Skocz do zawartości
Nerwica.com

Niska samoocena


KrzysztofT

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!

W sumie nie pisze w żadnej konkretnej sprawie tylko tak bo widzę że mam wspólny problem z innymi tutaj. Obawiam się że też mam nerwicę , depresję i wszystko na raz, mam pracę, studiuję, chłopaka ale nie chce mi się życ, wszystko mi w życiu nie wychodzi mam schizy (a może i nie?) ze mój chłopak mnie zdradza i jak mam napad wściekłości to go biję, moja mama jest ciężko chora od kilku lat ma prawdopodobnie zespół korsakowa. Sama uważam że mam przegrane życie, nie pamiętam kiedy coś mnie ostatnio ucieszyło tylko tak żyję nie wiem po co czasem myślę że jestem nikim, zrobiłam w życiu tyle złych rzeczy jest mi za to wstyd i takie jakieś piętno nademną wisi nie umiem się kompletnie pozbierac, jestem bezduszna wobec wszystkich a kiedy to do mnie dociera to płaczę i w sumie płaczę non stop kiedy tylko pomyślę o moim nędznym życiu.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja tam jestem już "ścia" nie naście hehe:)

 

Irenko zgadam się z Tobą, że ludzie to ludzie, każdy jest inny i że to nie przeszkadza mieć jakiś znajomych....

 

Pisałaś, że Twoje dzieci nie mają z tym problemów, choć przeprowadziły się z miasta na wieś...i wyglądają i zachowują sie inaczej.

Może jestem w błędzie, ale wydaje mi się, że zawsze na wsiach ludzie z wiasta byli postrzebani jako Ci lepsi i większość dzieciaków garnęła do nich..Mogę się mylić:)

 

No, ale to o czym Ty piszesz moim zdaniem nijak ma się do tego, o co nam chodzi.

Bo co innego jest być człowiekiem mieszczącym się w normie ;) (Boże, jak to brzmi), a co innego całkowita indywidualnością w swoim gronie.

A dla mnie osobiście to nie kwestia wyglądu, sposobu ubierania się, a zainteresowań, poglądów i podejścia do życia.

Czasami tylko, gdy ma się dość, to chce się to zamaskować poprzez ubiór i wygląd, bo dzisiaj znaczna część młodzieży przez to postrzega drugą osobę.