Skocz do zawartości
Nerwica.com

WELCOME TO HELL CZYLI JAK BLIźNI ROBIą NA PRZEKóR I OPAK:-(


Sza

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, jestem tu nowy.. jestem facetem przed 30, muzykiem rockowym, artystą, pedagogiem...

 

Zawsze myślałem,że zwariuję. Genetycznie(bo mama, bo babcia); środowiskowo(bo będę "nikim") lub od używek, alkoholu...

 

Tymczasem doktorzy psychiatrii są zadowoleni, bo widzą u mnie reakcję adaptacyjną na ch...ą sytuacje w kraju...

 

Jestem po studiach 3lata, ciągle nie mogę zahaczyć się na jakaś ciepłą posadę. Całkowity marazm przezwyciężam sztuką, tworzeniem muzyki i graniem koncertów, choć i w zespole nie dzieje się najlepiej(heh...same świry...) 12.11 zagramy w Wwie, o ile nasz perkusista uczyni nam tę łaskę, że zagra(takie szantaże-nie chce, nie ma wolnego, nie ma sensu, kasy, jesteśmy ciency, wy jesteście pojebani). Odkąd 29letni prawiczek zamieszkał z 10lat młodszą dziewczyną, całkiem testosteron popieprzył mu w głowie, stał się na odwrót skąpy, niemiły, kłotliwy, wiecznie marudzący, niszczący nam zapał do grania... :(..

 

I ta jego dziewczyna.. potrzebowała nowej chaty(ona nienawidzi się z matką-drugie dzieci, gach), to wynajęli mieszkanie. Po 3 miesiącach

Mamusia kupiła na kredyt mieszkanie dla syneczka kochanegp.. nic to nie poprawiło stosunków w zespole...

 

Mam wrażenie,że grał po to,żeby znaleźć dziewczynę, teraz ją ma więc marudzenie, torpedowanie prób, koncertów!!!

Żeby to jeszcze była jakaś super osoba... Gdzie tam! - niezrównoważona emocjonalnie, ze zbyt dużymi piersiami 19-stka, po ciągach amfetaminowych i próbie samobójczej.. Jak z nią gadałem, że bez specjalisty człowiek sam sobie nie poradzi, że kiedyś byłem młody, to też dawałem radę, gdzie tam, prochy to mogę ja sobie wrzucać, przecież i tak wszyscy wiedzą....