Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 24 cze 2015, 19:54
A ja ze spaceru wrocilam bo wreszcie nie pada i nawet sie ocieplilo.
Cos mnie brzuch pobolewa :> wiec troche mi sie ten spacer popsul.

kosmostrada
Kochana cokolwiek ale jedz , pomalutku i wlasnie moze plynne albo tak jak radzi acherontia nutridrinki one sa dobre na takie problemy.

cyklopka, dziekuje za przepis na kokosanki , skopiowalam i mam w folderze fit , na takiej mace i z miodkiem to one beda fit ;)

mirunia, tak telepawa minela ale zlapala mnie jeszcze na krotka chwile w sklepie , pozniej juz ok bylo.

Byla u mnie siostra na kawce , to sie rozerwalam troszke .
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15971
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 24 cze 2015, 19:55
Generalnie jakos jednak nastroju to nie mam . Chce nowa prace i z drowie !
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15971
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 24 cze 2015, 19:58
klaudek, ja Cie pamietam :) witaj . Co u Ciebie? jak sobie radzisz?????
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15971
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Lusesita Dolores 24 cze 2015, 19:58
Witajcie,
była u mnie dziewczyna robiła mi paznokcie i spieprzyła, nie podobaja mi sie, sa brzydkie
zdjecia nie zamieszcze
poza tym ojciec alkoholik znowu pije bo kase dostał:/
nie chce mi sie żyć
chodze boso po ulicy


Ketrel 600mg
Solian 800mg
Haloperidol 8mg
Deprexolet 30mg
Tisercin 25mg
Afobam 0,5mg doraźnie

opium

riflessione.blog.pl
Posty
7666
Dołączył(a)
16 cze 2013, 12:25
Lokalizacja
Chaos

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez mirunia 24 cze 2015, 21:10
Taki piękny zachód u mnie dzisiaj - landrynkowy :D
Życie to dobry nauczyciel, ale trochę dużo bierze za lekcje...
Avatar użytkownika
Offline
I MIEJSCE W KONKURSIE "TWARZE DEPRESJI"
Posty
5342
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez PannaNatalia 24 cze 2015, 21:15
Tak na dobranoc,jeden z moich ulubionych zespołów :)
"oddech weź,
już najgorsze jest za Tobą
w końcu gdzieś,
będzie lepiej, daję słowo
nie bój się,
uwierz w siebie, masz już wszystko
poczuj więc,
że przed Tobą cała przyszłość"
Urodzona w1992r. Od 2006r z przerwami przerobiłam Relanium, Citabax, Arketis, Anafranil, Afobam, Fluanxol, Hydroxyzynę, Setaloft, Propranolol,Pramolan i Trittico. Po 9 latach walki radzę sobie sama, bez leków.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1291
Dołączył(a)
08 gru 2013, 02:54

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 24 cze 2015, 21:21
Lusesita Dolores, Bardzo mi przykro z powodu ojca :******** wiem co to alkoholik w domu.

mirunia, cudnie :105: :105: :105: a w domku mieszkasz????

PannaNatalia, jaki to zespol?

Ja kolacje zjadlam wlasnie.
Znou hummus i pomidorek plus kanapka z grahama chrupkiego i troche wiejskiego serka
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15971
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 24 cze 2015, 21:23
Kochani! Dziękuję za porady, zmobilizowaliście mnie i od jutra coś wymyślę. Kupię te Nutridrinki, coś pomyślę płynnego. Ale na nic nie mam smaka... No nic, na siłę, jak gęś będę się futrowac. ;)

Zmobilizowałam się jednak do wyjścia. Kurczę nie było tragicznie jak to na wieczór, a jęczę, że rutyna. Bliziutko, no więc poszłam. Oglądam zdjęcia - wspaniałe!!! :105: Czerń i biel, mroczna , malarska, surrealistyczna. Autor zaczął o nich opowiadac i mówi tytuł: Depresja. :shock: I zaczął opowiadac, nie słyszałam, żeby ktoś tak pięknie i przejmująco o tym mówił. Poryczałam się (wiadomo dlaczego), ze mną pół sali i na końcu sam autor też.... Jezu, nie mam siły na takie emocje... :hide:
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8506
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 24 cze 2015, 21:32
kosmostrada, :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: Kochana moja wielkie brawa !!!!!!! a dla Ciebie specjalnie wynalazlam takie oto slowa"Człowiek jest jak feniks. Umiera, tylko po to, by odrodzić się na nowo. Z kolejnymi nadziejami i marzeniami. Z jeszcze większą siłą. I z wiarą w lepszy dzień. Zapisalam sobie ten cyctat dwa lata temu 13 maja , kiedy bylamw okropnym stanie , tuz przed szpitalem neurologicznym , po zwolnieniu z pracy , kiedy mialam tak duza depresje ze zylam praktycznie w lozku.
Tyle emocji , i moze lepiej ze dalas temu upust i poplakalas , to tez daje spokoj .
Ostatnio edytowano 24 cze 2015, 21:40 przez platek rozy, łącznie edytowano 1 raz
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15971
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 24 cze 2015, 21:36
kosmostrada, ja Ci bede przepisy na zupki kremy wysylac :angel: :angel: :yeah:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15971
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 24 cze 2015, 21:48
platek rozy, Dzienks Plateczkowa! :yeah:
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8506
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez mirunia 24 cze 2015, 22:07
kosmostrada, aż Ci zazdroszczę tego wernisażu i tych emocji :105: :105:
Wieczór przynosi często ukojenie, a płacz w rozczuleniu idealny na rozładowanie i wylanie napięcia.
Kosmo, to były dobre emocje. :great:

platek rozy, mieszkam w bloku i mam widok na ogrody i domki... trochę tak sielankowo, fajnie, że nie na blokowisko i parkingi. To stąd mam te ptasie koncerty wiosną. :D
Życie to dobry nauczyciel, ale trochę dużo bierze za lekcje...
Avatar użytkownika
Offline
I MIEJSCE W KONKURSIE "TWARZE DEPRESJI"
Posty
5342
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 24 cze 2015, 22:20
kosmostrada, tylko uprzedzam, cena Nutridrinków ciut zaporowa. Ok. 6zł za buteleczkę, są też coś a'la podróby, jakieś Fresubin czy coś takiego, ale nie wiem jak one stoją cenowo. No i smaki są różne.
No i nie polecam picia całej buteleczki na raz, bo Cię zemdli ;) jak już to stopniowo buteleczkę przez cały dzień po kilka łyków ;) ewentualnie można rozrobić pół na pół z wodą.
Wernisażu również zazdroszczę :105: przeszłabym się na coś takiego :105:
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 100mg
Lamotryginum 200mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5618
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 24 cze 2015, 22:36
acherontia-styx, kurczę faktycznie dużo, ale spróbowac trzeba. W końcu liczę na to, że dojdę do siebie i apetyt wtedy od razu wraca. Kupię jedną i sprawdzę, czy się nie porzygam po pierwszym łyku... :mrgreen:

mirunia, Przeżycie wspaniałe, ale ja teraz reaguję zupełnie niewspółmiernie do sytuacji i bardzo przeżywam wszystkie emocje. Muszę sobie na to pozwolic...
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8506
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

Przeskocz do