Skocz do zawartości
Nerwica.com

[Bydgoszcz] Bydgoszcz i okolice


Maciek

Rekomendowane odpowiedzi

Ja również poszukuję specjalisty Psychoterapeuty ponieważ nie jestem do końca zadowolony z poprzedniej wizyty.

Jeśli ktoś ma dobre doświadczenia to proszę o info.

 

Tymczasem chciał bym się podzielić jednym filmem może komuś pomoże zrozumieć:

 

I może tak w końcu się spotkamy :))))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!Sam borykam się z depresją od 14go roku życia,ale mam dobrze ustawione leki i jest w miarę ok.Studiuję na CM,zajmuję się też psychofarmakologią,więc mogę parę osób polecić,które znam osobiście.Na Sułkowskiego jest super psychiatra-Marcin Jakubczyk.Koleś wygląda na zupełnego luzaczka,ale ma dużą empatię,potrafi słuchać,ma czas dla pacjenta,nigdy go nie lekceważy,zna życie i potrafi bardzo dobrze dobierać leki.Z kolei na Kurpińskiego jest Katedra Psychiatrii.Przyjmuje tam psychiatra-dr Chimiak -Drożdżowska.Na początku może wydawać się oschła,ale nie można się tym zrażać.Jest też specjalistą leczenia uzależnień,więc nie zrażajcie się,gdy będzie pytać o alkohol i narkotyki.Kobieta ma ogromne doświadczenie,potrafi super dobierać leki.Jej szefem jest prof.Araszkiewicz-krajowy konsultant ds.chorób afektywnych-klasa sama dla siebie,wspaniały człowiek.Ludzi z zewnątrz przyjmuje prywatnie,ale gdy wszyscy inni zawiodą,to warto.Z psychologów jest tam prof Alina Borkowska-nie spotkałem lepszej.Super babka,taka matka ziemia.Ogromne doświadczenie i empatia.Dość ciężko się do niej dostać,ale warto powalczyć,uda się-warto

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie.

Poszukuję dobrego psychiatry na terenie Bydgoszczy - najlepiej kobietę i nie prywatnie, tylko na NFZ. Czy to realne?

Nie radzę sobie kompletnie z życiem, wszystko mi się rozlatuję i myślę, że to jedyne rozwiązanie. :(

Jeśli ktoś ma jakiekolwiek namiary na dobrego lekarza, to bardzo proszę!