wiek a nerwica

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

wiek a nerwica

przez Tussi 13 mar 2006, 22:44
chcialam sie was zapytac czy im sie jest mlodszym tym szybsze jest wyjscie z nerwicy czy to nie ma znaczenia wiek?Bo pare osob mi powiedzialo a mloda jestes to dasz sobie z tym bardzo szybko rade...hmm mam 19 lat no prawie 20 bo jutro urodzinki :lol: a pozatym bardzo naive jestem i szybko ufam obcym ludziom i wiem ze to jest do d... ale moze w psychoterapii to nie jest taka zla wada!!
biz.
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
11 mar 2006, 20:57

przez shadow_no 13 mar 2006, 22:51
Ja za ~trzy tygodnie skończe 16 lat, a nerwice mam od 6 lat, nie można uogólniać.
Zapraszam do sklepu z odzieżą damską i torebkami.
Offline
Założyciel / Administrator
Posty
4758
Dołączył(a)
13 lip 2005, 01:45
Lokalizacja
Częstochowa

przez Friday 14 mar 2006, 10:39
Pierwsz objawy nerwicy miałam w liceum. Teraz mam 34 lata. I nadal choruję.
Offline
Posty
71
Dołączył(a)
19 lut 2006, 00:55

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez Olka 14 mar 2006, 12:50
Friday weź sie zlituj.......boshe!
Ja myśle ze wiek nie ma znaczenia, ale ma znaczenie to jak szybko człowiek uda sie po pomoc. Wydaje mi sie ze im dłuzej w tym tkwi, tym dłuzej z tego pozniej wychodzi!
"...by czuć upadek z wysoka spaść trzeba. Być na dnie by móc sięgnąć nieba......"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
639
Dołączył(a)
23 wrz 2005, 17:49
Lokalizacja
Świdnik

Avatar użytkownika
przez niqqa 14 mar 2006, 13:05
Ja nerwicy dostalam w wieku 17 lat i nie wiem 3-4 miesiacach. Po kilku miesiacach zaczelam sie dopiero leczyc i bylo coraz lepiej. Jak mialam skonczone dopiero co 19 lat przestalam lykac leki bo bylo juz super. Minelo z pol roku w takim stanie. Teraz za 2 tyg koncze 20 lat a to scerwo wrocilo do mnie z miesiac temu :/ I to strasznie.
Wiec wydaje mi sie , ze wgole nie ma na to jakiejs reguly...niestety :/ :cry:
Niebo jest na wyciągnięcie ręki,tylko ciągle nie wiemy jak tam dojść....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
77
Dołączył(a)
17 sty 2006, 22:32

Avatar użytkownika
przez Olka 14 mar 2006, 13:28
Ja myśle ze to do nas moze powrocic kiedy znow zaczynamy myslec tak jak kiedys. Z mojego doświadczenia moge powiedziec tylko tyle, ze kiedy pojawia sie we mnie jakis konflikt wewnętrzny albo taka sytuacja bez wyjscia........ze cokolwiek nie zrobie bedzie i tak źle, znow zaczynam myslec i analizowac......to sie tak nakrecam, że po jakims czasie dostaje telepawki- czyli tak jak ostatnio....heh:)
"...by czuć upadek z wysoka spaść trzeba. Być na dnie by móc sięgnąć nieba......"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
639
Dołączył(a)
23 wrz 2005, 17:49
Lokalizacja
Świdnik

przez Krzysztof 14 mar 2006, 13:34
ja pierwsze objawy miałem jakieś 5 lat temu, a leczenie tak naprawdę zacząłem 2 miesiące temu, więc mam nadzieję że nie będę się leczył 10 lat. U mnie największy lęk powoduje myśl że nie będę miał pieniędzy, pracy, a rodzinę utrzymać trzeba. Jak finansowo jest ok., to łatwiej mi wychodzić z napadów
Offline
Posty
88
Dołączył(a)
09 sty 2006, 15:01

przez janek 14 mar 2006, 13:44
a ja kiedyś myslałem, że na jakikolwiek typ nerwicy zapadają osoby >30, ... ale kiedy zobaczyłem ilu tu jest bardzo młodych osób..to ogarnął mnie smutek i przerażenie..
Offline
Posty
134
Dołączył(a)
29 gru 2005, 15:17
Lokalizacja
Szczecin

Avatar użytkownika
przez niqqa 14 mar 2006, 14:05
Olka napisał(a):Ja myśle ze to do nas moze powrocic kiedy znow zaczynamy myslec tak jak kiedys. Z mojego doświadczenia moge powiedziec tylko tyle, ze kiedy pojawia sie we mnie jakis konflikt wewnętrzny albo taka sytuacja bez wyjscia........ze cokolwiek nie zrobie bedzie i tak źle, znow zaczynam myslec i analizowac......to sie tak nakrecam, że po jakims czasie dostaje telepawki- czyli tak jak ostatnio....heh:)


Olu ja mam dokladnie tak Jak Ty!!!

Tez ostatnio musialam duzo waznych deczji podjac..analizowalam strasznie intensywnie....i tak zanalizowalam, ze to COS wrocilo do mnie :(

Pozdrawiam!
Niebo jest na wyciągnięcie ręki,tylko ciągle nie wiemy jak tam dojść....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
77
Dołączył(a)
17 sty 2006, 22:32

Avatar użytkownika
przez Hollow 14 mar 2006, 15:19
18/18
Avatar użytkownika
Offline
Posty
312
Dołączył(a)
10 mar 2006, 17:29

przez snaefridur 14 mar 2006, 15:32
Ja nerwicę mam od 13 roku życia.Już 7 lat ;/.
snaefridur
Offline

Avatar użytkownika
przez paula 14 mar 2006, 16:36
ja choruję 2 lata , zachorowałam jak miałam 23 lata, Ten rok ma być ostatnim rokiem mojej choroby!!! Tak postanowiłam!!!
cokolwiek tu wymienisz, zdarza sie to wielu!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
228
Dołączył(a)
22 wrz 2005, 11:38
Lokalizacja
z krainy wiecznego lęku!

przez Grażyna Połóg 14 mar 2006, 17:51
Tussi wszystkiego najlepszego, spełnienia mażeń, wiele odwagi i sił. Będzie dobrze.
Czasem jestem toksyczna!
Posty
71
Dołączył(a)
25 lut 2006, 20:31
Lokalizacja
Lisiowólka

Avatar użytkownika
przez Mada 14 mar 2006, 18:19
Mam 25 lat, choruje od pol roku a do lekarza poszlam po 2-3 tygodniach po tym jak sie dowiedzialam co mi dolega. MIalam jeden epizod ataku paniki pol roku zanim zostalo TO COS we mnie na stale.
Tez musialam podjac wazna decyzje na tydzien przed pieklem, po rozmowie z psychologiem, uswiadomoil mi ze to we mnie siedzialo i czekalo a moja decyzja jedynie przyczynila sie do "wybuchu" tego syfu.
There are some defeats more triumphant than victories.
If you don't risk anything you risk even more.
"[Spring is] a true reconstructionist."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
200
Dołączył(a)
25 sty 2006, 02:11
Lokalizacja
NY

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 9 gości

Przeskocz do