Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Nerwo Plotki

Avatar użytkownika
przez neon 24 sty 2014, 19:55
amelia83, Księży Aaaaauuuuuuuuuuuuuu. Nie no na serio, sprawdzałaś jak się w te miesiące księżyc zachowuje?

Marcosm, Fajna walka się szykuje, Szpilka będzie bił się z Jenningsem.
nadmiar optymizmu obwieszcza zbliżającą sie rozpacz
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5759
Dołączył(a)
18 lis 2013, 12:05

Nerwo Plotki

Avatar użytkownika
przez amelia83 24 sty 2014, 19:56
Marcosm, oststnio miałam latem od czerwca do sierpnia :bezradny:

-- 24 sty 2014, 18:56 --

neon, nie sprawdzałam
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Nerwo Plotki

Avatar użytkownika
przez PJT 24 sty 2014, 19:57
Amelia co sie nie witasz :*
Restate my assumptions: One, Mathematics is the language of nature
I know the pieces fit.
Avatar użytkownika
PJT
Offline
Posty
5593
Dołączył(a)
01 paź 2013, 12:19

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Nerwo Plotki

Avatar użytkownika
przez amelia83 24 sty 2014, 19:58
PJT, przywitałam sie ogólnie ze zwszystkimi
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Nerwo Plotki

przez Marcosm 24 sty 2014, 19:58
neon, to może oglądnę ;) Jak jest coś ciekawego to nie pogardzę, ale zapalonym pasjonatą tego sportu nie jestem ;) A Ty lubisz boks? :D

amelia83, to ja też nie rozumiem, ale lepiej o tym nie rozmyślać tylko żyć każdym dniem :smile:
Marcosm
Offline

Nerwo Plotki

Avatar użytkownika
przez neon 24 sty 2014, 19:59
amelia83, No to z ciekawości możesz zrobić dochodzenie, możesz ciekawych rzeczy się dowiedzieć o zależnosci Twojego samopoczucia od faz księżyca.
nadmiar optymizmu obwieszcza zbliżającą sie rozpacz
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5759
Dołączył(a)
18 lis 2013, 12:05

Nerwo Plotki

Avatar użytkownika
przez PJT 24 sty 2014, 20:00
ile osob wie co to jest ? nie chodzi o lans czy googlowanie, tylko o pierwsze wrazenie

Obrazek

-- 24 sty 2014, 20:01 --

czesc neon
Restate my assumptions: One, Mathematics is the language of nature
I know the pieces fit.
Avatar użytkownika
PJT
Offline
Posty
5593
Dołączył(a)
01 paź 2013, 12:19

Nerwo Plotki

Avatar użytkownika
przez neon 24 sty 2014, 20:02
Marcosm, Ja oglądam tylko dobre walki, ogólnie nie jestem pasjonatą boksu, ani innego mordobicia. Szpilka to młody polski pretendent, natomiast Jennings ,to już solidna marka, dlatego jestem ciekawy czy nasz młody walczak sobie poradzi :)
nadmiar optymizmu obwieszcza zbliżającą sie rozpacz
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5759
Dołączył(a)
18 lis 2013, 12:05

Nerwo Plotki

przez Marcosm 24 sty 2014, 20:02
PJT napisał(a):ile osob wie co to jest ? nie chodzi o lans czy googlowanie, tylko o pierwsze wrazenie

Obrazek



Moja odpowiedź jest taka:

Obrazek

:mrgreen:
Marcosm
Offline

Nerwo Plotki

Avatar użytkownika
przez PJT 24 sty 2014, 20:03
:mrgreen: :mrgreen: pozytywny z Ciebie ziomek
Restate my assumptions: One, Mathematics is the language of nature
I know the pieces fit.
Avatar użytkownika
PJT
Offline
Posty
5593
Dołączył(a)
01 paź 2013, 12:19

Nerwo Plotki

przez Marcosm 24 sty 2014, 20:04
neon, co lubię to Khalidova pooglądać, mam do kolesia szacunek :) A boks to zależy kto walczy, jak walka nie będzie późno to włączę. Ale minus taki, że TV nie posiadam bo nie lubię, więc na kompie będę musiał luknąć.

-- 24 sty 2014, 19:06 --

PJT napisał(a)::mrgreen: :mrgreen: pozytywny z Ciebie ziomek


Bo moje życie to jeden wielki żart więc pozostało mi się tylko śmiać :mrgreen:
Marcosm
Offline

Nerwo Plotki

Avatar użytkownika
przez amelia83 24 sty 2014, 20:06
Marcosm, starm się własnie życ dniem dzisijeszym ;) neon, nie znam sie na tym
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Nerwo Plotki

przez comatom 24 sty 2014, 20:08
:P
comatom napisał(a)::P to Spamowa wyspa
comatom
Offline

Nerwo Plotki

przez Marcosm 24 sty 2014, 20:18
comatom, osoba której nazwa wygra funduje całej nerwicowej grupie weekendowy wypoczynek w SPA :mrgreen:
Marcosm
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do