paź 2013, 02:13
Lokalizacja
Sverige

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

przez nerwa 13 sty 2014, 00:38
nova_2013, chyba rozumiem o czym piszesz. Ja tutaj w ogole nie moge złapac kontaktu z roznymi ludzmi. Tylko u mnie to jest zlepek z najrozniejszych krajow :) I mam wrazenie jakiejs takiej sztucznosci... jakos podczas rozmow, mam wrazenie, ze ludzie nie łapią pewnych rzeczy. Nawet mam w pokoju jedną koelzanke ze Szwecji :) Fajna dziewczyna, ale tez jakos tak nie umialabym się z nia zaprzyjaznic lepiej.
Ale doklandie - Ty masz tam rodzine, wiec to juz zupelnie inaczej, juz masz tam swoje zycie. A ja tu i tak zyje tylko na walizkach.

Ale wiesz co, mi sie wydaje, ze tak jak piszesz, ten problem spowodowal pewnie w duzym stopniu moje pogorszenie, bo wlasnie zaczelam czuc sie zle (i miec lęki), wteyd kiedy podpisalam kontrakt rok temu, mimo, ze juz od kilku miesiecy powtarzalam wszystkim, ze ja juz nie chce tu byc, juz chce wracac itd. Wiec potem doszlam do wnisoku, ze ja zrobilam to wbrew sobie (ale podjelam racjonalna decyzje wtedy), i niestety... moj organizm chcial mi chyba dac do zrozumienia, ze to dla mnie zły wybor, i ja chce czego innego ;)
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3828
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

Avatar użytkownika
przez nova_2013 13 sty 2014, 00:45
tak to bywa... jak cos robimy na przekor sobie. Najwazniejsze, ze Twoje napiecie opadnie bo zapewne pozbylas sie wyrzutow sumienia.
Bedzie dobrze nerwa :great:


a odchodzåc od tematu.... zasypalo nas troszke hehehe
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Mc zestaw Citalopram 20mg Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1206
Dołączył(a)
18 paź 2013, 02:13
Lokalizacja
Sverige

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

przez nerwa 13 sty 2014, 01:00
o wow!!!! :) ale super snieg, w sumie nie przepadam za zimnem, ale marzy mi sie troche takiego puchu, wtedy taka bajkowa atmosfera jest :105:
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3828
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

Avatar użytkownika
przez neon 13 sty 2014, 01:17
Ale pięknie , chętnie bym zaszalał z moim psem w takim puchu :great:
nadmiar optymizmu obwieszcza zbliżającą sie rozpacz
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5744
Dołączył(a)
18 lis 2013, 12:05

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

Avatar użytkownika
przez pika30 13 sty 2014, 01:17
Hej, ostatnio miałam dobry tydzień, super się czulam, a teraz cos mnie dopada :( chyba coś mi się zaczyna dziać. Cży wy kiedyś mieliście tak że wydawało wam się że czujecie jakiś zapach, albo smak? Bo ja dziś poczułam w smaku rybę smazoną i wpadłam w panikę że mam schizofrenię ;( jestem roztrzesiona i nie mogę spać
Avatar użytkownika
Offline
Posty
357
Dołączył(a)
07 lis 2013, 23:26

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

Avatar użytkownika
przez neon 13 sty 2014, 01:20
pika30, Czasem się zdarza, wrzuć na luz.
nadmiar optymizmu obwieszcza zbliżającą sie rozpacz
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5744
Dołączył(a)
18 lis 2013, 12:05

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

Avatar użytkownika
przez pika30 13 sty 2014, 01:21
Bylam w sobotę u psychologa klinicznego na testach osobowości, wyniki będę miała w piątek dopiero. No i bylam też u pani psychiatry, porozmawiałam z nią i ona mi powiedziala że mam silną nerwicę i że żyję w ogromnym lęku. Ale mi się teraz wydaje że ja jej nie powiedziałam z tego wszystkiego dwóch ważnych rzeczy i ona może mnie źle zdiagnozowała
Avatar użytkownika
Offline
Posty
357
Dołączył(a)
07 lis 2013, 23:26

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

Avatar użytkownika
przez nova_2013 13 sty 2014, 01:22
Nocå poza miastem czyli tam gdzie nie dochodzå swiatla, uliczne neony czy latarnie snieg potrafi sie mienic jak w krainie czarow ! Ale to przy minus 26 stC, jak w bajce ! I do tego przejrzyste niebo rozswietlone tysiåcami gwiazd. Nie zdawalam sobie nigdy sprawy z tego, ze niebo moze byc uslane gwiazdami tak gesto! Cos niebywalego.

A jako ciekawostke pokaze Wam znak drogowy, ktorego nie znajdziecie poza Scandinaviå i Alaskå

Obrazek

Okazuje sie, ze te znaki så nagminnie demontowane przez niemcow i polakow :105:
Mc zestaw Citalopram 20mg Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1206
Dołączył(a)
18 paź 2013, 02:13
Lokalizacja
Sverige

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

Avatar użytkownika
przez neon 13 sty 2014, 01:23
pika30, Nie przejmuj się, test powinien wykazać co tam z tobą się dzieje.

-- 13 sty 2014, 00:24 --

nova_2013, A po co im te znaki? To renifery?
nadmiar optymizmu obwieszcza zbliżającą sie rozpacz
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5744
Dołączył(a)
18 lis 2013, 12:05

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

Avatar użytkownika
przez nova_2013 13 sty 2014, 01:26
pika30 ja tak mam od jakiegos czasu, ze nagle czuje nieswojski zapach albo dziwny smak i mam wrazenie jakby te doznania pochodzily jeszcze sprzed moich narodzin. Na co dzien ( w realnym swiecie) nigdy nie zetknelam sie z takimi zapachami ani smakami. Zazwyczaj czuje je wieczorami tak na ok. 15-20 sekund. Czasami tez bardzo delikatnie slysze przepieknå muzyke - i ona wcale nie pochodzi od såsiada zza sciany.

Neon - "uwaga na losie"
Ostatnio edytowano 13 sty 2014, 01:29 przez nova_2013, łącznie edytowano 1 raz
Mc zestaw Citalopram 20mg Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1206
Dołączył(a)
18 paź 2013, 02:13
Lokalizacja
Sverige

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

Avatar użytkownika
przez pika30 13 sty 2014, 01:27
nova_2013, chyba umarłabym że strachu...

-- 13 sty 2014, 00:29 --

Nie nawidze nocy, boje się spać , a rano jak wstaje to się dziwnie czuje, chce już dzień
Avatar użytkownika
Offline
Posty
357
Dołączył(a)
07 lis 2013, 23:26

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

Avatar użytkownika
przez nova_2013 13 sty 2014, 01:30
ale te doznania så bardzo przyjemne, cos w stylu deva ju
Ostatnio edytowano 13 sty 2014, 01:32 przez nova_2013, łącznie edytowano 1 raz
Mc zestaw Citalopram 20mg Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1206
Dołączył(a)
18 paź 2013, 02:13
Lokalizacja
Sverige

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości

Przeskocz do