Prosze o podpowiedz/pomoc ;! :((

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

przez men22a 21 sty 2016, 11:45
witam :)
Mam 22 lat mieszkam z rodzicami. jestem studentem LO
mam problem z logicznym myśleniem w szkole i w życiu codziennym, przy robieniu danej rzeczy itd
jestem jaki jestem
Spotkałem się raz z psychologiem ale mi powiedział ze mam testy logiczne na internecie i tyle :(
nie wiem jak to zmienić szukam od kilku miesięcy psychologa aby mi pomógł ale z marnych skutkiem :(
rozwiązuje testy na logiczne myślenie tak jak kiedyś powiedział psycholog
i wychodzą 0 -40% w każdym teście log

zrobiłem test na depresje
Odpowiedź;
Cierpisz z powodu ciężkiej depresji. Intensywne, negatywne nastroje bywają niebezpieczne - poczucie braku nadziei i wszechogarniającego nieszczęścia może niekiedy wzbudzić impulsy samobójcze.
Zapewne wydaje Ci się chwilami, że nie ma dla Ciebie nadziei. Tymczasem ta destrukcyjna myśl jest tylko objawem Twojej choroby, a nie faktem.

wynik testu ; Kwestionariusz Orientacji Życiowej 63%

Twój wynik oznacza, że zarówno świat zewnętrzny jak i siebie samego, swoje emocje, potrzeby i postępowanie postrzegasz jako niezrozumiałe, nieuporządkowane, niespójne i niejasne. Przyszłość zazwyczaj wydaje Ci się nieprzewidywalna.
Lękasz się, że najprawdopodobniej nie będziesz umieć poradzić sobie z problemami, jakie może przynieść życie. Nie wierzysz w to, że wszystko ułoży się dobrze, przeciwnie - obawiasz się, że życie może stać się nie do zniesienia. Nie dość, że sam (-a) sobie z nim nie radzisz, ale także nie spodziewasz się znikąd pomocy, bo uważasz, że nie możesz liczyć na nikogo.
nie wiem czy te testy mówią prawde jak je rozumieć
mam od kilku lat problemy z matematyko polskim fizyko i chemio ledwo zdaje semestry ;(((
za rok pisze mature\
nie umiem nic wymyslec kreatywnego na szybko w tej chwili ;(
potrzebuje psychologa Chcę to zmienić !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mam jeszcze nadwagę 27.7kg/m2 morze kiedyś to zmienie