Skocz do zawartości
Nerwica.com

Masturbacja


nomen.nescio

Rekomendowane odpowiedzi

Znowu roztrzepani ludzie mają problemy i znowu nikt tego nie zauważa.Pisze jak byk że ma problem z masturbacją, piszcie jej dalej że to nic złego.Ciekawe jestem ile będą Cię leczyć lekarze.Pewnie do końca życia.

Swoją drogą musisz mieć strasznie Zimnych Rodziców.

 

[Dodane po edycji:]

 

Po po chcesz iść do seksuologa?? Chcesz utrzymywać tego barana?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dużo słyszałam o Kępińskim i fajnie, że wreszcie miałam próbkę tego co pisze. Według mnie - bardzo mądrze.

Masturbacja nie jest rozwojowa, więc warto dążyć do czegoś pełniejszego. Nie jest nawet na tyle twórcza, żeby się nadmiernie na niej koncentrować w poczuciu winy. Lepiej zrobić przestrzeń dla relacji z drugim człowiekiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

refren, przebywanie z drugim człowiekiem jest nudne. Masturbacja przynajmniej rozładowuje napięcie. Po orgaźmie drugi człowiek nie jest do niczego potrzebny, więc po co tworzyć związek? Masturbacja to doskonały substytut związku. I nikogo się przy tym nie krzywdzi.

Niemądry, nie chciałbym nikogo obrażać, ale chyba rzeczywiście jesteś niemądry...

albo po prostu lubisz prowokacje... (już chyba lepsze to drugie)

 

a przynajmniej nie rozpowszechniaj swoich chorych poglądów

 

jak można w taki sposób traktować drugiego człowieka ??

ręce opadają :hide:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też tak miałem, ale to da się wyleczyć, chyba, że Ci tak dobrze. Sztuka polega na tym, żeby znaleźć wspólny język, temat, połączenie, flow, wtedy jest fajnie i można gadać o wszystkim. Nie ze wszystkimi tak potrafię, nie zawsze mam nastrój.

Kończe na dziś.

nazywam się Gringo i jestem uzależniony, od forum internetowego :?

 

@Linka, to już jak stare dobre małżeństwo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi