Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez mirunia 07 maja 2014, 15:49
hej wszystkim :papa: :papa: dzisiaj cieplej i milej na dworze, nareszcie...

platek rozy, trzymam kciuki za jutrzejsze powodzenie :great:
Płatku, dalej bierzesz tylko po połówce coaxilu, czy już po całej ? Nawet chlor.. Ci nie pomaga na spanie?

Miałam dzisiaj taki sobie dzień w pracy, łapały mnie czasami lęki i żeby nie było gorzej wzięłam połówkę afobamu z 0,25mg, czyli maluśko 0,125 i to już mi przyniosło ulgę... myślę spokojniej i bardziej realistycznie, ale to do niczego nie prowadzi takie branie benzo doraźnie, chciałabym się czuć ciągle dobrze bez wspomagacza typu afobam... nie mieć strachliwych i czarnych myśli i zawrotów głowy, umieć się skoncentrować na pracy i w kontaktach z ludźmi, być bardziej rozmowna. A tak czekam tylko żeby interesant szybko załatwił sprawę i sobie poszedł i nie nadawał jak radio "wolna europa" :mrgreen: ojj pobożne życzenia mam, może się kiedyś ziszczą... :bezradny:

-- 07 maja 2014, 15:56 --

amelia83, witaj Kochana :papa:
dobrze, że masz kogoś kto Cię wspiera i podnosi na duchu, to miłe i dodaje skrzydeł :great: dasz radę podnieść się :great:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4360
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 07 maja 2014, 16:05
amelia83, no niestety ale od jakiegoś czasu kiepsko u mnie ze snem. Co prawda kiedyś często sypiałam po 4-5h na dobę, ale to już nie te lata :P i teraz czuję się jak zombie :roll:
minie pewnie samo za jakiś czas, bo ja już tak mam. Organizm odreagowuje wszystkie stresy w ten sposób.
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 200mg
Quetiapinum 75mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5534
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez amelia83 07 maja 2014, 16:05
mirunia, :great: dajesz radę , ja dzisiaj też wzięłam benzo, bo takie leki miałam w domu, że sie cała trzęsłam i pomogło, teraz jem sobie obiadek i pije zielona oczywiście ;)
mi nastrój depresyjny jakby opadł, jest lepiej a za to nasiliły sie lęki...coś za coś...ale nie dam im się tak łatwo, jutro podjadę do mojej doktor pogadać, może coś zaradzimy, biore seronil od dawna może jego działanie sie osłabiło :mhm:
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez monk.2000 07 maja 2014, 16:08
Cześć ludziki. Ja wniosłem węgiel do szopki, byłem w sklepie. A teraz forum i mistrz klawiatury. :D
Serial bym jakiś obejrzał, co? A nie jakieś dziwne aplikacje.
Awatar to skarb Atlantydy: starożytny Scion.

:( F.20
:smile: Solian 600mg
8) Akineton
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8369
Dołączył(a)
26 lis 2011, 14:49
Lokalizacja
mój pokój

Spamowa wyspa

przez Anna Maria 07 maja 2014, 16:14
Hejka
Wróciłam, ale recki na tegretol nie dostałam i o benzo wstydziłam się pytać

-- 07 maja 2014, 15:15 --

ale z rozmachu poszłam do fryzjera i dałam radę przesiedzieć, nawet spokojnie :D
Anna Maria
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez amelia83 07 maja 2014, 16:18
acherontia-styx, ja kiedys tez mniej snu potrzebowałam ,wekendowe maratony imprezowe, od piątku do niedzieli i jescze w niedziele szłam do pracy na 12 godz przykładowo ale to była młodość...teraz jak dobrze sie czuję to sypiam srednio 6-7 godz jest ok, a teraz w depresjii po 11-12 godz snu
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Spamowa wyspa

przez Anna Maria 07 maja 2014, 16:19
amelia83, kiedy idziesz do lekarza? czwartek? dobrze pamiętam?
Anna Maria
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez amelia83 07 maja 2014, 16:19
Anna Maria, masz nową fryzurkę kochana? poka poka :D a co to tegretol?

-- 07 maja 2014, 15:20 --

Anna Maria, tak jutro podejdę myslę, że mnie przyjmie, bo wizyte mam dopiero na 22 :mhm:
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Spamowa wyspa

przez Anna Maria 07 maja 2014, 16:24
amelia83, nie mam nowej tylko podcięłam bo mi na uszy wchodziły, ale zaraz wrzucę fotkę
Anna Maria
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 07 maja 2014, 16:25
amelia83, dziekuje :******** mnie tez sie spodobal:)


mirunia, dziekuje :******** pojade taxowka w jedna strone juz sobie zaklepalam tanie taxi 26 zl mnie wyniesie trudno ale nie bede sie tak denerowala. Wroce juz autobusem.

Coaxilu biore dwie tabletki ,i od kiedy zwiekszylam do dwoch nie spie :-|


Anna Maria, buziaczki :********************** :mrgreen:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

przez Anna Maria 07 maja 2014, 16:27
:mhm:
Anna Maria
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 07 maja 2014, 16:29
Anna Maria, bardzo ladnie :yeah: :yeah: :yeah: :yeah:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

przez Anna Maria 07 maja 2014, 16:29
platek rozy, :*** jak Ci minął dzień
Anna Maria
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 07 maja 2014, 16:32
Anna Maria, eee szkoda gadac , bylabym w sklepie zemdlala z nerwow , i siedze na kibelku od rana z nerwow tez... Masakra. :hide: :hide: A TY zalatwilas wsio?
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Przeskocz do