Skocz do zawartości
Nerwica.com

Mój dzisiejszy dzień


daablenart

Rekomendowane odpowiedzi

Mightman, sądzę, że są to przypadki dla psychologa. Nasza psychika potrafi wytworzyć najdziwniejsze historie.

Doświadczam tego ja i wszyscy zmagający się z nerwicą. Od dwóch lat walczę z przekonaniem, uczuciem, że za chwilę się przewrócę, nie mogę utrzymać równowagi ciała itd...

Niedawno, jak codziennie, wróciłam ze spaceru z Mężem i pieskiem i doświadczyłam wielu różnych leków, z którymi z trudem sobie poradziłam, bo miałam dzisiaj gorszy dzień. Ja już wiem, co jest powodem mojego samopoczucia, ale jak wspomniałam, pracuję z tym sama od 2 lat, a od niespełna 4 miesięcy z p.Psycholog.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najgorsze jest to że ja podchodze czysto teoretycznie do swiata jest albo lewo albo prawo. Jest białe i jest czarne nie ma form pośrednich. Jesteś ścisłowcem i chciałbym się z tego bardzooo wyleczyć ale gadanie z psychologiem dla mnie to jest takie samo leczenie jak podawanie tik taka na zapalenie płuc :( Chciałbym uwierzyć że to mi pomoże. :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Śniło mnie sie w niocy ,ze jakis facet chciał mnie nozem zadzgac , uciekałam a on mnie gonił schowałm sie do sasiadki a on walił drzwi i wywalił dziure tym nozem a jak zadzwoniłam na policje to powiedzieli,ze mam zadzwonic jak mnie dzgnie, obudziłam się taka wydygana ,ze myślałam ze umrę :twisted::pirate:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mightman, ja także jestem osobą, której pragmatyzm jest bliski. Wierzę w psychologiczne praktyki, bowiem ich skuteczność jest potwierdzona, jakkolwiek są jednostki nie poddające się psychoterapii, odrzucające te metody.

 

-- 01 paź 2012, 23:37 --

 

dominika92, a mnie właśnie to przegadanie problemów daje bardzo dużo. Czuję, że jestem rozumiana i chętnie dyskutuję z p.Psycholog na różne tematy.