Skocz do zawartości
Nerwica.com

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)


shadow_no

Rekomendowane odpowiedzi

Bellatrix, nie, nie chodziło mi o statystykę. ;) Sam studiowałem (teoretycznie jeszcze studiuję) matematykę. ;) Wiem czym jest ekonometria, wiem czym jest statystyka. ;) Kurde, nie pamiętam jak się te słupki nazywały. To koleżanki ze studiów miały to na Finansach na innym kierunku studiów. Było to dużo słupków, jakies przychody, odchody i takie durne rzeczy. :P

No dobra, w Ekonomi jeszcze stosuje się ten rachunek prawdopodobieństwa i wybrane działy statystyki. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Absinthe, nie wyszło, bo Ekonomia w przeważającej części, to kucie formułek na pamięć, a nie nauka matematyczna. ;) Elementy matematyki znajdzie się w każdej dziedzinie. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Absinthe, masz racje. Super towarzystwo :D

 

Moja kicia tez jest po sterylce... przez pare miesiecy za kare lala mi do wszystkich lozek w chalupie ... ale na szczescie juz jej foch przeszedl...

Jeden pies po kastracji.. zadnej roznicy nie widze..nadal gwalci Pana Zabe :roll:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marsal2, pewnego dnia...nadejdzie dzień że będe ją mieć w 100 procent.Także,Ty jeszcze nie zakładaj wieńca laurowego;>

amelia83, musiałam mu to zrobić,inaczej ojciec przerobił by go na przedmioty użytku codziennego...no i tworzył nowych potomków,w których sąsiedzi rzucali butelkami...ano czuje się paskudnie chyba,bo strasznie marudny się zrobil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

girl anachronism, zobaczymy czy po wizycie u fryzjera będziesz taka szczęśliwa. :P Pewnie nasłuchamy się "za bardzo skrócił mi końcówki", "miało to wyglądać inaczej", "źle mnie obciął", itd. :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość